Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

og gud nerdrage,andre enn meg som slitter meg overoppheta ps3 etter FW.3.61 eller?

sitter og spiller NFS:Shift1 og merker spillet ligger på 1-3fps.grr,bir så forbanna når jeg må quitte i den siste race serien Works vs supercar,og det er en 5series løp også.håper for guds skyld at sony kommer med en FW som ordner opp i dette.btw noen som har en support email link som jeg informere sony om det?

 

 

Jeg hadde problemer med det spillet fra dag 1. Er ikke firmware feil som gjør at det spillet lagger. Gå inn i menyen på ps3 og skru av dolby digital støtte, da tvinger du den til dts, da lagger det mindre.

 

Er elendig koding på det spillet som er feilen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

og gud nerdrage,andre enn meg som slitter meg overoppheta ps3 etter FW.3.61 eller?

sitter og spiller NFS:Shift1 og merker spillet ligger på 1-3fps.grr,bir så forbanna når jeg må quitte i den siste race serien Works vs supercar,og det er en 5series løp også.håper for guds skyld at sony kommer med en FW som ordner opp i dette.btw noen som har en support email link som jeg informere sony om det?

 

 

Jeg hadde problemer med det spillet fra dag 1. Er ikke firmware feil som gjør at det spillet lagger. Gå inn i menyen på ps3 og skru av dolby digital støtte, da tvinger du den til dts, da lagger det mindre.

 

Er elendig koding på det spillet som er feilen.

 

 

hmmm,ok skal prøve det og se om det hjelper.Takk for det:)

Skal begynne på Shift2 når jeg er ferdig med shift1 selvsagt,så jeg regner med de har fiksa på det i 2ern.

Lenke til kommentar

og gud nerdrage,andre enn meg som slitter meg overoppheta ps3 etter FW.3.61 eller?

sitter og spiller NFS:Shift1 og merker spillet ligger på 1-3fps.grr,bir så forbanna når jeg må quitte i den siste race serien Works vs supercar,og det er en 5series løp også.håper for guds skyld at sony kommer med en FW som ordner opp i dette.btw noen som har en support email link som jeg informere sony om det?

 

Hvilken versjon av PS3 har du?

Lenke til kommentar

og gud nerdrage,andre enn meg som slitter meg overoppheta ps3 etter FW.3.61 eller?

sitter og spiller NFS:Shift1 og merker spillet ligger på 1-3fps.grr,bir så forbanna når jeg må quitte i den siste race serien Works vs supercar,og det er en 5series løp også.håper for guds skyld at sony kommer med en FW som ordner opp i dette.btw noen som har en support email link som jeg informere sony om det?

 

Hvilken versjon av PS3 har du?

60gb

Lenke til kommentar

Jeg Har faktisk lagt merke til at PS3'n (60GB) min blir varmere enn den pleier å bli.

Når vifta går opp til "nivå 3", så pleier jeg å åpne veranda døra og da går vifta ned til "nivå 2" etter noen minutter.

 

Det beskymrer meg litt når sommer kommer for fullt, fo da kan det bli fort oppe i 28 grader i stua og det er ingen mulighet til å få ned tempen for det er jo like varmt ute også...

Endret av Deppss
Lenke til kommentar

Jeg Har faktisk lagt merke til at PS3'n (60GB) min blir varmere enn den pleier å bli.

Når vifta går opp til "nivå 3", så pleier jeg å åpne veranda døra og da går vifta ned til "nivå 2" etter noen minutter.

 

Det beskymrer meg litt når sommer kommer for fullt, fo da kan det bli fort oppe i 28 grader i stua og det er ingen mulighet til å få ned tempen for det er jo like varmt ute også...

 

Dem eldre utgavene dør som fluer etter noen år, så det er bare å forberede deg på det.

 

Jeg har har hatt 5 feite PS3 maskiner dø for meg :p

 

Tips: Ta backup av savinger ofte!

Lenke til kommentar

Er vel umulig å "lukte" seg frem til det, men mye sies via viftene. Om dem etter kort tid girer voldsomt opp så er det indikasjon på at maskinen sliter med temperaturen og det er egentlig bare spørsmål om tid før det blir noen grader for varmt og pipelyd etterfulgt av blinkende lys er et faktum....

Lenke til kommentar

Jeg Har faktisk lagt merke til at PS3'n (60GB) min blir varmere enn den pleier å bli.

Når vifta går opp til "nivå 3", så pleier jeg å åpne veranda døra og da går vifta ned til "nivå 2" etter noen minutter.

 

Det beskymrer meg litt når sommer kommer for fullt, fo da kan det bli fort oppe i 28 grader i stua og det er ingen mulighet til å få ned tempen for det er jo like varmt ute også...

 

Dem eldre utgavene dør som fluer etter noen år, så det er bare å forberede deg på det.

 

Jeg har har hatt 5 feite PS3 maskiner dø for meg :p

 

Tips: Ta backup av savinger ofte!

 

Min første streika nå i september på grunn av feil med temp sensoren.

Så den nye er ca 6 måneder gammel, så hvis det skjer noe med det så blir det et hellvete her :p

Lenke til kommentar

Remake av Final Fantasy VII skjer neppe. Det ville vært fantastisk, men ser ikke for meg at det skjer. Annonsering og info omkring GTA V ville vært veldig velkomment. NGP bryr jeg meg ikke så veldig mye om, selv om det klart ville vært spennende. PS4 kommer det sikkert litt snakk om også, men tar det veldig rolig på den fronten foreløpig. Satser på å beholde PS3 i mange år til.

Ellers så forventer jeg at Modern Warfare 3 vil være kompatibelt med PS Move, og da gleder jeg meg hvertfall masse til det kommer. :)

Lenke til kommentar

og gud nerdrage,andre enn meg som slitter meg overoppheta ps3 etter FW.3.61 eller?sitter og spiller NFS:Shift1 og merker spillet ligger på 1-3fps.grr,bir så forbanna når jeg må quitte i den siste race serien Works vs supercar,og det er en 5series løp også.håper for guds skyld at sony kommer med en FW som ordner opp i dette.btw noen som har en support email link som jeg informere sony om det?

 

http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=1468

Lenke til kommentar

Prisen på NGP må være ganske lav for at jeg skal plukke den opp...ser ikke helt bruksområdet for den om du ikke er mye på farten og må spille hele tiden. Mye spesielt siden dem type spill som kommer på den eller som fks var til PSP er spill jeg vil spille på en stor skjerm....

 

Og små spill det får en så det holder av til tlf/nettbrett osv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...