Gå til innhold

Tidenes dårligste spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine store skuffelser :

 

*Halo 1 : Hovedsakelig pga de første fiendene. 3 / 10

*Daikatana : Hadde faktisk noen bra elementer men var alt for dårlig.. -2 /10

*Dragon Age 2 : En av de største skuffelsene fra Bioware. 2 / 10

*Final Fantasy XIII : Lineært , tregt , repiterende... Enorm skuffelse. 6 / 10

*Killzone 3 : Enkeltspillerkampanjen er alt for kort , flerspillerdelen er dog grei nok. Spillet mangler minst 10 - 20 nivåer mer og muligheter for å løse problemene på en mindre lineær måte. Underholdende men akk så skuffende... Grafikk 9 / 10 , Opplevelse Singleplayer 5 / 10

*Dead Nation : Hadde faktisk håpet på et spill hvor vi fikk nivå som var generert i forhold til hvor vi bodde på jordkloden, men akk , så enkelt var det ikke for Housemarke... Nivåene blir fort repeterende og man går ganske fort lei av å kverke zombier.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Command & Conquer 4: Tiberium Twilight

 

Elendig spill, det ødela Tiberium serien. Spillet har DRM beskyttelse. De har fjernet nesten all basebygging. De har fjernet resurshøsting, du har uendelig resurser. Lav populasjon, du får ikke en skikkelig hær. Du kan dessuten bare spy ut soldater pga uendelige resurser.

 

Teknologi er basert på rank, lav rankede spillere har ikke en sjanse mot høy rankede spillere, fordi de vil måtte kjempe mot "late-game" teknologi med "early-game" teknologi.

 

Du må lagre solospill hele tiden, fordi du kan bli frakoblet serveren når som helst, selv i solospill. Da må du restarte spillet, og logge deg inn igjen.

 

Dårlig grafikk, altså spillet bommer så voldsomt, at det virker som et "spill" i lekeverden. Tragisk hopp i æra, du er litt i fremtiden i C&C Kanes Wrath, men i dette spillet så er du plutselig langt frem i fremtiden, med store skip osv.

 

Bygninger som du ødelegger på slagmarken "respawner". Det må også nevne at de har fjernet alle måter å vinne på bortsett fra å samle poeng. Den som når en sum først vinner. Det går ikke an å bli eliminert slik som i tidligere spill i serien. Det er alt for mye tragiske "support powers" der du kan skyte ting fra himmelen på fienden nesten hele tiden.

 

STYR UNNA DETTE SPILLET ;)

Lenke til kommentar

Sorry, men.... Far cry 2 nok en gang. Klarer ikke å forstå hvordan noen kan mene dette spillet er annet enn skrekkelig, skrekkelig dårlig. Alt er ødelagt ved det. Og å bruke "brand"-navnet til et av tidenes beste skytere i tillegg.... Blasfemi, rett og slett.

Syns det var ganske underholdende helt til jeg forstod at det var akkurat de samme oppdragene om og om igjen med bare forskjellige folk og kanskje forskjellige ting med i bildet, som f. eks at du skal flere ganger drepe en caravan hvor bilene består av forskjellige typer biler og noen ganger busser. Heldigvis er følelsen av å loke rundt i jungelen herlig, og det er stor moro å ta ut en stor camp med litt sneaky tactic hvis man lever seg inn i det og spiller på en slik måte at det ikke er rush og lett.

 

Absolutt veldig mye bedre enn å kunne kalle det tidenes dårligste spill spør du meg, uavhengig at Far Cry (1) var kanskje bedre. Multiplayern på begge spillene er veldig morsomme, men 1ern holder lengre med kulere maps muligens.

Lenke til kommentar

Det verste jeg har vært borti er E.Y.E. Divine Cybermancy. Det hadde vært i utvikling i 4-5 år og så ganske bra ut på videoene de gav ut på forhånd. Prøvde å spille det, men ble underveldet over hvor uslipt og røfft rundt kantene det var. Første 3 timene av spillet var det ikke lyd i dialogene, og jeg husker det var masse bugs som jeg ikke kan skjønne hvordna gikk gjennom beta testing (om det var noe). Det var umulig å save under lange oppdrag som gjorde det til et mareritt å spille gjennom. Tross uttallige forsøk tok det meg og kompisen min bare 12 timer å spille gjennom, så det var ikke direkte langt heller.

 

Ikke langt bak kommer Dead Island til pc. Er megafan av zombiesjangeren og hadde gledet meg enormt til spillet, men det viste seg å være et elendig spill. Jeg hater at de "analoge" kontrollene er så mye mer fleksibel... men likevel så dårlig og ubrukelig på en mus. Jeg liker ikke de dårlige repeterende oppdragene og elementer som slites ut i 2 minutter som våpensystemet som var tidenes mest irriterende opplegg. Jeg bryr meg ikke for mye om solflimmeret som konstant ødelegger grafikken, det settes litt i skyggen av alle buggene og modell glitchene det spillet led av. Kanskje mest av alt hater jeg at når de slipper en patch ødelegges spillet totalt.

Lenke til kommentar

For å si det slik, dere har aldri vært borti noe lignende som Big Rigs: All over the Road Racing.

 

 

* Broer fungerer ikke. Man faller igjennom.

* Udugelig kjørefølelse og lyd

* Hvis man rygger, så kan man rygge så fort man vil. Raskere enn man kan kjøre frem, ja - man kan rygge uendelig raskt.

* AI fungerer ikke, blir bare stående.

* Kun én lastebil som fungerer, maks to (?) kart som fungerer.

 

Jada, listen kan bli lang den. For i dette spillet er det INGENTING som er positivt.

Lenke til kommentar

Call of Duty: Modern Warfare 3. 300 kr kasta rett til helvete, dårligere spill enn det der skal du faen lete lenge etter. Singleplayern er upåklagelig, ikke et vondt ord om den, men multiplayern ser ut som noe mellom CoD3 og MW2, sammenliknet med BF3 er det grøt. I tillegg til elendig hitbox, lag, slow reaction (at spillet reagerer 0.2 sek etter jeg beveger musa) og dårlige våpen har vi kanskje verdens døveste server-system uten noen form for valgmuligheter bortsett fra de forskjellige gamemodsa.

 

EDIT: Glemte dårlige maps, dårlige textures, dårlige "killstreaks", stygge characters, stort sett bare barn og ingen kicke-funskjon.

 

Nei, har spilt det i èn time og det skal ALDRI startes igjen

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

Gudfaren til Pc

Blandt mest elendige spillene jeg har prøvd...

Det fikk ca 5 minutter av livet mitt, før det var nok.

 

Haha, husker at jeg likte Gudfaren spillet ganske godt! :p Var utrolig morro å få hundrevis av politibiler etter seg for å kun lede dem inn i et av familie-områdene hvor alle ble gunna ned. Var ikke noe fantastisk spill, men har spillt langt værre.

 

 

Sorry, men.... Far cry 2 nok en gang. Klarer ikke å forstå hvordan noen kan mene dette spillet er annet enn skrekkelig, skrekkelig dårlig. Alt er ødelagt ved det. Og å bruke "brand"-navnet til et av tidenes beste skytere i tillegg.... Blasfemi, rett og slett.

 

Enig med Occi, Far Cry 2 hadde god underholdningsverdi helt til man ble lei av å gjøre det samme igjen og igjen, men var mye morro i å storme outposts osv. Det hadde sykt pen grafikk også!

 

Den værste spillopplevelsen for meg må ha vært Dragon Age 2. Makan til møkkaspill skal men lete lenge etter. Er riktig nok en stund siden jeg spillte det, men av det jeg spillte så var det helt lineært, dårlig grafikk og kjerringer med oversized tits. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...