Gå til innhold

Tidenes dårligste spill


Anbefalte innlegg

Hisser deg opp gjør du iallefall.

 

Dette minner meg om en god gammel iPhone vs Android diskusjon.

Du har ikke sett meg sur.

iPhone vs Android er totalt uvesentlig her, begge løsninger er fullstendig akseptable. Modern Warfare 3 er spillbart og har minimalt med bugs, Superman 64 er totalt uspillbart og har uendelige mengder bugs.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har ikke sett meg sur.

iPhone vs Android er totalt uvesentlig her, begge løsninger er fullstendig akseptable. Modern Warfare 3 er spillbart og har minimalt med bugs, Superman 64 er totalt uspillbart og har uendelige mengder bugs.

Sa ikke du var sur, sa du hissa deg opp.

 

Godt mulig det, jeg har fortsatt ikke prøvd Superman 64.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

men supermann er uspillbart fordi DU mener det, kanskje flere også. men flere mener også at Mw3 også er uspillbart. jeg kaller det en stalemate.

 

 

Se og forstå hvorfor Modern Warfare 3 ikke er i nærheten av den elendigheten Superman 64 er.

Hvis du kan komme med et godt argument for hvorfor Modern Warfare 3 er uspillbart er jeg villig til å høre, men nå fremstår du som troll/idiot.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

spillet virker kun vanskelig, spill mangler den slags idag. men det er ikke topic.

 

topic er at jeg mener at Mw3 er den største abomination som er laget, og du mener at Supermann 64 er den største. vi kommer ikke til å bli enig. så la oss legge denne flat.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

men nå fremstår du som troll/idiot.

Du kalte meg tilbakestående, og du kaller andre troll/idiot.

 

Hva er poenget med å ha en slik tråd om folk sier i mot alle som har andre meninger enn dem? Skulle vi bare konkludere med at Superman 64 er det dårligste spillet da, så hadde du vært fornøyd? Så får ikke andre lov til å ha egne meninger?

 

Ser du litt hvem som er "idioten" her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

men nå fremstår du som troll/idiot.

Du kalte meg tilbakestående, og du kaller andre troll/idiot.

 

Hva er poenget med å ha en slik tråd om folk sier i mot alle som har andre meninger enn dem? Skulle vi bare konkludere med at Superman 64 er det dårligste spillet da, så hadde du vært fornøyd? Så får ikke andre lov til å ha egne meninger?

 

Ser du litt hvem som er "idioten" her?

 

 

handler ikke om vilket som er det verste men at man ikke tar frem spill som faktisk er spillbare! er jo like dumt som jeg skulle sagt Fifa 2012 bare siden jeg haaaaaater fotball og mener det ikke er nok action osv i det! HALLOOOOOOO! dere under 14 eller over 30 som er retards....kom dere ut!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

spillet virker kun vanskelig, spill mangler den slags idag. men det er ikke topic.

 

topic er at jeg mener at Mw3 er den største abomination som er laget, og du mener at Supermann 64 er den største. vi kommer ikke til å bli enig. så la oss legge denne flat.

Last ned en emulator et ROM og prøv, så ser du akkurat hvor horribelt dårlig Superman 64 er om du ikke gidder å se videoen til AVN.

 

Superman 64 er objektivt dårlig, ingen mennesker kan spille gjennom spillet uten å presse seg gjennom det. Modern Warfare har sine feil, men det er fortsatt fullstendig spillbart og storymode i spillet har i det minste en noenlunde interessant story etter hva jeg hører.

men nå fremstår du som troll/idiot.

Du kalte meg tilbakestående, og du kaller andre troll/idiot.

 

Hva er poenget med å ha en slik tråd om folk sier i mot alle som har andre meninger enn dem? Skulle vi bare konkludere med at Superman 64 er det dårligste spillet da, så hadde du vært fornøyd? Så får ikke andre lov til å ha egne meninger?

 

Ser du litt hvem som er "idioten" her?

Det eneste jeg påstår er at Modern Warfare 3 er lysår unna å være tidenes dårligste spill. Superman 64 er ikke nødvendigvis tidenes dårligste spill, det finnes sikkert verre om du tar en kikk på de første postene som Big Rigs, men å sette Modern Warfare 3 i samme bås som disse helt sykt.

 

Det blir som å si at BF3 er like bra som Duke Nukem Forever.

 

EDIT:

Det finnes faktisk objektive grunner til at Modern Warfare 3 er langt bedre enn Big Rigs eller Superman 64, at det ikke finnes gamebreaking bugs og en faktisk tutorial med en jevn vanskelighetsgrad gjennom spillet er to ting.

 

EDIT2:

Et dårligere FPS enn Modern Warfare 3 er Dark Forces.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Det eneste jeg påstår er at Modern Warfare 3 er lysår unna å være tidenes dårligste spill. Superman 64 er ikke nødvendigvis tidenes dårligste spill, det finnes sikkert verre om du tar en kikk på de første postene som Big Rigs, men å sette Modern Warfare 3 i samme bås som disse helt sykt.

Jeg har fortsatt ikke prøvd Superman 64 eller Big Rigs.

 

Ser ikke hva som er så sykt med å si at Modern Warfare 3 er det dårligste jeg har spilt, kanskje jeg har spilt bare gode spill. Modern Warfare 3 var for meg så bånn i bøtta som det går an. Et spill uten mening, med et helt absurd dumt killstreak system, latterlige kart. Du kan like gjerne ende opp å dø 3 ganger på fem sekunder. Det synes jeg er så patetisk dårlig designet at det fortjener å bli kalt tidenes dårligste spill.

 

Å legge på den jævla melkekua Activision gjør ikke ting bedre, men det er ikke grunnen til at jeg går så langt som å kalle MW3 en dynge møkk.

 

Du er bestemt på å prøve å få meg til å forstå at jeg har feil, som i at jeg ikke har lov til å ha mine egne meninger. Det er trist å se på, men det underholder meg.

Lenke til kommentar

MW3 er ren kopi av MW2 og kanskje en av de største spillskuffelsene noen gang, og det har etter min mening ikke blitt laget et bra cod spill siden COD 2. Med det sagt blir det tullete å si at det er tidenes dårligste spill. For å være tidenes dårligste spill, må spillet ha 0 gode elementer, og være 100% buggy. Å si at MW3 har 0 gode elementer og bare er bugs er direkte feil. (Jeg er BF fanboy.) :)

Lenke til kommentar

Når man spør en om hva som ikke er bra osv og ikke får svar, sier bare at personen er ikke interessert i diskusjon, gjør bare kvalm og provoserer andre = troll.

Så, ser jo ganske tydelig at personen ikke har noe å komme med, så... don't feed the troll.

 

Tidens verste spill han har spilt er MW3, Ok, det er hans mening men da må det sies han har ganske 0 peiling på spill, eller har spilt svært lite spill.

Lenke til kommentar

EDIT2:

Et dårligere FPS enn Modern Warfare 3 er Dark Forces

 

@arni90: Jeg gir beng i pissekonkurransen du deltar i, men her bæsjer du virkelig på leggen - å sammenligne et spill som kom ut i 2011 med et som kom ut i 1995 sier litt om hvilke kriterier DU bruker for å skille mellom bra og dårlig. Jeg tviler også svært mye på at du har spilt spillet i det hele tatt. Selvfølgelig er MW3 teknisk mye mer avansert, men det har ingen verdens ting med en bra eller dårlig spillopplevelse å gjøre.

 

Jeg har kun spilt MW2 - helt greit spill, intet mer. Jeg spilte Dark forces til døde da det kom ut i 95, og da var du, hva - 5 år? Dark forces var et av de mest avanserte, varierte og underholdende skyterne da det kom ut, og et av de første post-Doom spillene som brukte en ny og mer avansert motor. Det var også praktisk talt bug-fritt, siden dette ser ut til å være et annet kriterium du bruker flittig. JEG fikk en mye større og mer storslått opplevelse av å spille Dark forces i 95 enn jeg fikk i MW2 i 2010.

 

Noe av Neppes poeng er at for HAM er spill x et mye dårligere spill fordi han har prøvd det selv. Det finnes ingen mening i å jakte nettet rundt etter filmer av andres dårlige spill som man ikke selv har spilt. Trådtittel sier for øvrig ingenting om "dårlig" kun skal defineres ut i fra det tekniske aspektet ved spillene, å påstå å ha fasiten fordi man føler seg moden nok til å skille mellom "teknisk" dårlig ("objektivt") og "skuffende" dårlig opplevelsesmessig ("subjektivt")blir bare lavmål uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et dårligere FPS enn Modern Warfare 3 er Dark Forces.

Tror faktisk jeg har spilt det her når jeg var liten hos en kamerat. Syns å huske at jeg syns det var ganske moro, men det er jo også maaaange år siden.

Selvfølgelig, men det endrer ikke at Modern Warfare 3 på mange måter er et bedre spill som ikke sliter grunnet tekniske begrensninger som Dark Forces gjør. Ja, jeg har spilt Dark Forces forresten, 2 timer ifølge Steam, sammenlignet med dagens spill er det verre enn Duke Nukem Forever.

 

Det blir lansert "spill" som Dark Esther i 2012 som er everre spill enn for eksempel Super Mario Bros, alder har ingenting å si. Jeg er fortsatt av den mening at KotOR2:TSL er den RPGen med den beste storyen jeg har spilt noen gang, og det ble lansert i 2005 med haugevis av bugs og en ufullstendig historie.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Startet tråden "tidenes største skuffelse" for å prøve å avhjelpe at denne tråden blir helt ødelagt av meningsløse krangler. Tar ikke stilling til hvem som har rett i alle uenighetene her men konstaterer at det nok er blitt nevnt ganske mange spill som heller kvalifiserer for tidenes største skuffelse enn tidenes dårligste spill. Når det er sagt er det selvfølgelig opp til en hver å ha sin egen mening og det støtter jeg fullt ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det blir lansert "spill" som Dark Esther i 2012 som er everre spill enn for eksempel Super Mario Bros, alder har ingenting å si. Jeg er fortsatt av den mening at KotOR2:TSL er den RPGen med den beste storyen jeg har spilt noen gang, og det ble lansert i 2005 med haugevis av bugs og en ufullstendig historie.

Du mener sikkert Dear Esther. Men kan man i det hele tatt kalle det et spill? Litt merkelig i alle fall å sammenligne det med et fullverdig spill kanskje :)

Lenke til kommentar

Cc4tt-cover.jpg

 

Sier ikke mer jeg!

 

Er du enig i alle detaljer i mitt innlegg angående spillet?

Pluss mye mer ^^

 

Cc4tt-cover.jpg

 

Sier ikke mer jeg!

 

Er du enig i alle detaljer i mitt innlegg angående spillet?

Pluss mye mer ^^

 

Cc4tt-cover.jpg

 

Sier ikke mer jeg!

 

Er du enig i alle detaljer i mitt innlegg angående spillet?

Pluss mye mer ^^
Lenke til kommentar
Selvfølgelig, men det endrer ikke at Modern Warfare 3 på mange måter er et bedre spill som ikke sliter grunnet tekniske begrensninger som Dark Forces gjør. Ja, jeg har spilt Dark Forces forresten, 2 timer ifølge Steam, sammenlignet med dagens spill er det verre enn Duke Nukem Forever.

 

Du kan ikke ta et spill som kom ut i år og sidestille det med et spill som kom i 1995. Star Wars: Dark Forces var noe av det mest avanserte vi hadde da det kom, og det første spillet til å dytte Doom ned fra tronen over FPSer. DF ble faktisk sittende der helt til Half-Life dukket opp noen år senere, og det sier jo sitt. I tillegg var DF det første FPSet satt til Star Wars-universet, noe som ikke akkurat minket populariteten. På toppen av det hele fikk det en hel rekke oppfølgere som Dark Forces 2: Jedi Knight, Jedi Knight 2 og Jedi Academy. Alle glimrende spill på alle måter. Btw for å sette ting i perspektiv kom Dark Forces ut mens internett ennå var i startfasen for folk flest. Her snakker vi modem, BBS og alt det der. Jeg var stolt da jeg fikk et "moderne" modem med hele 33kbs.

 

Modern Warfare 3 på den annen side er bare en kopi av MW2, som igjen var en kopi av MW1. Det alene gjør det til et kjedelig spill i single-player. Det eneste som kan redde det er multiplayer, men da møter man horder av fjortiser som kun lever for å bli best i CoD. Vi vanlige dødelige har ikke sjanse mot dem, og spesielt ikke med tanke på hvor mange som jukser. Dette gjør MW3 til et temmelig uspillbart spill for mange av oss, og dermed en kandidat til tidenes dårligste spill. Uansett hvilke spill vi nominerer til den tvilsomme tittelen vil det alltid være folk som klager, men det kan man ikke ta hensyn til. Alle har lov å ha egne meninger, også vi som ikke liker favorittspillet ditt.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...