Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenker du om homofili?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faktumet at hadde mennesket vært deteinaste levande individed på denne jord så hadde detvært langt færre sykdommer, prevansjon er et hjelpemiddel for og oppnå noke som der og då er uønsket.

 

Så nei, eg trekker ikkjetilbake noen av mine ytringer, med mindre du har noke og tilføye til dem som kan vise at det er "feil" så syns ikkje eg at du skal prøve deg med at "siden det er sånn så skal vi ikkje gjøre noke med det" holdningen, hadde alle hatt den hadde vi fortsatt bodd i huler :)

Faktum er at sykdommer er naturlige og prevensjon er unaturlig. Dette klarer du ikke å argumentere mot.

 

Når du ikke trekker tilbake påstandene dine til tross for at de er åpenbart feilaktige og selvmotsigende, hva sier det om deg da?

 

Jeg har forøvrig aldri sagt at "siden det er slik skal vi ikke gjøre noe med det". Du lyver om hva jeg har skrevet for å prøve å fjerne fokus fra egne løgner og selvmotsigelser.

LOL.

 

Eg er en løgner siden eg prøver og legge fram et syn som du mener ikkje stemmer, for sånn er det bare.

 

Gå tilbake og les trådane mine, eg og ser at det er lett å bare dra "du lyger" argumentet når ting går deg litt i mot.

 

kkthxbye.

Jeg sier at du lyver fordi du påstår at jeg har sagt noe jeg ikke har sagt. Siden du vet at jeg ikke har sagt det fordi du har lest det jeg har skrevet, så betyr det at du kommer med en påstand om meg du vet er feil. Det kalles løgn.

Lenke til kommentar
Freud mente vel at alle er født bifile, og at hvorvidt vi blir heterofile, homoseksuelle - og alt i mellom, har mest med miljø å gjøre. For å ta et eksempel: Blant jenter er det mer akseptert å klemme, kose og kysse enn hos det motsatt kjønn, noe man også kan observere.

 

Med andre ord: Vi er alle født med all verdens potensiale og evnen til å utvikle oss i alle slags retninger, men at vi blir hemmet av grenser i nærmiljøet.

Det er altså feil. Alt tyder på at legning er medfødt. Forskerne identifiserer stadig nye ting som er felles for homofile før fødselen. For eksempel er det slik at for hvert guttebarn en kvinne har født, øker sannsynligheten for at neste barn blir homofilt med 30% eller noe slikt. Dette kommer sannsynligvis av hormoner og slikt i livmoren, kombinert med en genetisk trigger som avgjør legningen.

 

Det er altså ikke rent genetisk i seg selv, men visse gener gjør at dersom de kombineres med visse forhold i livmoren så blir barnet født som en som vil vokse opp som homofil. For å si det veldig forenklet, for det er flere faktorer her også (som ikke har med oppvekst å gjøre).

 

kvalmt, unaturlig. Men homofilie personer har jeg ikke noe mot, det er homofili som er det kvalme, blir veldig feil for min del!

Dette er nøyaktig det samme som rasisme.

 

"Jeg har ikke noe imot negre. Det er mørk hudfarge som blir veldig feil for min del."

er ddet vel ikke.. Sier det jeg mener. Dette er unaturlig( ingen tvil om det), og kvalmt, det er det heller ingen tvil om. Han spurte etter min mening, jeg svarte ærlig!

Du tar feil. Homofili er naturlig (kommer fra naturen og eksisterer helt naturlig i naturen).

 

Holdningene dine er rasistiske.

Lenke til kommentar
personelig mener jeg dette er tragisk grusomt. det er jo en grunn til att ikkje to menn kan få unger. men det få vera dei om det. mere damer til oss "normale". men det verste av alt syns eg er att dei kan adoptere, huff. hvorfor tror folk att den ungen får en bra oppveskt, sier ikkje det att dei vil være stygge mot han/ho. MEN miljø rundt den ungen vil jo selføgelig være ille. tenk og få så mange stygge blikk. Og stakkars unge som føler seg annerledes og utenfor. dette er fælt.

Dette blir som å si at du synes folk med en annen hudfarge er grusomt. Det kalles rasisme.

 

Forskning viser også at barn med homofile foreldre ikke er spesielt mer utsatt i oppveksten. Mobbere finner gjerne noe de kan mobbe for i personen de ønsker å mobbe. De pleier ikke å bestemme seg for et tema de kan mobbe over, for så å vente på at rett person kommer forbi.

 

Og hvem sin feil vil det være at ungen vil føle seg utenfor (hvis det hadde vært så)? Sånne som deg sin feil, selvsagt :-)

ikkje bare meg som er homofob. og inrømm det du ville ha stirret rart vis det kom to homser med en unge? alle gjør det og uansett. og da kan godt hende att ungen vil bli homofil det er for ille.

Hvis det hadde vært slik at barn av homofile selv ble homofile ville det vært helt greit.

 

Men nå er det faktisk slik at legningen avgjøres før fødselen, og homofile foreldre har ikke en større andel homofile barn enn heterofile par.

 

Så rasismen din kan du stikke opp et visst sted.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
personelig mener jeg dette er tragisk grusomt. det er jo en grunn til att ikkje to menn kan få unger. men det få vera dei om det. mere damer til oss "normale". men det verste av alt syns eg er att dei kan adoptere, huff. hvorfor tror folk att den ungen får en bra oppveskt, sier ikkje det att dei vil være stygge mot han/ho. MEN miljø rundt den ungen vil jo selføgelig være ille. tenk og få så mange stygge blikk. Og stakkars unge som føler seg annerledes og utenfor. dette er fælt.

Dette blir som å si at du synes folk med en annen hudfarge er grusomt. Det kalles rasisme.

 

Forskning viser også at barn med homofile foreldre ikke er spesielt mer utsatt i oppveksten. Mobbere finner gjerne noe de kan mobbe for i personen de ønsker å mobbe. De pleier ikke å bestemme seg for et tema de kan mobbe over, for så å vente på at rett person kommer forbi.

 

Og hvem sin feil vil det være at ungen vil føle seg utenfor (hvis det hadde vært så)? Sånne som deg sin feil, selvsagt :-)

ikkje bare meg som er homofob. og inrømm det du ville ha stirret rart vis det kom to homser med en unge? alle gjør det og uansett. og da kan godt hende att ungen vil bli homofil det er for ille.

Hvis det hadde vært slik at barn av homofile selv ble homofile ville det vært helt greit.

 

Men nå er det faktisk slik at legningen avgjøres før fødselen, og homofile foreldre har ikke en større andel homofile barn enn heterofile par.

 

Så rasismen din kan du stikke opp et visst sted.

link til denne kilden din.

tror du virkelig dette er normalt, nei gutt og jente er normalt, få barn er normalt. gå og tenne på sitt eget kjønn er feil, de har en mental forstyrellse som får de til og tenne på manne fu. dette vet jeg ikkje grunnen til enten dårlig oppvekst eller en feil som de blir født med. men for all del det fysiske hos dei funker, hvorfor kan dei ikkje bare leve med det i skjul?

Lenke til kommentar

Skjønte ikke så mye av det der, tegnsetting er din venn! Uansett, verden er allerede overbefolka. Og hvis alt homser gjør er å dytte sin homofili ned på sitt avkom er det vel ihvertfall best om ingen av dem får barn?

 

Nå virker jeg veldig kverulant, men jeg skal ikke prøve å argumentere deg bort fra synet ditt. Det er sikkert mange homser som hater rednecks også, tviler på at du bryr deg om det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Homofile er fullverdige mennesker som har en genetisk/fødselsdefekt. Jeg ser ikke på homofile noe annerledes enn jeg gjør meg selv, som må bruke briller pga. nærsynthet. De har i likhet med meg en mutasjon eller medfødt lyte som har sabotert mer normale funksjoner, men som overhodet ikke truer funksjonsevnen i vesentlig grad.

Lenke til kommentar

Har en onkel som jeg er relativt nært tilknyttet til (har ingen andre onklre eller tanter) og han er homofil. Så lenge jeg har levd har derfor homofili vært noe normalt. Hver gang jeg ser en debatt som dette blir jeg alltid like overrasket, fordi det i mitt hode ikke er noe rart/uvanlig. :p

 

Tror ikke det egentlig er noe å tenke på, så fremt du holder deg til Norge. Homofili er i veldig stor grad akseptert her.

Lenke til kommentar

Hva dere tenker om homofili?

Jeg for min del har ingen problemer med homofile. Vær den du er!

 

Synes dere det er forferdelig, og ikke burde finnes?

Haha, nei du - altså, det fins. Og det vil det sannsynligvis alltid gjøre.

 

Eller synes dere det er helt greit, kanskje tilogmed søtt?

Det er helt greit. Søtt og søtt fru blom. Ikke alle hetro par er søte heller. Kommer vell helt ann på paret.

 

Hva synes dere om at det er lov for homofile å gifte seg i kirken?

Har ingen formening her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
tror du virkelig dette er normalt, nei gutt og jente er normalt, få barn er normalt. gå og tenne på sitt eget kjønn er feil, de har en mental forstyrellse som får de til og tenne på manne fu. dette vet jeg ikkje grunnen til enten dårlig oppvekst eller en feil som de blir født med. men for all del det fysiske hos dei funker, hvorfor kan dei ikkje bare leve med det i skjul?

Hvis du tenner så sykt på alt som er normalt, kan du vel bare gå til innkjøp av stasjonsvogna og brødbakemaskinen du åpenbart har en våt drøm om? Hva feiler det dere krek som tror dere er så mye bedre enn alle andre fordi dere er noe så kjedelig som "normale"?

 

Du er så fryktelig hjernevasket av religion at det grenser til det tragikomiske.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
tror du virkelig dette er normalt, nei gutt og jente er normalt, få barn er normalt. gå og tenne på sitt eget kjønn er feil, de har en mental forstyrellse som får de til og tenne på manne fu. dette vet jeg ikkje grunnen til enten dårlig oppvekst eller en feil som de blir født med. men for all del det fysiske hos dei funker, hvorfor kan dei ikkje bare leve med det i skjul?

Hvis du tenner så sykt på alt som er normalt, kan du vel bare gå til innkjøp av stasjonsvogna og brødbakemaskinen du åpenbart har en våt drøm om? Hva feiler det dere krek som tror dere er så mye bedre enn alle andre fordi dere er noe så kjedelig som "normale"?

 

Du er så fryktelig hjernevasket av religion at det grenser til det tragikomiske.

 

litt synd att jeg ikke er religøs da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...