Gå til innhold

Samletråd for ASUS Transformer pads


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen så har prøvd stock browseren i det siste? Hos meg har den blitt helt fantastisk. Har pløyet gjennom så og si alle browsere på google play, og er igjen tilbake til stock.

Kjøpte meg akkurat en Prime (endelig!) og etter kjapp testing av Opera, Chrome og stock så er jeg enig, stock browseren er raskere og bedre, men jeg håper Chrome skjerper seg fordi jeg digger å kunne synce mellom alle enhetene mine

 

Ja, jeg bruker stort sett stock browseren nå, men er litt uenig i at den er blitt fantastisk. Chrome henger seg langt sjeldnere opp mens du laster sider, og er generelt raskere på lastingen, så jeg føler absolutt stock browseren har noe å gå på. Spesielt siden stock Honeycomb browseren var raskere! Og så synes jeg den forstørringen av linker i chrome er kjekk. Synes fortsatt asus/nVidia har en del å gå på med denne programvaren...

 

Stock browseren syncer like bra som chrome. Du må evt. velge synkronisering i Chrome på desktopen din.

Chrome viser hvilke faner du har oppe i chrome på andre enheter, har ikke sett noen sånn funksjon i stock browseren, men merker jo at den syncer bokmerker og historikk...

Lenke til kommentar

Hei.

 

Er det andre som har erfaringer med bruk av spotify på primen? Jeg opplever stadig at den hopper mellom online/offline mode, dermed klarer jeg ikke å spille av noen sanger.

 

Noen som har klart å løse dette problemet? eller har andre alternativer til musikktjeneste?

 

 

 

 

Hilsen en fornøyd eier av transformers prime :)

Lenke til kommentar

Heisann, dette kan være samme grunn til at Spotify funker dårlig på telefoner med 4.0, prøv den nye betaen som skal være Android 4.0 kompatibel (og mye bedre på mange områder) her:

 

http://www.spotify.com/se/download/previews/

 

Tenkte å teste denne selv når jeg kommer hjem, skal rapportere når jeg har fått gjort det

 

 

Den er god, håper virkelig at spotify har ordnet dette problemet for oss prime eiere.

Lenke til kommentar

Har bestilt Transformer 300, blå med tastatur! Gleder meg som en liten julegris!

 

Bestilte en jeg og, var på nippet til å bestille Acer A510, men så var plutselig 300 kommet inn på komplett, med raskere leveringstid og hyggeligere pris.

Kjøpte dog uten tastatur, da jeg kun har planer om å bruke som tablet :p

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på 300 og 201 som jeg har?????

 

300 har IPS skjerm, og ikke IPS + som prime har.

300 Har plast bak, istede for aliminium som Prime har.

300 er clocket litt svakere, men har dog raskere RAM.

300 har ikke blitz på kamera slik prime har.

 

Basicly en billigere modell av Prime, som kansje fjærner noen sykdommer anngående wifi dekning pga bakplate i plast.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har bestilt Transformer 300, blå med tastatur! Gleder meg som en liten julegris!

 

Bestilte en jeg og, var på nippet til å bestille Acer A510, men så var plutselig 300 kommet inn på komplett, med raskere leveringstid og hyggeligere pris.

Kjøpte dog uten tastatur, da jeg kun har planer om å bruke som tablet :p

 

Ville valgt tastatur. Kan brukes til mye nyttig, effektiv skriving, spilling over splashtop (tror det skal fungere) og du får jo ekstra batteri. Lønner seg nok å kjøpe samtidig.

Lenke til kommentar

Hva er forskjellen på 300 og 201 som jeg har?????

 

300 har IPS skjerm, og ikke IPS + som prime har.

300 Har plast bak, istede for aliminium som Prime har.

300 er clocket litt svakere, men har dog raskere RAM.

300 har ikke blitz på kamera slik prime har.

 

Basicly en billigere modell av Prime, som kansje fjærner noen sykdommer anngående wifi dekning pga bakplate i plast.

 

Mange takk for kjapt svar

 

Ville jeg fått byttet til denne hvis jeg klagde på wifi tror du?

Lenke til kommentar

Har bestilt Transformer 300, blå med tastatur! Gleder meg som en liten julegris!

 

Bestilte en jeg og, var på nippet til å bestille Acer A510, men så var plutselig 300 kommet inn på komplett, med raskere leveringstid og hyggeligere pris.

Kjøpte dog uten tastatur, da jeg kun har planer om å bruke som tablet :p

 

Ville valgt tastatur. Kan brukes til mye nyttig, effektiv skriving, spilling over splashtop (tror det skal fungere) og du får jo ekstra batteri. Lønner seg nok å kjøpe samtidig.

 

Har 2 netbooks fra før av (Asus 1008ha og 1215B) som brukes i stua, samt en stasjonær pc til å spille og skrive på.. Tableten skal mest brukes på dass, i senga og i bilen, så tror det går fint uten for min del :p

Dog kan tastatur kjøpes i ettertid, så får se om jeg får lysten på det etterhvert.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar

Har bestilt Transformer 300, blå med tastatur! Gleder meg som en liten julegris!

 

Bestilte en jeg og, var på nippet til å bestille Acer A510, men så var plutselig 300 kommet inn på komplett, med raskere leveringstid og hyggeligere pris.

Kjøpte dog uten tastatur, da jeg kun har planer om å bruke som tablet :p

 

Ville valgt tastatur. Kan brukes til mye nyttig, effektiv skriving, spilling over splashtop (tror det skal fungere) og du får jo ekstra batteri. Lønner seg nok å kjøpe samtidig.

 

Har 2 netbooks fra før av (Asus 1008ha og 1215B) som brukes i stua, samt en stasjonær pc til å spille og skrive på.. Tableten skal mest brukes på dass, i senga og i bilen, så tror det går fint uten for min del :p

Dog kan tastatur kjøpes i ettertid, så får se om jeg får lysten på det etterhvert.

Hvis du skal bruke den på dass og i senga :eek: , så må vel iPaden med høy oppløsningen være bedre enn å ha Tegra 3... :ph34r:

Lenke til kommentar

Hvis du skal bruke den på dass og i senga :eek: , så må vel iPaden med høy oppløsningen være bedre enn å ha Tegra 3... :ph34r:

 

Haha! Nei ikke til slikt bruk :p

Kunne aldri falt meg inn å kjøpe noe iprodukt uansett hvor mye bedre skjerm det er.

 

Haha! Bra at noen andre også holder litt avstand til iProdukter! Synes det har blitt altfor mainstream og føler at jeg blir begrenset med muligheter i forhold til android. Spent på hvor bra Transformer 300 er! Første tableten i huset.

 

Kobilen skal brukes til å dele wifi så jeg har internett på tableten... knotete, men fungerer nok fint.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...