Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Mamoz har lagt Infinity og TF300 i sine prislister. De antar å få dem inn i begynnelsen av juni. Prisen syns jeg virker stiv, men det kan bære den butikken generelt er dyr: 4.550,- for TF300 uten 3G og nesten 1.000,- ekstra med 3G. (https://www.mamoz.no...KatID=002260778)

 

Syns det er rart hvis tf300 ikke kommer før juni her, kom ut i usa idag http://www.amazon.com/Transformer-TF300-T-B1-BL-10-1-Inch-Tablet/dp/B007P4YAPK/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1335093453&sr=8-1

 

Burde ikke ta 2 måneder til at den kommer hit

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde ti minutter med panikk i går kveld. Primen sammen med tastaturet hadde ladet seg fullt opp,det lyste grønt på tastaturet. Jeg hadde ikke skrudd den av, så når jeg "åpnet" primen skulle jo skjermen gå på. Men nei...bug tenkte jeg og trykket på knappen.da kom panikken, primen ville ikke skru seg på!! Koblet fra tastaturet,tok det på igjn,tok i laderen, koblet fra tastaturet igjen, så tok jeg laderen i nettbrettett. Da gikk den på.. hadde 100% batteri. Merkelig

Har dere opplevd lignende?

 

Yepp, det har skjedd en gang med meg, så jeg anser det ikke akkurat som et problem

Lenke til kommentar

Igår tok jeg en etterlengtet factory recovery. Må si at det er verdt det, for nå virker den som den skulle ha gjort i begynnelsen. Nesten lagfri, nettleseren virker som en drøm nå og har den ikke kommet med noe hiccups enda. Anbefales på det sterkeste dersom noen av dere opplever feilmeldinger gang på gang med nettleseren.

 

Har endelig fått status på min GPS dongle: "Your application is currently being processed" Da er det vel bare å vente. Blir herlig å bruke det om sommeren da jeg har tenkt å ta en roadtrip :)

Lenke til kommentar

Mamoz har lagt Infinity og TF300 i sine prislister. De antar å få dem inn i begynnelsen av juni. Prisen syns jeg virker stiv, men det kan bære den butikken generelt er dyr: 4.550,- for TF300 uten 3G og nesten 1.000,- ekstra med 3G. (https://www.mamoz.no...KatID=002260778)

 

Syns det er rart hvis tf300 ikke kommer før juni her, kom ut i usa idag http://www.amazon.co...35093453&sr=8-1

 

Burde ikke ta 2 måneder til at den kommer hit

 

Enig. Er det noen som har bestilt i fra Amazon?

Lenke til kommentar

Jeg tror nok Infinity kan bli dyrere. Muligens ikke Wifi-utgave med 32GB lagring. Men LTE utgaven med 64GB lagring blir nok ganske dyr.

 

Selv er jeg veldig usikker på om jeg ønsker Tegra 3 (Wifi) eller dualcore LTE utgaven. I utgangspunktet er 3G/LTE veldig kjekt å ha, men det spørs på ren kraft og batteritid da. Får vel vente og se til noen skikkelige sammenligninger/tester er på plass.

Lenke til kommentar

ja - tenkte på 32GB-versjonen, 64GB-versjonen blir nok opp mot 1000kr dyrere regner jeg med.

 

Også usikker på Wifi vs LTE - mest sannsynlig har jeg med meg mobilen og kan enkelt bruke nett via denne, men det er selvsagt mye mer praktisk å ha dette direkte i nettbrettet.

 

Blir nok også å avvente tester. Fra det jeg har sett til nå så er dual coren raskere på de vanlige oppgavene, men dårligere på multimedia.

 

Særlig batteritid ved video er helt fantastisk på tegra3, det vil være avgjørende for meg hvis det avviker for mye her mtp Snapdragon.

 

Noen som vet åssen mpx er med nye produkter forhold til andre butikker? Er fristet å kjøpe men kjipt hvis f.eks netonnet eller cdon når de får inn produktet at de får den først

 

MPX / Komplett har alltid fått inn raskt, men de får også inn mange bestillinger - så det gjelder å være tidlig ute. De har en tendens til å alltid være utsolgt på lanseringsdato, og sender ut i henhold til bestillingsrekkefølge.

 

Selv bestilte jeg Prime samme dag som den ble lagt ut for forhåndsbestilling hos MPX. Denne ble sendt slik at jeg hadde den til lanseringsdato, så ingenting å klage på der.

Lenke til kommentar

Noen som vet åssen mpx er med nye produkter forhold til andre butikker? Er fristet å kjøpe men kjipt hvis f.eks netonnet eller cdon når de får inn produktet at de får den først

Jeg hadde ikke bestilt fra MPX igjen.. Jeg bestilte Primen fra de 27. januar, fikk den 16. april. I mens hadde netonnet, netsop, CDON og flere andre butikker den inne. Men jeg var jo fast bestemt på å vente på mpx siden jeg fikk litt rabatt der. MPX/Komplett fikk sikkert mange flere bestillinger enn de mindre butikkene, og dermed lengre kø

jeg hadde bestilt fra Netshop

Lenke til kommentar

Har nå fått Primen i hus og er som en nyfrelst katolikk. Men har problemer med videoavspilling fra nettavisene. Først fikk jeg bare opp et svart felt der det skulle være video, så installerte jeg flash og fikk opp play-knapp, men ingen ting skjer når jeg trykker play. I noen nettaviser får jeg til å spille av videoen, men da henger siden seg i noen sekunder og det går laggete. Bruker Dolphin. Noe tips?

 

Og hva annet bør jeg gjøre med Primen for å få den til å fungere optimalt?

Lenke til kommentar

På stock browsern din kan du gå inn i Innstillinger--> Avansert--> Aktiver utvidelse --> Alltid på.

 

Idag skjedde det noe med min Google Play. Plutselig fikk jeg tilgang til musikk og film butikkene. Pris osv ble oppgitt i dollar. Vet ikke hvorfor... Skjedde det med deres også?

Lenke til kommentar

På stock browsern din kan du gå inn i Innstillinger--> Avansert--> Aktiver utvidelse --> Alltid på.

 

Idag skjedde det noe med min Google Play. Plutselig fikk jeg tilgang til musikk og film butikkene. Pris osv ble oppgitt i dollar. Vet ikke hvorfor... Skjedde det med deres også?

 

Kan du være litt mer spesifikk?. Jeg finner ikke noe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...