Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenker du om homofili?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke lest veldig mye gjennom argumenta til folk, men har lest gjennom noen.

 

Min personlige mening: Jeg har ikke noe imot homofile, og de er akkurat som alle andre.

 

Det jeg reagerer på er at noen sier det er kvalmt, feil og unaturlig. Dette er da virkelig ikke unaturlig da homofile faktisk ikke velger å bli homofile, de bare blir det. Med andre ord, naturens verk.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
personelig mener jeg dette er tragisk grusomt. det er jo en grunn til att ikkje to menn kan få unger. men det få vera dei om det. mere damer til oss "normale". men det verste av alt syns eg er att dei kan adoptere, huff. hvorfor tror folk att den ungen får en bra oppveskt, sier ikkje det att dei vil være stygge mot han/ho. MEN miljø rundt den ungen vil jo selføgelig være ille. tenk og få så mange stygge blikk. Og stakkars unge som føler seg annerledes og utenfor. dette er fælt.

Dette blir som å si at du synes folk med en annen hudfarge er grusomt. Det kalles rasisme.

 

Forskning viser også at barn med homofile foreldre ikke er spesielt mer utsatt i oppveksten. Mobbere finner gjerne noe de kan mobbe for i personen de ønsker å mobbe. De pleier ikke å bestemme seg for et tema de kan mobbe over, for så å vente på at rett person kommer forbi.

 

Og hvem sin feil vil det være at ungen vil føle seg utenfor (hvis det hadde vært så)? Sånne som deg sin feil, selvsagt :-)

ikkje bare meg som er homofob. og inrømm det du ville ha stirret rart vis det kom to homser med en unge? alle gjør det og uansett. og da kan godt hende att ungen vil bli homofil det er for ille.

Hvis det hadde vært slik at barn av homofile selv ble homofile ville det vært helt greit.

 

Men nå er det faktisk slik at legningen avgjøres før fødselen, og homofile foreldre har ikke en større andel homofile barn enn heterofile par.

 

Så rasismen din kan du stikke opp et visst sted.

link til denne kilden din.

tror du virkelig dette er normalt, nei gutt og jente er normalt, få barn er normalt. gå og tenne på sitt eget kjønn er feil, de har en mental forstyrellse som får de til og tenne på manne fu. dette vet jeg ikkje grunnen til enten dårlig oppvekst eller en feil som de blir født med. men for all del det fysiske hos dei funker, hvorfor kan dei ikkje bare leve med det i skjul?

Ditt argument: Prevensjon er ikke normalt, derfor er prevensjon negativt. Høy IQ er ikke normalt, derfor er høy IQ negativt. Sykdom og død er normal, derfor er sykdom og død positivt.

 

Og så videre.

 

Argumentasjonen din stinker av rasisme og ignoranse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
personelig mener jeg dette er tragisk grusomt. det er jo en grunn til att ikkje to menn kan få unger. men det få vera dei om det. mere damer til oss "normale". men det verste av alt syns eg er att dei kan adoptere, huff. hvorfor tror folk att den ungen får en bra oppveskt, sier ikkje det att dei vil være stygge mot han/ho. MEN miljø rundt den ungen vil jo selføgelig være ille. tenk og få så mange stygge blikk. Og stakkars unge som føler seg annerledes og utenfor. dette er fælt.

Dette blir som å si at du synes folk med en annen hudfarge er grusomt. Det kalles rasisme.

 

Forskning viser også at barn med homofile foreldre ikke er spesielt mer utsatt i oppveksten. Mobbere finner gjerne noe de kan mobbe for i personen de ønsker å mobbe. De pleier ikke å bestemme seg for et tema de kan mobbe over, for så å vente på at rett person kommer forbi.

 

Og hvem sin feil vil det være at ungen vil føle seg utenfor (hvis det hadde vært så)? Sånne som deg sin feil, selvsagt :-)

ikkje bare meg som er homofob. og inrømm det du ville ha stirret rart vis det kom to homser med en unge? alle gjør det og uansett. og da kan godt hende att ungen vil bli homofil det er for ille.

Hvis det hadde vært slik at barn av homofile selv ble homofile ville det vært helt greit.

 

Men nå er det faktisk slik at legningen avgjøres før fødselen, og homofile foreldre har ikke en større andel homofile barn enn heterofile par.

 

Så rasismen din kan du stikke opp et visst sted.

link til denne kilden din.

tror du virkelig dette er normalt, nei gutt og jente er normalt, få barn er normalt. gå og tenne på sitt eget kjønn er feil, de har en mental forstyrellse som får de til og tenne på manne fu. dette vet jeg ikkje grunnen til enten dårlig oppvekst eller en feil som de blir født med. men for all del det fysiske hos dei funker, hvorfor kan dei ikkje bare leve med det i skjul?

Ditt argument: Prevensjon er ikke normalt, derfor er prevensjon negativt. Høy IQ er ikke normalt, derfor er høy IQ negativt. Sykdom og død er normal, derfor er sykdom og død positivt.

 

Og så videre.

 

Argumentasjonen din stinker av rasisme og ignoranse.

 

ja men ting som prevansjon, høy iq. er to positivt unormale ting, men ja det er unormalt. og ja kan godt hende at sykdom og død er positivt. ville du ikkje sagt att for eksempel att en massemorders død ville vært positivt. en sykdom kan sikkert føre til noget godt og.

Lenke til kommentar
personelig mener jeg dette er tragisk grusomt. det er jo en grunn til att ikkje to menn kan få unger. men det få vera dei om det. mere damer til oss "normale". men det verste av alt syns eg er att dei kan adoptere, huff. hvorfor tror folk att den ungen får en bra oppveskt, sier ikkje det att dei vil være stygge mot han/ho. MEN miljø rundt den ungen vil jo selføgelig være ille. tenk og få så mange stygge blikk. Og stakkars unge som føler seg annerledes og utenfor. dette er fælt.

Dette blir som å si at du synes folk med en annen hudfarge er grusomt. Det kalles rasisme.

 

Forskning viser også at barn med homofile foreldre ikke er spesielt mer utsatt i oppveksten. Mobbere finner gjerne noe de kan mobbe for i personen de ønsker å mobbe. De pleier ikke å bestemme seg for et tema de kan mobbe over, for så å vente på at rett person kommer forbi.

 

Og hvem sin feil vil det være at ungen vil føle seg utenfor (hvis det hadde vært så)? Sånne som deg sin feil, selvsagt :-)

ikkje bare meg som er homofob. og inrømm det du ville ha stirret rart vis det kom to homser med en unge? alle gjør det og uansett. og da kan godt hende att ungen vil bli homofil det er for ille.

Hvis det hadde vært slik at barn av homofile selv ble homofile ville det vært helt greit.

 

Men nå er det faktisk slik at legningen avgjøres før fødselen, og homofile foreldre har ikke en større andel homofile barn enn heterofile par.

 

Så rasismen din kan du stikke opp et visst sted.

link til denne kilden din.

tror du virkelig dette er normalt, nei gutt og jente er normalt, få barn er normalt. gå og tenne på sitt eget kjønn er feil, de har en mental forstyrellse som får de til og tenne på manne fu. dette vet jeg ikkje grunnen til enten dårlig oppvekst eller en feil som de blir født med. men for all del det fysiske hos dei funker, hvorfor kan dei ikkje bare leve med det i skjul?

Ditt argument: Prevensjon er ikke normalt, derfor er prevensjon negativt. Høy IQ er ikke normalt, derfor er høy IQ negativt. Sykdom og død er normal, derfor er sykdom og død positivt.

 

Og så videre.

 

Argumentasjonen din stinker av rasisme og ignoranse.

 

ja men ting som prevansjon, høy iq. er to positivt unormale ting, men ja det er unormalt. og ja kan godt hende at sykdom og død er positivt. ville du ikkje sagt att for eksempel att en massemorders død ville vært positivt. en sykdom kan sikkert føre til noget godt og.

 

Så hvorfor er ikke at to menn er lykkelige positivt?

Lenke til kommentar

http://mg.co.za/article/2011-11-29-nigeria-approves-bill-criminalising-gay-marriage

 

Nigeria vedtok i dag en lov som tilsier at det er ulovlig å gifte seg med samme kjønn og dette straffes med opptil 10 års fengsel.

Ikke noe nytt at afrikanske og visse sør-amerikanske land er batshit crazy når det kommer til homofili ("EAT DA POOPOO?!"), men uansett trist. :7

 

De fleste andre steder nærmer man seg heldigvis.

Endret av Gormers
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Homofili er synd ifølge Bibelen, men i ein verdsleg diskusjon er ikkje det godt nok argument.

 

"If gay and lesbian people are given civil rights, then everyone will want them!"

 

Her er nokre av mine argument mot homofili:

 

1. Det er dyrisk, og det er ikkje naturleg for menn.

2. Homofili er ein sykisk tilstand der du innbiller og overbeviser deg sjølv om att du er hipp på menn.

3. I dagens samfunn har det blitt slik att med ein gong ein gut føler seg annleis er han automatisk homofil, Bullshit!

4. Det er dårlig forbilde for barn att vaksne i samfunnet ser på det som naturlig att leikekameratane ikkje skal ha ei mor.

5. Hiv og Aids vart til blandt dei homofile, hadde vi ikkje hatt homofili hadde vi ikkje hatt Hiv og Aids.

 

 

Men for all del, eg kan ikkje bestemme korleis andre skal bruke livet, derfor avslutter eg med eit sitat;

 

"It doesn't matter what you do in the bedroom as long as you don't do it in the street and frighten the horses."

~Daphne Fielding, The Duchess of Jermyn Street.

Endret av KR9RR
  • Liker 1
Lenke til kommentar

1. Det er dyrisk, og det er ikkje naturleg for menn.

Forklar hvorfor unaturlig impliserer galt.

 

2. Homofili er ein sykisk tilstand der du innbiller og overbeviser deg sjølv om att du er hipp på menn.

Mens heterofile innbiller seg og overbeviser seg selv om at de er hipp på damer.

 

3. I dagens samfunn har det blitt slik att med ein gong ein gut føler seg annleis er han automatisk homofil, Bullshit!

Utdyp er du snill.

 

4. Det er dårlig forbilde for barn att vaksne i samfunnet ser på det som naturlig att leikekameratane ikkje skal ha ei mor.

Hvorfor er det dårlig? I dagens samfunn vokser de fleste opp med et utall kilder til forbilder.

 

5. Hiv og Aids vart til blandt dei homofile, hadde vi ikkje hatt homofili hadde vi ikkje hatt Hiv og Aids.

Hiv og aids kom muligens fra sjimpansen. Og til din informasjon er ikke samleie mellom to menn nødvendig for å smitte.

Lenke til kommentar
1. Det er dyrisk, og det er ikkje naturleg for menn.
Så bra - vi har nå fått konkludert at mennesker IKKE er dyr. Er du scientolog?

 

4. Det er dårlig forbilde for barn att vaksne i samfunnet ser på det som naturlig att leikekameratane ikkje skal ha ei mor.
Nettopp dette her er det desidert mest irriterende argumentet blant homofober/folk mot homofilt ekteskap, adposjon etc. Disse syke samfunnsholdningene skyldes den sedvanlige, passive tilnærmingen til mennesket. Hvem er det som kan endre holdningene sine overfor barn med homofile foreldre? De foreldrene som sitter hjemme og forteller barna sine at homofile er dårlige mennesker, og at de homofiles barn bør mobbes på skolen, er krek jeg ikke vil ha rundt meg.
  • Liker 7
Lenke til kommentar

homofile er greit, mennesker som sitter fast i en livsfilosofi(religion)som mener at alle andre sin livsfilosofi skal være prikk lik fordi gud skapte fri vilje og tror det er greit å gå rundt og si spydige ting sånn som "æsjh,det er jo unormalt" gjør meg kvalme derimott.

Greit nok,alle har retten til å mene hva de vil,og min mening er at det er ganske kvalmende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

4. Det er dårlig forbilde for barn att vaksne i samfunnet ser på det som naturlig att leikekameratane ikkje skal ha ei mor.
Nettopp dette her er det desidert mest irriterende argumentet blant homofober/folk mot homofilt ekteskap, adposjon etc. Disse syke samfunnsholdningene skyldes den sedvanlige, passive tilnærmingen til mennesket. Hvem er det som kan endre holdningene sine overfor barn med homofile foreldre? De foreldrene som sitter hjemme og forteller barna sine at homofile er dårlige mennesker, og at de homofiles barn bør mobbes på skolen, er krek jeg ikke vil ha rundt meg.

 

Mulig du hadde greid deg uten mor, men å frata barn retten til ei mor er blodig urettferdig! Barn er eit privilegium for mann og kvinne, homofile har ingen rett til barn!!

 

Homsa suge kuk, hetro får barn! enkel matte!!

Lenke til kommentar

Mulig du hadde greid deg uten mor, men å frata barn retten til ei mor er blodig urettferdig! Barn er eit privilegium for mann og kvinne, homofile har ingen rett til barn!!

 

Homsa suge kuk, hetro får barn! enkel matte!!

Barn vokser opp i barnehjem. Barn vokser opp med uskikka foreldre (en far og en mor) som gjør at de blir traumatisert for livet. Hvor er den blodige rettferdigheten i det?

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...