Gå til innhold

Tidenes dårligste spill


Anbefalte innlegg

Hvorfor henger du deg opp i film eksempelet? Mener du seriøst at wow, swtor og EvE hører hjemme i diskusjonen "tidenes dårligste spill"? For det må de hvis spillerbasen skal bli lagt til grunn. Og jeg sier igjen: Det er idiotisk. Man tar feil hvis man mener et av disse er tidenes dårligste spill.

 

Jeg synes MMOs er dritkjedelig uansett.

MMO er en perfekt blanding for folk som liker og spille i en evighet,

 

Blir som Manga varer 1000 episoder, Formula race, Nascar. Youtube Facebook,

 

Noen av MMO spill kan aldri havne i dårlig spill fordi de er spesial laget til de spesielle personene,

 

Og du er ikke en av dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, du mener jeg skal kommentere bastant om en type spill jeg liker og ikke spiller?

 

Kan dra det over til f.eks online-FPS da. Hjelper lite om spillet i utgangspunktet kan være bra om alle som spiller det er idioter, som ikke spiller skikkelig, bare rølper, banner og ødelegger. Da blir spilleoppevelsen (som jo avhenger av spillerne) ødelagt, og det ødelegger jo hele spillopplevelsen. Forstår godt at noen kan mene det kan ødelegge spillet såpass at det for dem blir katastrofalt dårlig. Du sier det er idiotisk, jeg argumenterer for at det er legitimt, siden det tross alt er det som er hovedgreia i de fleste onlinespill.

Lenke til kommentar

Ja, du mener jeg skal kommentere bastant om en type spill jeg liker og ikke spiller?

 

Kan dra det over til f.eks online-FPS da. Hjelper lite om spillet i utgangspunktet kan være bra om alle som spiller det er idioter, som ikke spiller skikkelig, bare rølper, banner og ødelegger. Da blir spilleoppevelsen (som jo avhenger av spillerne) ødelagt, og det ødelegger jo hele spillopplevelsen. Forstår godt at noen kan mene det kan ødelegge spillet såpass at det for dem blir katastrofalt dårlig. Du sier det er idiotisk, jeg argumenterer for at det er legitimt, siden det tross alt er det som er hovedgreia i de fleste onlinespill.

 

Og i de fleste online spill er spillerbasen ganske lik når det gjelder andelen idioter etc. Derfor er alle online spill dårlig. Eller? Cod er jo ikke dårlig bare fordi det er en haug av idiotfjortisser som er bedre enn en selv. I denne diskusjonen er det ufruktbart å legge det til grunn.

Lenke til kommentar

Cod MW2 som er det eneste av cod-spillene jeg har suger fordi 80% av de som spiller det jukser på en eller annen måte. De er usynlig, flyr, skyter igjennom vegger og drit. Kan hende de har gjort noe med det nå, men bryr meg lite igrunn. TF2 derimot, der tror jeg aldri jeg har opplevd noe juks.

Lenke til kommentar

Det er eegentlig litt rart, før i CS tiden når folk cheatet så skiftet man server eller fikk personen banned, uten å QQ på forums å kalle spillet det verste ever... men idag, noen er litt bedre enn deg eller evt cheater litt, så er det rett til forums å klage at ja... dette er det verste spillet ever ;)

 

Så kan det sies at TF2 er langt mindre enn CoD og CS series, er samme som mac og windows, ingen orker å lage noe til mac siden dem ikke er så store... men klart det finnes virus til de også... samme til TF2, kom ikke her å si det ikke finnes cheatere der.

Endret av nagina
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Eneren er jo legendarisk
Ren kopi av Age of Empires.

Legendarisk god kopi av AoE!

 

Joda, skal si meg enig i at EE ikke fant opp hjulet, men på den tiden så de aller, aller fleste RTS-spill av den typen ganske like ut. EE stod litt ut i mengden med det lange tidsspennet sitt, og inspirerte for eksempel Rise of Nations som mange har hatt det moro med.

 

Poenget var uansett at EE3 er søppel. Fra perm til perm, fra ende til annen, reinspikka søppel.

Lenke til kommentar
Eneren er jo legendarisk
Ren kopi av Age of Empires.

Legendarisk god kopi av AoE!

 

Joda, skal si meg enig i at EE ikke fant opp hjulet, men på den tiden så de aller, aller fleste RTS-spill av den typen ganske like ut. EE stod litt ut i mengden med det lange tidsspennet sitt, og inspirerte for eksempel Rise of Nations som mange har hatt det moro med.

 

Poenget var uansett at EE3 er søppel. Fra perm til perm, fra ende til annen, reinspikka søppel.

Pil og bue vs tanks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...