Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

akira7: Jeg registrerte søknaden om dongelen den 16. og ble oppringt av det lokale Asus-kontoret her i Hong Kong den 17. Jeg kunne stikke innom dem og hente den siden jeg bor like ved. Jeg var visstnok den første som benyttet meg av tilbudet i Hong Kong. Jeg aner dessverre ikke hvor lang tid det tar før dere får deres i Norge, men forhåpentligvis er det ikke lenge til!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei. klarte å ødelegge laderen i stad. hvor får jeg kjøpt ekstra lader enten orginal eller en kompatibel tredjeparts lader? noen fysiske butikker som evt selger?

 

Edit. fungerer det med en vanlig usb kabel (med riktig inngang) siden selve klumpen som står i veggen er i orden. bruker den usb 2.0 eller 3.0?

Endret av Tasaran
Lenke til kommentar

Okay nå har jeg og en annen android entiuast fått lekt oss litt her, fatter ikke meg helt på Tegra3, virker som den er designet som et resultat av et hastearbeid.

 

User-opplevelsen min var jo utrolig dårlig med random freeze, laggy browser de første dagene, så prøvde jeg å fjerne utorrent fra apps (DL var på pause)

Som om ikke det var nok så startet spill som GTAIII, Worms etc å bugge skikkelig. Før vi fjernet uTorrent så prøvde å skifte at DL går til den eksterne SD-card noe som utrolig nok hjalp på offline-tasking, iallefall litt. Så fort vi slo på uTorrent så startet helvete igjen, så testet vi Atorrent og noe samme á la der, bare en god del verre - etter å ha slått av Atorrent så ble alt "perfekt" igjen minus at de samme spillene sluttet å funke, dette løste seg etter en hard reset.

 

Men cpu-aktiviteten går til helvete ned hver gang en torrentfil er aktiv så enten er appene for torrent dårlig kodet, eller så er det noe med iCS/Nvidia og med tanke på "Tegra2-skandalen" friskt i minne sååå er jeg jammen meg ikke sikker.

 

Tenkte bare jeg skulle si ifra om dette i tilfelle flere sliter med freeze/reboots etc.

 

Mener å ha lest at Primen blir generelt nesten ubrukelig ved overføring av data. Dette innebærer da også nedlasting av torrents. Så tror det er selve nettbrettet sin feil.

 

Over til noe annte. For dere som vil ha tak i Prime, fikk jeg en mail i dag om av Netshop har fått 7 stykk inn. Står ikke noe på siden deres, men dog.

 

Husker også å ha lest her en gang for lenge siden om noen som hadde problemer med at undertekster ikke vil vise på TV-en når nettbrettet et koblet til via HDMI. Dette kommer av at H/W decoder ikke støtter dette. Fungerer derimot utmerket ved S/W decoder.

Endret av Lightly
Lenke til kommentar

Husker også å ha lest her en gang for lenge siden om noen som hadde problemer med at undertekster ikke vil vise på TV-en når nettbrettet et koblet til via HDMI. Dette kommer av at H/W decoder ikke støtter dette. Fungerer derimot utmerket ved S/W decoder.

Hva mener du med software decoder i dette tilfellet?

Lenke til kommentar

I helgen får jeg endelig testet Primen med film og TV-serier. Skal ut til bestemoren min og har stappet på 3 filmer og gudene vet hvor mange episoder av forskjellige TV-serier, så nå blir bilturen ut dit og all ventetiden som går med på et sted uten internett eller dekning for andre TV-kanaler enn NRK1, helt grei.

Lenke til kommentar

Diceplayer i samhold med MvideoPlayerHD = <3 Last ned førstnevnte da den integrerte ikke spiller av alt.

 

Måtte kjøpe meg diceplayer selv om reklamen var minimalistisk, men playern spiller jo av _absolutt alt på primen_ og med MPplayerHD så blir det til et lekkert digitalt biblotek.

 

Nå venter jeg bare på 64GB microSD kortet mitt fra ebay så er vi i gang.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Sendte inn Primen min pga ladeproblemer for en uke siden, ladet kun gjennom dockingen

og batteritiden var en tiendedel av hva den var tidligere. Oppsto forresten etter siste oppdatering.

Idag så jeg på infosiden deres (Infocare) at de hadde bestilt deler, da jeg ringte å spurte hva d var

hadde de bestilt "USB-Kabel".

 

Det høres "veldig spesielt" ut for meg. Noen med bedre viten som tror kabelen kan ha noe med d

å gjøre?

 

M.

Lenke til kommentar

Nvidia annoserte akkurat at det kommer en Tegra3+ i år (uten LTE)

 

Så da er spørsmålet om det er vits å plukke opp en infinity, er jo nesten gambling på åssen T3 vil gjøre det med HD-oppløsningen.

Er nyskjerrig på hva t3+ innebærer men går ut ifra at det er en optimalisering-brikke etter å ha tatt lærdom av alle "problemene" currents tabs har.

Lenke til kommentar

Diceplayer i samhold med MvideoPlayerHD = <3 Last ned førstnevnte da den integrerte ikke spiller av alt.

 

Måtte kjøpe meg diceplayer selv om reklamen var minimalistisk, men playern spiller jo av _absolutt alt på primen_ og med MPplayerHD så blir det til et lekkert digitalt biblotek.

 

Nå venter jeg bare på 64GB microSD kortet mitt fra ebay så er vi i gang.

Ja, har gjort det. Hadde gratis-versjonen i en måneds tid før jeg kjøpte det i går. Reklame irriterer meg. :p

Lenke til kommentar

Ja :) Antar du får den nyeste modellen med forbedret WiFi, og da vil jeg si at de 5000 kronene absolutt er verdt det.I tillegg får du en GPS-dongle som fikser GPSen din, om du registrer deg før 30. April (tror jeg).

 

Eneste jeg sliter med er dårlig signal (Jeg har den første modellen) og spill-krasj (noe som antageligvis blir fikset i neste update). Nettleserproblemene med feilmelding om at den ikke svarer, generell lagging og crashing fikset jeg ved å ta i bruk "Opera Mobile Labs". Funker som en drøm :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...