Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forstår meg ikke på dette brettet jeg altså. I dag er jo hele jævla nettleseren helt forbanna idiot, treg og umedgjørlig + den satans feilmeldingen da... Brukte brettet knallhardt fra Torsdag-mandag ettersom den erstattet min MBP i det tidsrommet, da fungerte den helt ypperlig.

Lenke til kommentar

Forstår meg ikke på dette brettet jeg altså. I dag er jo hele jævla nettleseren helt forbanna idiot, treg og umedgjørlig + den satans feilmeldingen da... Brukte brettet knallhardt fra Torsdag-mandag ettersom den erstattet min MBP i det tidsrommet, da fungerte den helt ypperlig.

 

Nei nå syns jeg de skulle sluppet en ny oppdatering som løste dette, å mer til. Men jeg liker brettet svært bra likevel til tross for de lille bugsa som er igjen. HTC One X er ikke akkurat bugfri den heller

Lenke til kommentar

Alle heter jo Transformer Prime, TF201 TF300 og TF700.

Det gjør de ikke.

Transformer Prime = 201

Transformer 300 = 300

Transformer (prime?) Infinity = 700

Transformer (original) = 100

 

 

Nå som det kommer flere transformer-versjoner (infinity, prime osv) kunne vi gjort dette til en samletråd for ASUS sine transformer pads, eller hva sier dere?

Siden disse pad'ene er så like synes jeg dette er riktig.

Endret av exburn
Lenke til kommentar

Noen som har fått GPS-dongelen? Hos meg står det fremdeles "Your application is currently being processed". Noen som har en annen status?

 

Står samme hos meg, jeg registrerte meg den 17.april. Har lest at de skal prioritere USA først før de går løs på oss her i Europa.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer sterkt å retunere min TF201 på angrefrist og skaffe meg iPad i steden. Synes ikke tableten imponerte noe nevneverdig på nettsurfing som i alle tilfeller er hovedaktiviteten og i tillegg er det en del apps i Google Play som ikke fungerer med tableten.

 

Er det noen som vil komme med noen argumenter for hvorfor jeg ikke bør gjøre det? Tenkte på ting jeg kommer til å savne hvis jeg går for epleprodukt.

Lenke til kommentar

Da har man fått TF201

Imponerende byggekvalitet må jeg si, virker veldig bra, kontra plastik fantastik GT 10.1

 

Stort sett oppfyller den forventningene mine, MEN.. mangelen på stereo høyttaler var jeg ikke klar over.. dette har jo GT 10.1 og og dermed er jeg vant med det.. så kommer nok til å savne det en del..

 

Men alt i alt er jeg så langt storfornøyd. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...