Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var ikke mye friskt å se her nei. Samme låten etter man har fullført løp også, mener ihvertfall det var den som var i Prologuen. Føler GT er så grått og kjedelig i fremføringen jeg da, blir litt sånn meh hele greiene. Fæl musikk er vel standard GT det også forsåvidt, så de holde seg i det minste tro mot de tidligere spillene :p Men skal spille det mer senere altså, men det var ihvertfall førsteintrykket.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Skjønner deg om det er din film du snakker om nå.

 

Lite industrial i American Pie et al, men ganske mye tyggispunk.

 

Den Feeder låta likte jeg faktisk veldig godt i sin tid, og nå er det ett godt minne egentlig :)

 

Var jo ikke helt min smak, men Feeder, Cubanate og Garbage ligger et par hakk over musikken i de nyere spillene. Mulig de følte de måtte tone det ned litt for å nå ut til et større publikum. Er også mulig jeg begynner å bli gammel. :p Er musikken i GT6 representativ for det kidsa hører på nå til dags? :p

Lenke til kommentar

Da har jeg hatt noen runder i Gran Turismo 6, virker som en solid bil simulator. Men det burde nok spillet med ratt og pedaler for at en skal åpne opp potensialet spillet har.

 

Men ser liten til ingen vits å bruke endel tusenlapper på det når PS4 er rett rundt hjørnet....tipper jeg hopper over hele spillet egentlig. Om det ikke kommer til PS4 da....

 

Men Forza 5 virker sykt overlegent...men det er kanskje ikke rart på ny og vesentlig kraftigere hardware en PS3 da.

 

EDIT: Men en ting som irriterer meg er at det er så voldsomt mørkt i spillet. I partier hvor du er blendet av sola så er det bare mørkere...synes det ser voldsomt unaturlig ut.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

 

 

EDIT: Men en ting som irriterer meg er at det er så voldsomt mørkt i spillet. I partier hvor du er blendet av sola så er det bare mørkere...synes det ser voldsomt unaturlig ut.

 

Skal jeg være ærlig, fremsto det grafiske som veldig kjedelig og tamt i denne demoen. Vet ikke om det er de dørgende kjedelig menyene,lydene her og den tragiske musikken som dreper det livlige her men...

Lenke til kommentar

Skal jeg være ærlig, fremsto det grafiske som veldig kjedelig og tamt i denne demoen. Vet ikke om det er de dørgende kjedelig menyene,lydene her og den tragiske musikken som dreper det livlige her men...

 

Ja det blir noe blast, spesielt dem første banene. Men synes det tar seg opp litt på den siste store banen, men synes nok personlig at spill som fks Forza 4 til X360 ser vesentlig bedre ut.

 

Det jeg likte mest av det lille jeg prøvde nå er hvordan dem 2 bilene du får prøve er å håndtere. Hvordan en "føler" at bilen begynner å miste taket, hvordan demperne jobber osv. Er sikkert kanon gøy med et bil sete med ratt og pedaler. Med stikka så blir det rimelig kjedelig i lengden tror jeg....det er tross alt en simulator og ikke et arkade spill..?

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Noen andre som har fått denne mailen?

 

Security update regarding your Ubisoft account

- please create a new password

 

Dear Member,

We recently found that one of our Web sites was exploited to gain unauthorised access to some of our online systems. We instantly took steps to close off this access, investigate the incident and begin restoring the integrity of any compromised systems.

 

 

During this process, we learned that data had been illegally accessed from our account database, including user names, email addresses and encrypted passwords.

 

Please note that no personal payment information is stored with Ubisoft, meaning your debit/credit card information was safe from this intrusion.

As a result, we are recommending that you change the password for your account: ..............

 

To enter your new password, click the link below:..............................

 

Out of an abundance of caution, we also recommend that you change your password on any other Web site or service where you use the same or a similar password.

You can find more information here.................................

 

For any additional support enquiries, please contact our customer service via our support web site at https://support.ubi.com

 

 

We sincerely apologise to all of you for the inconvenience. Please rest assured that your security remains our priority.

The Ubisoft team

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...