Gå til innhold

Diskusjon rundt Naughty Dogs mesterverk, The Last Of Us


Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Virker som et bestillings produkt fra sony :thumbup: stakkars naughty dog virkelig i leach fra sony regner med at vist talenene fikk fritt spillerom bedre produkter ville ha dukka opp ikke nok et 3d spill på bestilling :!:

 

Utifra hva studioet selv har uttalt så var dette et ønske de hadde selv. Det er forstålig at man ønsker å prøve noe nytt eller flere år med uncharted serien. Om man fortsetter i samme spor kan en fort bli unspirert og uengasjert, og jeg tror nok man vil se et studio med friske øyne som tar fatt på uncharted serien videre :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:ermm: Nok en uinspirerende 3persons linert spill wow står over med glans :thumbup:

 

Virker som et bestillings produkt fra sony :thumbup: stakkars naughty dog virkelig i leach fra sony regner med at vist talenene fikk fritt spillerom bedre produkter ville ha dukka opp ikke nok et 3d spill på bestilling :!:

Ærlig talt, skal du trolle prøv iallefall å gjøre det bra.

 

Forøvrig har Naughty Dog laget de beste action/adventure spillene i over 15 år, og ser ingen grunn til at det ikke skal fortsette. Dette er sjangeren deres og sjangeren fansen elsker.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

http://www.gametrailers.com/side-mission/2012/02/06/lots-of-new-the-last-of-us-details/

 

• The Naughty Dog team looked at their favorite films like Road to Perdition and True Grit

 

• Combat is inspired by Anton Chigurh’s intense gun battle with Llewelyn Moss (No Country for Old Men)

 

• Movie had little music and sometimes no dialogue for long stretches of time

 

• Movie uses ambient noise, like exhausted breathing and booming guns

 

• The team is going for as much tension as possible in place of a non-stop action thrill ride

 

• Since there are limited resources, Joel won’t be running around blasting a machine gun

 

• One bullet can kill in this world

 

• This lethality affects enemy decisions

 

• Naughty Dog has decided against co-op play

 

• When Joel pulls out a gun and kills an enemy, the others will hide or try to flank his position

 

• Enemies will come right at Joel is they notice he only has a melee weapon

 

• Naughty Dog calls the AI system “Balance of Power”

 

• This system always adapts and dynamically changes as enemies and Joel trade off the upper hand

 

• The team is adding emotion and personality to the enemies alongside the advanced AI

 

• Enemies get angry when a friend dies, they warn each other of danger, and they’re scared when they’ve lost the upper hand

 

• Can’t just hide and wait for your health to recharge

 

• Since there is persistent health, you’ll have to use a health pack to repair damage and budget enough time to apply it

 

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Har vel ikke sett annet enn den E3 gjennomspillingen, men den var jo scriptet herifra og til helvete. Har egentlig ille lyst å spoile noenting før lansering, som jo nærmer seg med stormskritt!

 

Dette blir ett av årets opplevelser, har virkelig trua! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...