Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenker du om homofili?


Anbefalte innlegg

kvalmt, unaturlig. Men homofilie personer har jeg ikke noe mot, det er homofili som er det kvalme, blir veldig feil for min del!

Dette er nøyaktig det samme som rasisme.

 

"Jeg har ikke noe imot negre. Det er mørk hudfarge som blir veldig feil for min del."

 

er ddet vel ikke.. Sier det jeg mener. Dette er unaturlig( ingen tvil om det), og kvalmt, det er det heller ingen tvil om. Han spurte etter min mening, jeg svarte ærlig!

det er faktisk en form for rasisme, men det bli ikke betraktet som det. av en eller annen merkelig grunn

ikke ment rasistisk i allefall.

tror ikke homofile tar det så alvorlig. uheldigvis for dem er jo "Homo" blitt en form for humor og/eller skjellsord.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
kvalmt, unaturlig. Men homofilie personer har jeg ikke noe mot, det er homofili som er det kvalme, blir veldig feil for min del!

Dette er nøyaktig det samme som rasisme.

 

"Jeg har ikke noe imot negre. Det er mørk hudfarge som blir veldig feil for min del."

 

er ddet vel ikke.. Sier det jeg mener. Dette er unaturlig( ingen tvil om det), og kvalmt, det er det heller ingen tvil om. Han spurte etter min mening, jeg svarte ærlig!

det er faktisk en form for rasisme, men det bli ikke betraktet som det. av en eller annen merkelig grunn

ikke ment rasistisk i allefall.

tror ikke homofile tar det så alvorlig. uheldigvis for dem er jo "Homo" blitt en form for humor og/eller skjellsord.

 

For å si det slik, jeg ville ikke tatt det tungt om en homo sa at hetrofili er kvalmt og unaturlig. De føler homofili er det riktige, vi hetrofile føler hetrofili er det riktige..

Lenke til kommentar

Greit at folk er homo, jeg er for at de skal ha alle rettigheter som et heterofilt par, men allikevel får jeg litt blandede følelser om jeg ser to gutter jukke på hverandre/kline på skolen.

Videre er det ikke noe problematisk om to jenter kliner, merkelig.

no make sense

Lenke til kommentar

Mange her som trenger er litv her tydeligvis. Hva med å skru av nettet å faktisk gå ut å møte folk? hørt at det er normalt.. Like normalt som homofili :)

 

Men så klart. Mange som er så sykt på et forum.

 

Og til deg over: Patetisk. Jeg føler virkelig med deg. Håper du får den hjelpen du trenger :)

Endret av LittleBigPlanet
Lenke til kommentar

Utover det helt personlige, følelsene til hver enkelt, så burde i dagens verden homofili være svært velkomment, og for all del ikke undertrykkes. Det er 7 milliarder av oss her nå. Vi har ikke behov for så mange mennesker. En fjerdedel av alle er fattige. Joda, en bedre ressursfordeling kan gjøre mye, men uansett, jo flere det er av oss, jo mindre blir det på hver av oss. Og forbruket av ressurser bare øker. Vi vil gå tom for vitale ressurser.

 

Homofile bidrar ikke til befolkningsvekst, med mindre de er så undertrykte at de har samleie med det motsatte kjønn i frykten for hva som skjer hvis de avviker fra normene og lovene.

 

Klart, kunstig befruktning og surrogatmødre kan gi dem egne barn, men da er det i det minste fullt ut planlagt. Abort er ikke noe tema for homofile som lever livet etter følelsene. Og ellers så gir homofile par oss flere potensielle fosterforeldre og adoptivforeldre.

 

 

Når det gjelder kirken, så så lenge den eies av folket, så skal den være for folket, alt folket.

 

Om kirken blir privatisert, og alle religiøse organisasjoner mister sine privelegier, så har jeg ikke like mye imot at de avviser folk på absurde grunnlag, så lenge de er 100% tydelige på hvem de tillater og ikke. Det bør ikke være opp til ulike individer å styre arbeidsplassen i ulike retninger. Hvis en person har noe imot hva de gjør der de jobber, så bør de slutte og finne seg noe annet å gjøre.

 

I tillegg så bør helligmenn fratas alle legale roller, slik at alt som har med rettigheter og plikter å gjøre, håndteres av staten, mens private kan gjøre alle de ritualene de måtte ønske. Så lenge ritualene ikke fører til skade på uvillige parter, selvsagt.

Endret av KarlRoger
  • Liker 1
Lenke til kommentar
kvalmt, unaturlig. Men homofilie personer har jeg ikke noe mot, det er homofili som er det kvalme, blir veldig feil for min del!

Dette er nøyaktig det samme som rasisme.

 

"Jeg har ikke noe imot negre. Det er mørk hudfarge som blir veldig feil for min del."

 

er ddet vel ikke.. Sier det jeg mener. Dette er unaturlig( ingen tvil om det), og kvalmt, det er det heller ingen tvil om. Han spurte etter min mening, jeg svarte ærlig!

 

Din mening kan ingen frata deg. Men du kan ikke hindre andre å svare deg med sine meninger.

 

At det er naturlig er udiskutabelt. Det er ikke noe vi har funnet på, seksualitet er medfødt, og det eksisterer hos arter hvor vi ikke har styrt utviklingen.

 

For øvrig å kalle det kvalmt er vel ganske greit. Det er mye vi kan synes er kvalmt, uten at vi føler behov for å gjøre noe med det. Og det er få som liker å tenke på at personer de ikke er tiltrukket til har sex. Svært få av oss liker å tenke på at våre foreldre eller våre barn har sex. Noe som er positivt, for det er ikke hensiktsmessig at vi har sex med dem. Det kan få langt mer alvorlige konsekvenser at vi har samleie med nær slekt enn med noen av samme kjønn.

 

Sykdom er naturlig, men vi gjør det vi kan for og bearbeide dem, så joda.

 

Prevansjon er et heilt anna tema, det er for å unngå uønska graviditet, noke eg forstår veldig godt og benytter meg av skjøl.

 

Men homofili er en sykdom, så den går under at vi skal kunne bearbeide det.

 

Dette derimot er en ganske motbydelig holdning. Her sier han at det er noe galt med homofile, at det er noe som må korrigeres. Men det er ikke like motbydelig som de som sier at der en synd, som påstår at universets hersker er på deres side, og skal straffe disse individene for helt uskyldige følelser og handlinger.

 

Og om vi først hadde evnen til å direkte endre folks seksualitet, så burde vi heller spørre etter frivillige som ønsker å bli homofile eller aseksuelle. Vi trenger virkelig ikke flere av oss som stadig ønsker å utføre handlinger hvor vi er en fraværende eller skadet gummibit, eller feildosert medisin unna å starte prossessen med å produsere enda et nytt individ.

Endret av KarlRoger
  • Liker 4
Lenke til kommentar

personelig mener jeg dette er tragisk grusomt. det er jo en grunn til att ikkje to menn kan få unger. men det få vera dei om det. mere damer til oss "normale". men det verste av alt syns eg er att dei kan adoptere, huff. hvorfor tror folk att den ungen får en bra oppveskt, sier ikkje det att dei vil være stygge mot han/ho. MEN miljø rundt den ungen vil jo selføgelig være ille. tenk og få så mange stygge blikk. Og stakkars unge som føler seg annerledes og utenfor. dette er fælt.

De kan få en fæl oppvekst på grunn av moraliserende undertrykkere som deg.

 

Det er like naturlig å være homofil som det er å være pedofil, nekrofil eller heterofil. Alt dette homofobe tullet bunner i religiøs moral. Hvis dere homofobe krek virkelig ønsker å undertrykke, som dere jo helt åpenbart gjør, så kan dere like godt torturere de homofile til døden. Det er tross alt også bare en form for undertrykkelse.

 

Feil. Pedofili og nekrofili er implisitte og derav undergrener av homo og hetero fili.

 

F.eks så kan en pedo ha sex med begge kjønn (hetro eller homo) og samme med nekerofili.

 

Derfor tar du feil i utsagnet ditt og posten din er like mye verdt som et dasspapir på felleskjøpet.

At pedofili er en undergren av homofili og heterofili, gjør ikke pedofili til noe unaturlig. Det er det eneste jeg har sagt, og ikke noe av det du skriver, avkrefter min påstand om at pedofili er naturlig. Ingen verdens ting.

 

Homofobe mennesker er/støtter undertrykkere.

Lenke til kommentar

personelig mener jeg dette er tragisk grusomt. det er jo en grunn til att ikkje to menn kan få unger. men det få vera dei om det. mere damer til oss "normale". men det verste av alt syns eg er att dei kan adoptere, huff. hvorfor tror folk att den ungen får en bra oppveskt, sier ikkje det att dei vil være stygge mot han/ho. MEN miljø rundt den ungen vil jo selføgelig være ille. tenk og få så mange stygge blikk. Og stakkars unge som føler seg annerledes og utenfor. dette er fælt.

De kan få en fæl oppvekst på grunn av moraliserende undertrykkere som deg.

 

Det er like naturlig å være homofil som det er å være pedofil, nekrofil eller heterofil. Alt dette homofobe tullet bunner i religiøs moral. Hvis dere homofobe krek virkelig ønsker å undertrykke, som dere jo helt åpenbart gjør, så kan dere like godt torturere de homofile til døden. Det er tross alt også bare en form for undertrykkelse.

 

Feil. Pedofili og nekrofili er implisitte og derav undergrener av homo og hetero fili.

 

F.eks så kan en pedo ha sex med begge kjønn (hetro eller homo) og samme med nekerofili.

 

Derfor tar du feil i utsagnet ditt og posten din er like mye verdt som et dasspapir på felleskjøpet.

At pedofili er en undergren av homofili og heterofili, gjør ikke pedofili til noe unaturlig. Det er det eneste jeg har sagt, og ikke noe av det du skriver, avkrefter min påstand om at pedofili er naturlig. Ingen verdens ting.

 

Homofobe mennesker er/støtter undertrykkere.

 

Forøvrig glemte du, beleilig, å nevne nekrofili, som du også tilsiktet i dette snøvlet av en post. Nekrofili er ikke naturlig under noen omstendigheter. Verken i dyreriket eller annensteds.

 

Det samme går for pedofili. Seksuelt samkvem med pre-pubertale barn, som verken er kjønnsmodne eller klar for formering fra et rent fysisk perspektiv, er _ikke_ naturlig under noen omstendigheter.

 

Vennligst hold dette dårlig tilslørte homofobi flagget for deg selv, du lurer ingen. Det er folk som deg som gir homoforkjempere et dårlig renomè.

Lenke til kommentar

Det er ikke naturlig. Akkurat som det ikke er naturlig med incest, den 22. juli, holde en 14 år gammel jente i kjelleren i 1 år som sexslave. Også føkkings videre..

 

Selvom dette forekommer blant ett knippe sinnsyke individer er det og vil det aldri bli en naturlig praksis, noen av disse tingene som nevnes.

 

Det at du i det hele tatt synes slikt faller inn i kategorien naturlig sier sitt som både tankegang og moral.

 

Jeg blir rett og slett kvalm, Magnusjs.

Lenke til kommentar

Hvis jeg gjør deg kvalm, gjør naturen deg kvalm. Og da synes jeg egentlig det er helt greit.

 

Du kan leke moralsk hersker så mye du vil, men det gjør dessverre ikke påstanden din noe mer legitim. Du angriper naturens gang. Og hvorfor blander du inn 22. juli i en diskusjon om seksualitet?

Endret av Magnusjs
Lenke til kommentar

Det er tydeligvis mange som ikke kan forskjellen på naturlig og normalt. Jeg tror jeg har skrevet 2-3 poster i tråden her, hvor jeg forklarer hvorfor homofili er naturlig (og forsåvidt normalt).

 

Nekrofili, pedofili, og andre sære seksualiteter er også naturlig, men ikke normalt.

Endret av Ajaco
Lenke til kommentar

Mange her som trenger er litv her tydeligvis. Hva med å skru av nettet å faktisk gå ut å møte folk? hørt at det er normalt.. Like normalt som homofili :)

 

Men så klart. Mange som er så sykt på et forum.

 

Og til deg over: Patetisk. Jeg føler virkelig med deg. Håper du får den hjelpen du trenger :)

 

Takk, det trenger jeg.

Ditt sakelige innlegg kombinert med sympati og genuin interesse for å hjelpe meg er intet mindre enn rørende.

Lenke til kommentar

Har selvfølgelig ingen problemer med hvrken homofle eller lesbiske.

 

Uavhengig av om det er pga miljø eller genetisk (personlig holder jeg meg til genetiske faktorer, selv om jeg tror miljø kan være med å påvirke i ene eller andre retingen, slik som miljø stort sett påvirker det meste her i livet) så må da homofile mennesker få lov til å opptre akkurat som de vil. Om vi skal tåle at invanndringsparanoider (kom ikke på noe bedre ord) skal stå å gauke i det offentlige rom får vi søren meg tåle litt guttekyssing også.

 

Når det er sagt finner jeg ikke homofili særlig lekkert heller, særs ikke om jeg skulle bli forsøkt involvert. Men skulle man la noe så lite forsure hverdagen sin har man virkelig større problemer med seg selv.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...