Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det ble annonsert på fjorårets e3, så det har vært på radaren ganske lenge. Mengden spill får være opp til hver enkelt å vurdere, i mine øyner er det forstatt utrolig få titler som kommer på Vita. Mercenary blir mitt andre vita-kjøp i år, mot 5-6 på 3DS.

Lenke til kommentar

Har nettopp oppdaget Journey..... For en opplevelse!!! Det er fullstendig galskap å være glad i spill og eie en ps3 uten å ha forsøkt dette! Nærmere meditasjon i spillform kommer man nok ikke (minner meg en god del om stemningen og opplevelsen jeg fikk da jeg spilte Ecco the dolphin på Dreamcast rundt år 2000.)

 

At det i tillegg er et indie-spill er også helt sprøtt. Vanvittig kunstnerisk og svært teknisk gjennomført.

 

Kjøpte "jubileumsutgaven" med Journey, Flower og fl0w på samme disk for en slikk og ingenting. Makan til superdeal!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Released on July 7, 2000,[19] concurrently with its successor the PlayStation 2, the PSone was a considerably smaller, redesigned version of the original PlayStation video game console.[20] The PSone went on to outsell all-other consoles, including its successor, throughout the remainder of the year.[20] It featured two main changes from its predecessor, the first being a cosmetic change to the console and the second being the home menu's Graphical User Interface.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

PSN Slashes Prices on Indie Games for PAX Prime

 

PSN PAX Prime Indie Game Sale (August 27 to September 2)

 

  • Penny-Arcade: Adventures On the Rainslick Precipice of Darkness Episodes 1 & 2 (Sale: $7.49, PS Plus: $3.75, Regular: $14.99)
  • Closure (Sale: $7.49, PS Plus: $3.75, Regular: $14.99)
  • Retro City Rampage (Sale: $4.99, PS Plus: $3.74, Regular: $14.99)
  • Dragon Fantasy Book I (Sale: $4.99, PS Plus: $2.50, Regular: $9.99)
  • Limbo (Sale: $7.49, PS Plus: $5.99, Regular: $14.99)
  • Tokyo Jungle (Sale: $7.49, PS Plus: $3.75, Regular: $14.99)
  • Zombie Tycoon II: Brainhov's Revenge (Sale: $4.99, PS Plus: $2.50, Regular: $9.99)
  • Journey (Sale: $7.49, PS Plus: $3.75, Regular: $14.99)
  • Skullgirls (Sale: $7.49, PS Plus: $3.75, Regular: $14.99)
  • Retro/Grade (Sale: $4.99, PS Plus: $2.50, Regular: $9.99)
  • Dyad (Sale: $7.49, PS Plus: $3.75, Regular: $14.99)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...