Gå til innhold

Xbox One-kaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

Noen som vet om hvor man kan få tak i COD Bo3 billig?

Om du vil ha spillet digitalt så anbefaler jeg US store på xboxen. 60 USD, noe som tilsier ca 511 kr med dagens kurs. Suger at det ikke er billigere pga kursen da. Bare å kjøpe US gift-cards på nett og redeemer de så får du kjøpt spillet.

 

 

 

Er ofte de selger giftcards billigere enn hva de faktisk er verdt. Iallfall den siden jeg bruker. Men det er jo bare snakk om ca 5 dollar å spare. Man kan iallfall kjøpe forskjellig valuta. Så får sjekke ut om det er noen land som er billigere.

Lenke til kommentar

Razer .. Overpriset tullemerke :p

 

Xbox One Elite kontrolleren ser nice ut den ja - blir nok en slik hvis jeg går XBO.

 

Kan jeg spørre om hva dere bruker for å koble til headset (2x mini-jack) til Xbox One? Eller anbefales heller USB headset?

Denne ser jo forøvrig litt fin ut men hadde jo vært greit å bare bruke det man har fra før ..

 

V2 av Xbox controlleren støtter både 3,5mm minijack og headset adapteren til Xbox One.

 

Fordelen med headset adapteren er at man har tilgang til volum justering, mute, og justering av mix av chat/lyd fra spill direkte på kontrolleren.

Bruker man 3,5mm utgangen på kontrolleren må slikt justeres i menyen på Xboxen. 

Det finnes også 3. parts headset adaptere med tilleggsfunksjoner, og en del headset som er designet for Xbox One kommer med en headset adapter. 

 

Xbox bruker samme åpne standard (AHJ) som Windows Phone og Android på minijack tilkoblingen. (I hvert fall nyere modeller)

Så hvis man har et headesett som du kan brukes med disse så kan man også bruke det på Xbox One.

Hvis vil bruke et slikt headset uten Audio Adapteren, pass på at du får V2 versjonen av kontrolleren med når du kjøper Xbox One eller en ekstra kontroller.

 

Har ikke hørt at det er mulig å bruke vanlig USB headset på Xbox One. Har bare sett noen tråløse varianter fra Turtle Beach som er spesielt designet for Xbox One som kan kobles til via USB.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...