Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

^^

 

Hva er din psn ?, din xbox 360 lover boy

u talking to meh?

 

Dette er dessverre nok et eksempel på hvor mye internett hauser opp et problem som i utgangspunktet kun noen få har opplevd. Dette problemet med overoppheting skal visst gjelder de med 60 og 80GB maskiner men det kan jo være tilfeldigheter at maskinene har fått disse symptonene akkurat nå. Lett å skylde på firmware og spill når noe går galt. Sånne symptomer er helt vanlige på maskiner som har vært brukt en del år og synger på siste verset.

Da håper jeg for min skyld at det er 60 og 80 som har disse problemene. :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og så legger vi til at de som skriker høyest om alt som er galt med alt mulig rart i verden på internett er i aldersgruppen 12-14 år og så kan vi ta seriøsiteten på utsagnene deretter. Jeg forventer ikke at noe elektrisk skal vare særlig lenger enn 3-4 år. Skjer det blir jeg utelukkende positivt overrasket...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Litt lei av ps3 nå, får feilmelding 80710102, logges av alt mulig kødd. + at det er 2x points og nuketown på cod som jeg ikke får spilt siden da jeg søker etter servere kommer den 98%.... 0/50 good games.....!we@3$%$#%%#$&$% Veldig lei!!!

Hjelper dette?

 

80710102 – problem med å koble til online

Systemet kan ikke koble til Internett. Dette kan oppstå hvis du angir feil informasjon når du konfigurerer nettverkstilkoblingen, eller det kan være en midlertidig feil med tilkoblingen. Hvis du bruker en trådløs tilkobling, kan dette for eksempel være som følge av et svakt signal, eller hvis du bruker en kablet tilkobling, kan det være som følge av mye trafikk på Internett-tjenesten.

 

Link

Lenke til kommentar

Litt lei av ps3 nå, får feilmelding 80710102, logges av alt mulig kødd. + at det er 2x points og nuketown på cod som jeg ikke får spilt siden da jeg søker etter servere kommer den 98%.... 0/50 good games.....!we@3$%$#%%#$&$% Veldig lei!!!

 

Å dakars lille :)

 

Men er bare å gå gjennom det deppss sier og se om du får fikset det. Så kan du jo Google feilmeldingen selv og se hva du finner.

Lenke til kommentar

Selv har jeg en 60 GB og den fungerer utmerket. Har tenkt på å skaffe meg en med større HDD, siden jeg ikke tør å tukle med den jeg har og sette inn en harddisk selv.

Sett bort i fra at du må skru ut noen skruer så er det å bytte HDD omtrent som å bytte spill. Trekk ut og dytt inn ny. Du mister ikke garantien. Prosedyren er til og med forklar i manualen til maskinen ;-)

Lenke til kommentar

Ja, det er utrolig enkelt :) Eventuelt så kan du jo bare se step-by-step guider på Youtube.

Bare ha oppdatering fra Sony på en minnepenn eller ekstern harddisk så du kan installere OS etterpå så er det veldig lett(du har gjerne en for å lagre backup av alt på maskinen din uansett.). (Du finner nyeste i skrivende stund her: http://no.playstation.com/ps3/support/system-software/detail/item371061/Oppdaterte-funksjoner-%28ver-3-61%29/ )

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med PSN idag?

 

Får ikke logget inn. Men har internett-tilgang, og kan bruke nettleseren.

 

Får opp feilkode 80710092.

 

Samme her. Alt av internett fungerer, men ikke alle sidene til playstation og psn. canal digital nett

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...