Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spørsmål: Jeg vurderer å kjøpe Ps3 men har ikke plass til tv på rommet mitt (ja det er jævlig lite). Jeg kommer derfor til å bruke en PC skjerm med HDMI inngang men jeg lurer på om det er mulig å få lyd? Må jeg evt bruke et headset med USB kabel?

 

Edit: Hvordan er det å kjøpe fra CDON? Har de lager i Norge? og hvordan er leveringstidene deres... (hvis alt er på lager så klart)

 

Takk for svar :D

Endret av Cr1mson
Lenke til kommentar

Spørsmål: Jeg vurderer å kjøpe Ps3 men har ikke plass til tv på rommet mitt (ja det er jævlig lite). Jeg kommer derfor til å bruke en PC skjerm med HDMI inngang men jeg lurer på om det er mulig å få lyd? Må jeg evt bruke et headset med USB kabel?

 

Edit: Hvordan er det å kjøpe fra CDON? Har de lager i Norge? og hvordan er leveringstidene deres... (hvis alt er på lager så klart)

 

Takk for svar :D

 

Lyden går via HDMI eller en optisk kabel, og siden du skal kjøre dette på en PC monitor så er det nesten garantert ikke høyttalere på den. Da blir ting fort litt vanskelig om du ikke har en forsterker du bruker. Eller evnt et oppsett fra Logitech med optisk inngang.

Lenke til kommentar

meh.. idiotgreier... det burde iallefall ha vært mulig å hente ut savegames på ett eller annet vis..

 

 

Det kalles "backup" og gjøres på forhånd.

 

Jeg mista også 4 år med savegames her om dagen så jeg vet godt hvordan det føles. Så nå blir det kjøpt dedikert minnepinne som skal holde på backup av savegames.

Tar veldig sjeldent backup selv, men for alle de som gjør det hadde det vært praktisk om man kunne ta en batch backup av alle save games (som det lar seg gjøre på). Å ta en og en backup tar tid og er kjedelig. Nå holder man kanskje ikke på med så altfor mange spill samtidig, men si at du holder på med 2-3 spill og spiller litt FIFA og NHL i ny og ne så blir det litt arbeid.

Lenke til kommentar

Spennende med PS4. Håper og tror Sony designer en ny håndkontroller til den. Den som er nå har jo være der helt siden PS1, og jeg synes ikke den er spesielt god å holde i. Den ligger ikke godt nok i hånden og spakene er for nærme hverandre. På tide med noe nytt nå.

 

 

I disagree,jeg synes PS kontrollern sitter veldig bra i hendene,og synes de burde holde til standarden,designet har vær tsiden PS1 så vil bli bare jævli uvanlig for Sony og ps3 gamere som har hatt samme kontrollern hele tiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Spennende med PS4. Håper og tror Sony designer en ny håndkontroller til den. Den som er nå har jo være der helt siden PS1, og jeg synes ikke den er spesielt god å holde i. Den ligger ikke godt nok i hånden og spakene er for nærme hverandre. På tide med noe nytt nå.

 

Kan godt prøve ein ny kontroller, så lenge dei ikkje prøvar seg på Dualdildo igjen. Eg likar dagens kontroller veldig godt, det einaste eg kunne tenke meg er utovervendte L2/R2, og ein finpuss på spakane, sidan dei som regel bevegar seg litt i ein retning når eg skal trykke L3/R3.

Endret av enixitan
Lenke til kommentar

Jeg er enig i det med kontrolleren. Dualshocken er jo i realiteten en snes-kontroller med analogstikker. Både 360-kontrolleren, gamecube-kontrolleren og Classic Controller Pro sitter mye bedre i hånden, og det burde være naturlig for Sony å ta etter disse.

 

Ellers så må jeg si at det må mer til enn bare enda kraftigere maskinvare for at dette skal være interessant for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...