Gå til innhold

Diskusjon rundt Naughty Dogs mesterverk, The Last Of Us


Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Holder meg unna gameplay-videoer og anmeldelser inntil jeg får spillet til uka selv. Spillet ser så knall ut fra det jeg har sett tidligere, og jeg har ingen tvil om at dette blir et fantastisk spill.

 

Så vil ikke at noe skal senke det ned eller påføre ekstra hype sånn de siste dagene før spillet kommer i postkassa mi.

Lenke til kommentar

Edge Magazine har gitt femten 10/10 på 20 år

Så smeller dem opp med en 10/10 på en PS3 eksklusiv, siste PS3 eksklusiv som fikk det var LittleBigPlanet.

Edge Magazine er en av de strengeste i denne bransjen som jeg vet om.

 

Kan ikke gjør noe annet en å glede meg!

 

Embargo nede imorgen, pluss E3 og Nintendo Direct, fantastisk tid for meg!

Lenke til kommentar

Endret forhåndsbestilling fra GTAV når det ble utsatt, til Last of Us.

 

Naughty Dog har ikke skuffet meg tidligere - de har visst gang på gang at det er mestere innen spillutvikling.

 

Edge 10/10

 

Empire online 5/5

 

OPM UK magazine 10/10

Lenke til kommentar

Gamer.no 9/10

Eurogamer.net 10/10: "An elegy for a dying world, The Last of Us is also a beacon of hope for its genre."

IGN.com 10/10: "The Last of Us is a masterpiece, PlayStation 3's best exclusive and an absolute must-play".

Spill.no 6/6: "Naughty Dogs filmatiske fremtidsvisjon er et fabelaktig spilldrama"

itavisen.no 6/6: Et mesterverk. The Last of Us overgår alle forventninger

Gamespot 8/10: "One unforgettable character proves humanity is worth saving in the bleak and brutal The Last of Us".

Dagbladet.no 6/6: "Setter en ny standard for hele spillmediet"

Gamereactor.no: 10/10: "Naughty Dog leverer ikke bare et av generasjonens vakreste konsollspill, men også et helstøpt, nervepirrende actiondrama!"

Giantbomb.com 5/5: "Naughty Dog throws out its own rule book and challenges players to survive a harrowing but thrilling journey through a world forever changed by death and destruction."

Destructiod: 10/10: It cannot be said enough, however, that Naughty Dog's new best creation is complete, and when I say complete, I mean it to pay the highest of compliments.

Itavisen.no/Playday: 6/6: The Last of Us er et av tidenes beste spill. Det ypperste innen digital underholdning. Det mest gjennomførte, teknisk avanserte, involverende, varierte og spennende som finnes til noen spillmaskin, noensinne.

 

Som jeg sa i førsteposten, dette spillet kommer til å innfri de fleste som vil spille dette. Dermed så sier det flere plasser at dem har satt en ny standard, som alltid Naughty Dogs har gjort.

Endret av iL Sephiroth
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...