Gå til innhold

Tidenes dårligste spill


Anbefalte innlegg

Hvilke spill du syns er dårlige er selvfølgelig objektivt, men ingen mener at Big Rigs er et bedre spill enn CoD, Battlefield eller noe sånt.

Jeg synes CoD MW3 er ubrukelig, uspillbart, og en dynge med møkk. Jeg er ikke ute etter å trolle, og det er en stund siden jeg var i tenåra. Om noen spør meg "Si et dårlig spill", så vil det første jeg tenker på være CoD MW3.

 

Kan du være mer spesifikk, ubrukelig? altså hvordan? det er grei multiplayer på den, uspillbart? mest spilte fps spill per dags dato om jeg ikke tar feil, hvordan kan du komme på at det er uspillbart? har du kanskje PC som ikke duger til PC gaming, ok da forstår jeg deg. Eller hater du alle kidsa som spiller det? ok forstår faktisk deg der, er for såvidt enig, men hallo... skjønner ikke hvordan du klare å plasere dette som tidens dårligste spill?

 

Ser du skryter at du er ikke i tenåra mer, spilte ikke du spill før? fytti rakkern det finnes en lager med drit spill, og det eneste du kom på var MW3? nei... ren trolling, men ja, du får stå med det, med de argumentene du kommer med høres du ikke mer ut som en troll.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du være mer spesifikk, ubrukelig? altså hvordan? det er grei multiplayer på den, uspillbart? mest spilte fps spill per dags dato om jeg ikke tar feil, hvordan kan du komme på at det er uspillbart? har du kanskje PC som ikke duger til PC gaming, ok da forstår jeg deg. Eller hater du alle kidsa som spiller det? ok forstår faktisk deg der, er for såvidt enig, men hallo... skjønner ikke hvordan du klare å plasere dette som tidens dårligste spill?

 

Ser du skryter at du er ikke i tenåra mer, spilte ikke du spill før? fytti rakkern det finnes en lager med drit spill, og det eneste du kom på var MW3? nei... ren trolling, men ja, du får stå med det, med de argumentene du kommer med høres du ikke mer ut som en troll.

Er det ikke greit for deg at jeg ikke liker spillet?

Lenke til kommentar

Kan du være mer spesifikk, ubrukelig? altså hvordan? det er grei multiplayer på den, uspillbart? mest spilte fps spill per dags dato om jeg ikke tar feil, hvordan kan du komme på at det er uspillbart? har du kanskje PC som ikke duger til PC gaming, ok da forstår jeg deg. Eller hater du alle kidsa som spiller det? ok forstår faktisk deg der, er for såvidt enig, men hallo... skjønner ikke hvordan du klare å plasere dette som tidens dårligste spill?

 

Ser du skryter at du er ikke i tenåra mer, spilte ikke du spill før? fytti rakkern det finnes en lager med drit spill, og det eneste du kom på var MW3? nei... ren trolling, men ja, du får stå med det, med de argumentene du kommer med høres du ikke mer ut som en troll.

Er det ikke greit for deg at jeg ikke liker spillet?

En ting er å ikke like spillet, en annen ting er å kalle det tidenes dårligste.

Modern Warfare 3 har kanskje lav FOV, melkekonsepter og et veldig stagnert gameplay, men det er fortsatt fullstendig spillbart og mulig å få litt moro ut av. Sammenligner du med de virkelig dårlige spillene i historien framstår Modern Warfare 3 som perfekt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Modern Warfare 3 har kanskje lav FOV, melkekonsepter og et veldig stagnert gameplay, men det er fortsatt fullstendig spillbart og mulig å få litt moro ut av. Sammenligner du med de virkelig dårlige spillene i historien framstår Modern Warfare 3 som perfekt.

Det er greit du synes det. Men jeg gjør faktisk ikke det :)

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er det utrooooolig mangen useriøse innlegg?!

wow, mw3, skyrim osv.....Jeg liker heller ikke mw3 eller wow MEN de er da gode spill for det om! er tross alt millioner som spiller disse spillene!!!

Dårlige spill er jo de spillene som faktisk har problemer som bugs eller bare er kopier av andre spill!

 

On topic: Damnations tror jeg det heter! noe av det verste jeg har prøvd, og heldigvis lånte jeg det bare:P

  • Liker 2
Lenke til kommentar

så bare for at jeg ikke liker en AAA tittel som selger mest i verden er jeg plutselig useriøs? Justin Bieber selger da som rakkern, men synes du musikken er god? nei. jeg antar du synes at han ikke har noe i bransjen å gjøre. men da igjen kan jeg kalle deg useriøs for og ikke like en som selger vannet av alt annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Modern Warfare 3 har kanskje lav FOV, melkekonsepter og et veldig stagnert gameplay, men det er fortsatt fullstendig spillbart og mulig å få litt moro ut av. Sammenligner du med de virkelig dårlige spillene i historien framstår Modern Warfare 3 som perfekt.

Det er greit du synes det. Men jeg gjør faktisk ikke det :)

Modern Warfare 3 er et dårlig spill i mine øyne, latskap, latskap og atter latskap fra utviklerne. takket være dette spillet mistet Activision/IW/Treyarch/Sledgehammer en kunde.

 

Men ingen, INGEN kan nekte meg i å kalle dette tidens dårligste spill.

 

Jeg vil påstå at å kalle MW3 for tidenes dårligste spill er like intelligent som å påstå at vaksiner ikke fungerer. Men det er nok bare jeg som mangler innsikt i hvor forferdelig MW3 tydeligvis er.

 

så bare for at jeg ikke liker en AAA tittel som selger mest i verden er jeg plutselig useriøs? Justin Bieber selger da som rakkern, men synes du musikken er god? nei. jeg antar du synes at han ikke har noe i bransjen å gjøre. men da igjen kan jeg kalle deg useriøs for og ikke like en som selger vannet av alt annet.

Justin Bieber er en helt akseptabel artist, fins mye verre der ute om du leter opp et par garasjeband på youtube.

Endret av arni90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

så bare for at jeg ikke liker en AAA tittel som selger mest i verden er jeg plutselig useriøs? Justin Bieber selger da som rakkern, men synes du musikken er god? nei. jeg antar du synes at han ikke har noe i bransjen å gjøre. men da igjen kan jeg kalle deg useriøs for og ikke like en som selger vannet av alt annet.

 

Er ikke det samme og dessuten hater jeg den musikken men FORSTÅR at andre folk kan like den!

Blir som mat, jeg liker ikke vaniljeis men de fleste jeg kjenner elsker den sorten is!

Er tusen av sånne domme eksempler som du tar frem!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at å kalle MW3 for tidenes dårligste spill er like intelligent som å påstå at vaksiner ikke fungerer. Men det er nok bare jeg som mangler innsikt i hvor forferdelig MW3 tydeligvis er.

Du høres bare ut som en enorm fanboy spør du meg. Det er flere som har nevnt MW3 her, og det er en grunn til det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vil påstå at å kalle MW3 for tidenes dårligste spill er like intelligent som å påstå at vaksiner ikke fungerer. Men det er nok bare jeg som mangler innsikt i hvor forferdelig MW3 tydeligvis er.

Du høres bare ut som en enorm fanboy spør du meg. Det er flere som har nevnt MW3 her, og det er en grunn til det :)

Du virker som en tilbakestående, så jeg skal være grei med deg:

 

Du sammenligner her:

 

Med:

 

Og du påstår at det nederste spillet er best?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Du høres bare ut som en enorm fanboy spør du meg. Det er flere som har nevnt MW3 her, og det er en grunn til det :)

Kanskje fordi det er den største skuffelsen i nyere tid sammen med BF3 og Skyrim, men å kalle det tidenes dårligste spill blir faktisk å ta i.

 

Blir litt som at jeg ikke er fan av RTS og kaller StarCraft 2 tidenes dårligste spill, eller Diablo 2.

 

Kanskje noen bare mangler et videre spenn innenfor kulturen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du virker som en tilbakestående, så jeg skal være grei med deg:

Jøss, personangrep. Her synker vi lavt for å beskytte MW3.

 

Nei, jeg sammenligner ikke de to, jeg har aldri spilt Superman 64.

 

Jeg hater heller ikke merket. Det første MW spillet var ok, det første CoD spiller var gøy.

Endret av Neppe
  • Liker 1
Lenke til kommentar

du kaller han tilbakestående og sammenlikner spill som muligens har 14 års differanse og har kanskje et utallig større budsjett og en skokk flere mennesker?

Hva har et budsjett å gjøre med om spillet er bra eller dårlig?

Modern Warfare 3 er langt bedre enn Superman 64, påstår du noe annet vil påstå du er alvorlig dum.

 

Du virker som en tilbakestående, så jeg skal være grei med deg:

Jøss, personangrep. Her synker vi lavt for å beskytte MW3.

 

Nei, jeg sammenligner ikke de to, jeg har aldri spilt Superman 64.

 

Jeg hater heller ikke merket. Det første MW spillet var ok, det første CoD spiller var gøy.

Beskytte MW3?

Activision og Call of Duty er alt som er galt med spillindustrien i dag, det betyr likevel ikke at de lager virkelig uspillbare spill.

Endret av arni90
  • Liker 1
Lenke til kommentar

du kaller han tilbakestående og sammenlikner spill som muligens har 14 års differanse og har kanskje et utallig større budsjett og en skokk flere mennesker?

Fordi poenget er tidenes dårligste spill, og dårligste spill iforhold til utviklingskostnad, lagstørrelse og utgiver.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...