Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det ser veldig jålate ut på youtube ut.

 

finnes det en demo av noen av disse spillene?

 

Demo av LBP2, prøv det. En kamerat virkelig HATET LPB, likevel prøvde han demoen til LBP2. Han elsket det, og kjøpte det fort som fanden.

 

Jeg likte ikke LBP heller, men fikk det gratis da jeg meldte meg på et års subscription av PSN +, og vel, jeg fant ut at jeg ikke hadde gitt det en skikkelig sjanse (og spilt helt mongo baner uten å vite hva jeg skulle gjøre). Fikk totalt dilla, noe av det morsomste jeg har prøvd.

 

Alle burde teste demoen til LBP2, liker dere det så ta LBP som det ene gratis spillet. Når jeg testet den demoen satt jeg og smilte fra øre til øre.

Lenke til kommentar

Til de som velger Quest of Booty, det er en fortsettelse på Tools of Destruction. Nesten meningsløst hvis man ikke har spillt TOD :p Er også veldig kort.

Ikke så veldig kort, og en real utfordring hvis man spiller høyeste vanskelighetsgrad. Men som sagt, spillet fungerer som et mellomledd i R&C:Future-serien, men disse spillene burde man vel egentlig eie allerede, ikke sant? :yes:

Lenke til kommentar

Til de som velger Quest of Booty, det er en fortsettelse på Tools of Destruction. Nesten meningsløst hvis man ikke har spillt TOD :p Er også veldig kort.

Ikke så veldig kort, og en real utfordring hvis man spiller høyeste vanskelighetsgrad. Men som sagt, spillet fungerer som et mellomledd i R&C:Future-serien, men disse spillene burde man vel egentlig eie allerede, ikke sant? :yes:

 

Har vært dilla på R&C serien siden første kom ut jeg :D Klarte aldri siste bossen på eneren :p Jeg likte 2. og 3., men gladiator holdt jeg meg unna. Vet ikke om All 4 One blir no særlig bra, virker som ett helt annet spill.

Lenke til kommentar

Jeg er så sinsykt usikker på om jeg skal velge inFamous siden jeg fikk rasert spillopplevelsen på demoen og da var demoen KUN på fransk...

Fullversjonen er ikke på fransk, altså. Forøvrig vil jeg nevne at inFamous er det klart beste spillet vi får velge mellom.

Verkeleg? Etter videoen å dømme ser det ut som ein konstant trykkar ein knapp for å skyte ut lyn. Ser verkeleg einsformeleg ut.

 

Hadde lyst på Ratchet and Clank, men om det er slik dykk seier at det er eit verkelg kort spel så står eg over. Må få kaupt meg ToD da.

Lenke til kommentar

Hvordan er Steam på playstation?

 

har gleda meg til det lenge. irriterer meg at jeg må bruke 500 kroner på et spill jeg allerede eier for å få steam på ps3...

 

Du skulle kjøpt PS3-utgaven først, da får du med key til PC.

 

Steam er integrert i Portal 2. In-game trykker du SELECT for å få opp Steam, da kommer du til vennelista di, kan chatte med og invitere folk. Ellers kan du se Steam achievements (de blir linka til Steam-kontoen din selv om du spiller på PS3).

 

Ganske basic altså. Hvis du ser bort fra det temmelig store faktum at PC og PS3-eiere nå kan spille sammen online via Steam. Akkurat det er ganske kult.

Lenke til kommentar

Verkeleg? Etter videoen å dømme ser det ut som ein konstant trykkar ein knapp for å skyte ut lyn. Ser verkeleg einsformeleg ut.

 

Infamous er absolutt et bra spill. Har nettopp fullført det. Enformig er det ikke. Etter hvert får du mange forskjellige krefter med sine unike egenskaper. Du kan bevege deg fritt i en by og kan forutenom hoved storyen gjennomføre varierte oppdrag. I løpet av spillet kan du velge om du ønsker å være "Good" eller "Bad". Startere dere nå, så rekker dere å få fullført spillet før 2-ern slippes om noen uker. Anbefales! :)

Endret av praystation
Lenke til kommentar

i dag fikk jeg igjen en ps3 etter at jeg fikk ylod på den gamle. Leverte inn en fat 40gb, og fikk igjen en slim 120gb. God byttehandel mener jeg, men så til problemet mitt.

 

min nye ps3 vil ikke lese harddisken fra den gamle. Noen andre som har erfaringer med dette?

 

Vil den gamle disken min kanskje virke i en annen fat ps3? (gitt at ikke disken er fucked da..)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...