Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

For meg fungerte det å gå inn på brukerinnstillingene på Netflix (på PC), og fjerne alle tilknyttede enheter, for å så koble dem på igjen. Netflix bruker et ganske "dumt" system, som såvidt jeg forstår kun tillater fem tilkoblede enheter, og regner avinstallert og reinstallert Netflix på et gitt system som en ny enhet. Du får heller ikke noe varsel om du overstiger grensa, ting fungerer bare ikke.

 

Hvilken dns bruker du da?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tenkte jeg skulle prøve 3D i noen spill jeg hadde liggende, og valget ble Shadow of the Colossus og Motorstorm Apocalypse.

 

Shadow of the Colossus ble jo et helt annet spill i 3D, det løftet faktisk spillet voldsomt! Jeg har ikke vært noe fan av 3D i spill men det her var jo en liten åpenbaring altså....når du står på disse store slettene å ser rundt så er det bare helt rått.

 

Motorstorm Apocalypse hadde jeg ikke prøvd før idag og starta det opp i 3D...jeg har vel ikke ledd å følt meg så stressa på aldri så lenge...GØY!

 

Vel det var det hele...måtte bare få ut litt spill glede her :)

Lenke til kommentar

Playstation+ for juli/august.

 

 

På vei ut:

31st Juli: Battlefield 3

31st Juli: Catherine

31st Juli: Malicious

31st Juli: Ninja Gaiden Sigma Plus

31st Juli: Unit 13

 

På vei in:

31 Juli: Need for Speed: Most Wanted

31 Juli: Mafia 2

31 Juli: Spec Ops: The Line

31 Juli: Lego Lord of the Rings

31 Juli: When Vikings Attack!

 

Så pass på å få lastet ned det som er på vei ut før det blir borte!

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Kjøpte meg Tomb Raider (det nyeste) på PSN her om dagen og her er grunnen for at jeg egentlig ikke er noe fan av nedlasting av spill. Får en feilmelding om at data er korrupt etter at den har prøvd å innstallere spillet, har skjedd to ganger nå, fantastisk.

Etter det skjedde første gangen så slettet jeg det som var lastet ned og lastet ned alt på nytt, samme tullet. Hadde dette vært kjøpt fysisk over disk så kunne jeg ha tuslet tilbake og sagt at dette funker ikke, nå må jeg prøve å få tak i en eller annen fyr på support som kan hjelpe meg...

Lenke til kommentar

Kjøpte meg Tomb Raider (det nyeste) på PSN her om dagen og her er grunnen for at jeg egentlig ikke er noe fan av nedlasting av spill. Får en feilmelding om at data er korrupt etter at den har prøvd å innstallere spillet, har skjedd to ganger nå, fantastisk.

Etter det skjedde første gangen så slettet jeg det som var lastet ned og lastet ned alt på nytt, samme tullet. Hadde dette vært kjøpt fysisk over disk så kunne jeg ha tuslet tilbake og sagt at dette funker ikke, nå må jeg prøve å få tak i en eller annen fyr på support som kan hjelpe meg...

 

Eller så er det sektorer på harddisken din som ikke er helt iform. En skulle tro det ville være noe info på nettet om det viser seg at ingen som laster det ned får det til å virke...

Lenke til kommentar

Trykke "post" før man hopper ut av tråden hadde vært lurt :wallbash:

 

 

 

Er en splitter ny 500gb som er tre uker gammel, men det kan jo selvfølgelig være et eller annet tull med disken for det.

 

Jeg gikk inne i download delen på PSN og gravde fram tre spill som jeg tar og laster ned også tar jeg en titt på hva som har skjedd når jeg står opp.

 

Hvis ikke så får jeg prøve å laste ned TR på den andre ps3en min og se hva som skjer der i løpet av morgendagen en gang.

Endret av Frank Dux
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...