Gå til innhold

Diskusjon rundt Naughty Dogs mesterverk, The Last Of Us


Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han som sier grafikken er skuffende, jaja da har ikke man spilt mye PS3

Jeg har spilt på alt og jeg har PS3 på førsteplass med tanke på eksklusiver imellom maskinene når man ser kun på grafikken.

 

Som sagt, så spiller jeg på alt, og det er ikke bare grafikk. Er gameplay, stemmeskuespill og story som er viktigst, grafikk og lyd kommer som en herlig bonus :)

 

The Last Of Us kommer nok til å innfri på alle plan!

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har alle eksklusiver til peess3 og vet om mange som har bedre grafikk enn denne demoen.

Og til fantorangen, jeg kjøper det billig fordi jeg mener så langt at det ikke er verdt full pris.300 nkr er ok.

Jeg har ps3 på 3 plass. LOL.

 

Du har alle ja, men da er spørsmålet, hvor mange har du faktisk spilt/fullført? Etter å dømme dine negative poster om PS3 og minimalt med trophies, er ikke mye du kan skryte av.

 

Jeg skal ikke bli ødelagd av andre meninger/salgstall om et spill er bra eller ikke, det er opptil meg å bedømme :)

13 1/2 dager igjen til TLOU!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja,lol liksom bare pga grafikken. Nei er ikke fan av naugthy dog, likte ikke uncharted dritt spilla. Demoen ga meg ikke noe glede som helst. Merkelig, dere som ikke tåler at jeg klager på dette spillet, se dere selv i speilet og tenk på all dritten dere kaster ut av dere om andre konsoller. Makan.

Lenke til kommentar

Hmm, jeg argumenter og diskuterer jeg. Ser jo deg klage på iToman hele tiden, men du er jo mye verre på alle måter. Litt mer samco igrunn.

 

Helt greit at du ikke liker Uncharted-spillene, men alt du nevnte her var at grafikken var dårligere enn i Uncharted-spillene, og at du derfor ville vente til det havnet i billighylla. Du kan jo forklare meg hvordan det skal tolkes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har fått sjansen til å prøve spillet noen timer i begynnelsen. Fantastisk intro-brett, for en gangs skyld klarer et spill å formidle savn og kjærlighet mellom far og datter, uten at spilleren har et forhold til dem fra før. Grafikken imponerer ikke like mye som det f.eks Uncharted 2 gjorde, men det ser bra ut og animasjonene er stort sett gode. Snikingen fungerer bra nok, utenom at det føles litt kunstig når man sniker forbi vanlige mennesker. Virker å være et bra spill.

Lenke til kommentar

Anmeldelsesforbudet (embargo) er slutt den 5. juni (aner ikke hvorfor disse to allerede er publisert), ni dager før release. Det er sinnsykt i en verden hvor anmeldelsene helst skal bli lagt ut utgivelsesdagen (og jeg trenger jo ikke fortelle hvorfor). Det viser at de er trygge på at de har et sinnsykt bra spill, og at anmeldelsene vil være fantastiske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...