Gå til innhold

Tidenes dårligste spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater Skyrim, og mener det er et av de dårligste "Trippel-A" spillet som ble sluppet i 2011. Det er et konsollifisert makkverk, og man er avhengig av tredjepartsmodder bare for at det skal fungere. Desidert et av de dårligste spillene jeg noengang har spilt. Grafikken var så råtten at den like gjerne kunne hett LEGO: Elder Scrolls, og historien som så mange sier er fantastisk, var som løftet rett ut av en dårlig vikingsaga. Rett og slett terningkast 1.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hater Skyrim, og mener det er et av de dårligste "Trippel-A" spillet som ble sluppet i 2011. Det er et konsollifisert makkverk, og man er avhengig av tredjepartsmodder bare for at det skal fungere. Desidert et av de dårligste spillene jeg noengang har spilt. Grafikken var så råtten at den like gjerne kunne hett LEGO: Elder Scrolls, og historien som så mange sier er fantastisk, var som løftet rett ut av en dårlig vikingsaga. Rett og slett terningkast 1.

Spillmekanikken fungerer helt fint i Skyrim. Sammenlign med Superman 64, så kan du se hvorfor du tar 100% feil.

Lenke til kommentar

Jeg hater Skyrim, og mener det er et av de dårligste "Trippel-A" spillet som ble sluppet i 2011. Det er et konsollifisert makkverk, og man er avhengig av tredjepartsmodder bare for at det skal fungere. Desidert et av de dårligste spillene jeg noengang har spilt. Grafikken var så råtten at den like gjerne kunne hett LEGO: Elder Scrolls, og historien som så mange sier er fantastisk, var som løftet rett ut av en dårlig vikingsaga. Rett og slett terningkast 1.

Du må gjerne gå i mot strømmen, men jeg fatter ikke hvordan det er mulig å mene noe sånt.

 

Jeg har vært ganske heldig opp igjennom, og har spilt få spill jeg faktisk har mislikt i så stor grad at det er verdt å snakke om.

Et spill jeg husker jeg hatet mye er Superman til Nintendo 64.

Lenke til kommentar

Du har ikke spilt mye dårlige spill om du syns at noen av spillene i CoD-serien, Skyrim eller WoW er et av tidenes dårligste spill..

Samsvar mellom forventningen og førsteinntrykk kan lett gjøre et spill til "Tidenes dårligste" for en person.

 

Jeg synes siste innspill i CoD serien er mer eller mindre uspillbart. Nå er dette et spill med enorm budsjett, som feiler så hardt. Da synes jeg tittelen Tidens dårligste spill passer utmerket :)

Lenke til kommentar

Empire Earth III synes jeg er en god kandidat her. Snakk om å gjøre skam på en spillserie. Eneren er jo legendarisk, og toeren mener jeg fikk god kritikk og så i hvert fall ganske ålreit ut, men jeg fikk helt vondt i hjertet og kreft i sjela av å spille EE3. Antakelig et av de siste impulskjøpa jeg noen sinne gjorde, og i hvert fall det siste basert på at de tidligere spillene var gode. (Antakelig litt den samme følelsen folk satt igjen med etter å ha kjøpt Settlers 5, men tro meg, Empire Earth 3; helt fantastisk lugubert.)

Lenke til kommentar

Qoute fra første post:

 

 

Enkelt og greit: hva er det desidert dårligste spillet du vet om? :)

 

Gikk gjennom 6 sider med dogshit, har folk lest første posten? eller det bare jævla 10-12åringer som har MW3 som første spill og er blitt automatisk det dårligste spill ever? sigh, blir litt oppgitt så jeg lar egentlig svare hva jeg synes er dårligste når tråden har sporet av etter andre post.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gikk gjennom 6 sider med dogshit, har folk lest første posten? eller det bare jævla 10-12åringer som har MW3 som første spill og er blitt automatisk det dårligste spill ever? sigh, blir litt oppgitt så jeg lar egentlig svare hva jeg synes er dårligste når tråden har sporet av etter andre post.

Ja, det er ikke lov å ha meninger på internett. Skulle du finne på å ha det er du 10-12 år.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Gikk gjennom 6 sider med dogshit, har folk lest første posten? eller det bare jævla 10-12åringer som har MW3 som første spill og er blitt automatisk det dårligste spill ever? sigh, blir litt oppgitt så jeg lar egentlig svare hva jeg synes er dårligste når tråden har sporet av etter andre post.

Ja, det er ikke lov å ha meninger på internett. Skulle du finne på å ha det er du 10-12 år.

 

Hvilke spill du syns er dårlige er selvfølgelig objektivt, men ingen mener at Big Rigs er et bedre spill enn CoD, Battlefield eller noe sånt.

 

Beklager, men når folk lister opp Modern Warfare eller noe sånt her er det pga. to ting: 1) de er bare ute etter å "trolle" eller 2) de er noen 12-åringer som synes alt som er eldre enn 2 måneder er eldgammelt og ergo drittdårlig.

Lenke til kommentar

Hvilke spill du syns er dårlige er selvfølgelig objektivt, men ingen mener at Big Rigs er et bedre spill enn CoD, Battlefield eller noe sånt.

Objektivt? Du mener subjektivt?

 

Om du ikke har kjennskap til Big Rigs, så kan du synes det. Ellers så må jo alle skrive Big Rigs i denne tråden da, for å møte standarden til dritt :p

 

Jeg synes CoD MW3 er ubrukelig, uspillbart, og en dynge med møkk. Jeg er ikke ute etter å trolle, og det er en stund siden jeg var i tenåra. Om noen spør meg "Si et dårlig spill", så vil det første jeg tenker på være CoD MW3.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...