Gå til innhold

Diskusjon rundt Naughty Dogs mesterverk, The Last Of Us


Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rune fra VG.no bruker å være kritisk selv på de absolutt beste spillene. Men selv han ga dette terningkast 6 og sier samtidig at det er det beste spillet som noengang har kommet.

 

Vet naughty dog er mestere på gameplay, dem har virkelig innovert med Uncharted serien og nå dette. Regner med alle disse epic anmeldelsene er pga dem faktisk har klart å lage en fantastisk historie i tillegg nå.

Lenke til kommentar

Klart meg uten å lese eller se noen anmeldelser, trailere eller liknende siden den aller første gameplay-visningen. Må si jeg er ganske stolt over meg selv. At det dog ligger på 95 på meta, har jeg fått med meg. Gleder meg helt vanvittig!!

Lenke til kommentar

Hmm, vet ikke helt om jeg er enig i at det er tidenes beste spill, slik enkelte anmeldelser får det til å høres ut som. Veldig god story, godt grunn-gameplay, men strengt tatt ikke noe originalt spill, snikingen er heller ikke fryktelig spennende. En åtte eller ni av ti er passe, for SÅ superfantastisk var det ikke.

Lenke til kommentar

Metacritic nå; 57 anmeldelser, 96 i snitt.

 

Kommer garantert noen å sier: Oppskrytt, Sonyf******, kjøpt og betalt ;)

Hadde det vært kun 4 anmeldelser da kan man begynne å lure, men nå det er 57 stk, imponerende med et slikt snitt.

Heldigvis for meg så er ikke snittet alt, det er selve spillet som betyr noe.

Bare 1 uke igjen nå!

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...