Gå til innhold

Tidenes dårligste spill


Anbefalte innlegg

Viss jeg skal si det værste spillet må jeg langt tilbake i tid.

Værste med tanke på singelplayer:

 

1. Duke Nukem Forever, ga opp etter 2 timer.

2. Postal II. Dette lukter møkk lang vei, kan ikke fatte jeg har spilt noe slikt ræl før.

3. This Is Football 2004 eller hva det en heter.

4. Castlevania Simons Quest, nei vil ikke snakke om det...

5. X-Men 2 laget av LJN, huffameg dette var noe triste saker.

 

Værste spill med fokus på MP.

 

1. Gears Of War 2. Vil egentlig ikke si noe som helst om dette, bare tanken om alt det jeg har opplevd her gjør meg kvalm og forstyrret.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror en liten oppklaring er nødvendig...

 

dårlig (norr dáligr)

1 ikke frisk, ikke bra, syk ha d- hjerte, rygg / være d- til beins / adv: se d- ut / stå d- til

2 elendig, ikke god d- vær, humør / d-e tider nedgangstider / et d- kornår / det var en d- unnskyldning / d-e nyheter / d- samvittighet vond

3 lite tjenlig, mangelfull, liten et d- eksempel, forslag / gjøre d- arbeid / en d- kniv / d- syn, hørsel, hukommelse / d- norsk / d- lønn, tid / det er d- med bær i år / hun er ikke d-ere enn de andre likså god, flink som / ikke d-! bra

4 (moralsk) mindreverdig, slett, forkastelig d-e kamerater / være en d- mor / komme i d- selskap / en d- spøk / d- litteratur / adv: det var d- gjort / bli d- behandlet

 

skuffelse det at håp el. forventning ikke blir oppfylt være utsatt for s-r og motgang / noe som skuffer en filmen var en stor s-

 

Forresten, relevant bilde

post-172997-0-79918100-1331326874_thumb.png

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hehe, Big Rigs har en metascore på 8. Kanskje mer enn det fortjener, men det er ihvertfall den laveste score'n blant pc-spillene.

 

Haha ja!

Ifølge wikipedia så har den 8 fordi mange spillrelaterte nettsider ikke har null som laveste karakter :D Så de ble nødt til å gi den en 1 :D

 

Hadde aldri hørt om det spillet før nå, men jeg ble helt satt ut av det jeg leste. At det faktisk ble utgitt og at det faktisk solgte er jo helt sinnsykt! Og det holder ikke noe av det som blir lovet!

 

AI'en flytter seg ikke fra startstreken engang!!!

Lenke til kommentar

Big Rigs er jo teknisk sett et av tidenes dårligste spill, men det er så dårlig at det blir artig. Ihvertfall i ti minutter.

 

Superman 64 er helt idiotisk dårlig. En kompis brukte vel 700 kroner på det. Det kaller man penger rett i dass.

 

Plumbers Don't Wear Ties er likevel min kandidat til tidenes dårligste spill. Jeg har aldri spilt det selv, i den forstand det går an å faktisk spille det, men jeg har sett AVGN-episoden og det var mer enn nok.

 

PS. Etter å ha skumma gjennom hele tråden, ser jeg at det er mange som har misforstått hva "tidenes dårligste spill" betyr. Jeg er heller ikke noe glad i Call Of Duty-serien, og synes FFXIII var temmelig kjipt, men man skal være bra korka for å mene at noen av disse er tidenes dårligste.

Endret av Poppmunn
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Terrorist Takedown er et spill jeg husker var helt elendig. Ikke bare var det desidert pro-USA med cheesy voiceover og flaue gitarriff hver gang du vant, men det var generisk, altfor enkelt og rett og slett utrolig kjedelig. Husker jeg ikke feil var det eneste man gjorde i spillet bare å sitte i kjøretøy og skyte på alt du så.

 

http://www.youtube.com/watch?v=Vg7ZWTdzqoc

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Terrorist Takedown er et spill jeg husker var helt elendig. Ikke bare var det desidert pro-USA med cheesy voiceover og flaue gitarriff hver gang du vant, men det var generisk, altfor enkelt og rett og slett utrolig kjedelig. Husker jeg ikke feil var det eneste man gjorde i spillet bare å sitte i kjøretøy og skyte på alt du så.

http://www.youtube.com/watch?v=Vg7ZWTdzqoc

 

Ganske så realistisk, med andre ord?

Lenke til kommentar

Mange blander tydeligvis "tidenes dårligste" med "tidenes skuffelse". Uansett tror jeg det siste ville blitt den mest interessante tråden men hører ikke hjemme i denne.

Tidenes skuffelse kan sikkert by på mye moro lesing om maks hypede og promoterte AAA-spill som virkelig ikke holder det de lover eller dekker forventningene til spillere som har spilt eldre spill i samme serier :whistle:

Lenke til kommentar

Det jeg sitter igjen med dårligest inntrykk av spill jeg har spillt de siste 10 årene er GuildWars.

Er du helt tjukk i huet?

 

Det er vell ganske irrelevant i denne tråden? Eller må en være et geni for å like dette spillet? Jeg synes jaffal det var elendig..

 

Delvis enig i at GW gav et elendig inntrykk. Selve spillet i seg selv var greit nok, men ikke det beste jeg har spilt. Derimot var communityet helt ræva. Jeg kødder ikke når jeg sier det tok bokstavelig talt under fem minutter å få første fyr på Ignore-lista, og den er stort sett tom i alle andre MMORPGer jeg har spilt. Selvsagt kan vi jo diskutere om communityet har noe med spillets kvalitet å gjøre, men når hele spillet er bygd opp rundt å møte communityet i selve spillet vil jeg si det absolutt har mye å si hvordan det er. Et bra community i et MMORPG er alfa og omega. Uten det er det liten vits å spille, samme hvor bra resten av spillet er.

Lenke til kommentar

Det værste spelet eg har prøvd må være Ship Simulator (nyaste inkarnasjon).

 

Eg forstår ikkje kva det er dette spelet skal være eingang. Utfra navnet og måten det er beskreve på steam antar eg at det skal la deg simulere det å køyre eit stort tankskip eller eit cruceskip, men når du starter spelet er det nesten ikkje ein einaste "kontroll" i sikte. For meg er benchmarken når det gjelder simuleringsspel flight simulator (har ikkje spelt nyaste so blir 98 for min del) og IL2 spela. Sammenligner man ship simulator med det her blir det fort fattige greier. Spelet har og mange fysikk relaterte feil. Man kan t.d. legge anker med ein speedbåt som køyrer i 60 knopp uten at heile anker festet blir røska laust, men treffer man verdens minste isblokk i 3 knopp synker den. Den nemte speedbåten kan og fint bli brukt i ein sabla orkan og hoppe fleire meter uten og bli knust.

 

Generelt sett idiotisk spel fullstendig blåtta for mål og meining, enten det skal være ein nøyaktig simulator eller eit slags arcade spel.

 

Endret av entername
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...