Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Har ikke vært helt ombord i Indie-toget bortsett ifra å ha spilt Don't Starve litt, men etter å ha spilt Journey innser jeg potensialet til dette. Skal bli ekstremt spennende å følge med på hvilke som kommer til PS4. Noen andre Indie spill å anbefale for øyeblikket?

Endret av Aleks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rain ser fantastisk ut og skal lett kjøpes når det kommer.

 

Synes det er litt rart at ikke PSN er oppdatert enda. Finner ikke tilbudet med PS+ og det er ikke mulig å forhåndsbestille Castle of Illusion enda.

 

@Aleks: Hold et øye med Brothers: A Tale of Two Sons. Det er ute på X360 nå og slippes i begynnelsen av september på PSN. Fantastisk spill.

Lenke til kommentar

Så tragisk at fyren som lagde musikken til Heavy Rain gikk bort.

 

Men husk at Hans Zimmer jobber med en annen fyr og mange av prosjektene hans er ikke like bra som de hvor han holder på alene.

 

Jeg stoler mer på han første fyren. Hans Zimmer er litt overalt og han lager ikke bare epic musikk hele tiden. mange filmer hvor folk ikke vet at han var med en gang,

 

jeg sier dette fordi jeg elsker fyren men har lagt merke til et mønster hvor han ikke alltid er på topp. men hvordan kan han det?,

mannen har jo laget hit etter hit i hver eneste big budget film han har vert med i.

Nesten ingen som har hans epic rating.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Har ikke vært helt ombord i Indie-toget bortsett ifra å ha spilt Don't Starve litt, men etter å ha spilt Journey innser jeg potensialet til dette. Skal bli ekstremt spennende å følge med på hvilke som kommer til PS4. Noen andre Indie spill å anbefale for øyeblikket?

 

Er Journey egentlig indie, dog? Thatgamecompany er riktignok ikke eid av Sony, men de ble finansiert av den kanten, og Sony både eier IPen og ga ut spillene deres.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...