Gå til innhold

Diskusjon rundt Naughty Dogs mesterverk, The Last Of Us


Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan gjerne prøve å gjøre det forståelig altså.

 

Men som du selvsagt forsto var det en spøk og et lite stikk i din retning siden du sa at demoen var så stusselig at du ville vente til det ble dritbillig.

 

Du skal ikke ta alt jeg sier seriøst. Liker spillet jeg. Ville bare kødde litt med noen når demoen kom ut.

Lenke til kommentar

Kongespill til nå helt klart!

Digger at man bygger kjennskap til mange av spillkarakterne du møter, det er slike spill jeg bryr meg mest om. Viss det fortsetter i det samme tempoet så nå, er dette beste spillet til nå dette året og det er ikke en underdrivelse engang. Det å ha manko på ammo gjør alt så mye mer spennende, hver skudd må telle som treff.

 

Der var det slutt. Tok meg 15.42.02 og stor koste meg gjennom heile spelet. Men under statistikk i menyen så har eg fullført på Vanskelig, men der er også noko som heite "Vanskelig +"

Kva er denne + for noke?

 

New Game Plus står det for. Tror man kan ha med det du oppgraderte første gang i denne modusen

Endret av iL Sephiroth
Lenke til kommentar

Blir spillet lettere hvis man dauer noen ganger etter hverandre?

har de gjort en snikoppdatering? Måtte spille et stykke tilbake da jeg ble utsatt for den buggen hvor det ikke ble lagret og alt dauer så mye lettere. LITEN SPOILER : Første gang jeg tok boomer(?) i gymsalen brukte jeg maange kuler og 1-2 brannbomber. 2. gang ett par skudd og en brannbombe

 

Tror det har noe med hvor lenge Bloateren står i molotoven en stund, den andre bloateren du møter f.eks ble stuck bak to runners eller noe i den duren, og gikk ned mye fortere enn når han greide å komme seg vekk ifra de stedene som brenner.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som føler seg dårlig hver gang man kveler en person, blir nesten GTA nivå dette,

Her skal de ikke besvime eller knock out.

 

Nei nei nei, ALLE SKAL DØ! MWAWHBEAHBDNALSJDBNLASIJNDB

 

Blir psykisk dårlig av dette spillet. kvele sekvensene varer så lenge XP

 

ALdri vert fan av skrekkfilmer eller voldelige filmer.

Som noen av anmelderene sa, dette spillet er rett og slett ikke for alle.

 

Men Joda er voksen mann så kommer meg gjennom dette, er jo et spennende spill.

Trur de fleste her har blitt enig om 9-10

Lenke til kommentar

Fungerer det også i den høyeste vanskelighetsgraden? Tror jeg er på vei til å runne spillet snart, har ikke rushet spillet så mye. Men kunne gjerne prøvd ut spillet på noe mer enn hard, fordi det var nesten for lett og storyen gjør det lett verdt å spille igjennom på nytt.

 

Jeg vil tro at du unlocker det vanskeligste som er Crushing når du er ferdig med Hard gjennomspillingen. Burde ihvertfall være sånn at man får items over fra ditt første gjennomspilling til new game +, noe annet er jo tåpelig.

Lenke til kommentar

Er det bare meg som føler seg dårlig hver gang man kveler en person, blir nesten GTA nivå dette,

Her skal de ikke besvime eller knock out.

 

Nei nei nei, ALLE SKAL DØ! MWAWHBEAHBDNALSJDBNLASIJNDB

 

Blir psykisk dårlig av dette spillet. kvele sekvensene varer så lenge XP

 

ALdri vert fan av skrekkfilmer eller voldelige filmer.

Som noen av anmelderene sa, dette spillet er rett og slett ikke for alle.

 

Men Joda er voksen mann så kommer meg gjennom dette, er jo et spennende spill.

Trur de fleste her har blitt enig om 9-10

Runda nettopp spillet.

Er positivt overrasket av mye av det du nevner her! Ikke at jeg er noe voldsfreak, men det legger den mørke tonen jeg var redd for at naughty dog ikke klarte etter "chippy" uncharted (som ikke var for meg).

Minner meg mye om the road, men syns det faktisk er mindre deprimerende xD Etter dead space (1), er dette min favoritt denne generasjonen vil jeg si! :)

Lenke til kommentar

Ja, volden skulle vært enda mer grafisk og jævlig.

Jeg snakker om at man dreper 40 personer i den første halvtimen.

Noe som kommer fra Uncharted, og som tyder på at det er et arcade spill vi spiller.

 

Noen ganger blir jeg lei av denne positive holdingen deres, samme folkene, dere skriver alltid årets spill. spillet har jo null gameplay.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Ingen gameplay? Er du høy eller? Er drøssevis med gameplay og enda mer stemning, historie og ikke minst de mest interessante karakterene i noe spill på lang, lang tid. Hva er det å utsette?

Du er akkurat en av personene jeg snakker om,

Du lovpriser Ni No Kuni til og vere det beste spillet til denne generasjonen.

Men spillet er ikke mere en design oppå design.

 

kampsystemet faller så flat at en 5 åring kan fullføre uten og taktikk.

 

Dere bare driter i gameplay og snakker kun om designet.

 

Noe som irriterer meg sånn,siden det virker som alle store konsoll spill bare går mot film.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...