Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

og når den åpner, hvilke spill burde jeg ta? de med strek over er de jeg iallefal ikke skal ha :)

 

-LittleBigPlanet

-Infamous

-Wipeout HD/Fury

-Ratchet and Clank: Quest for Booty (skal jeg iallefall ha!!!)

-Dead Nation

 

men hvilket spill skal jeg ta som nr. 2?

Lenke til kommentar

Føler jeg er i en episode av twilight zone. Hva feiler folk ? "Skal ihvertfall ikke ha LBP" ? Som er kanskje det spillet man MÅ ha til playstation av alle spill. Er helt insane.

Det spillet har så ufattelig mye underholdning og er så utrolig mye kult man kan lage.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det feiler nok ikke folk noenting men heldigvis har folk ulik smak, eg så veldig frem til LBP etter all hypen og videoer og mas. Men eg gikk veldig fort lei, det ble litt for barnslig ( i mangel på ett bedre ord) Såklart artig med det du kan lage og at du kan endre uttrykk på sackboy og få nye klær osv osv.

 

Men det var rett og slett ikke min type spill.

Lenke til kommentar

Føler jeg er i en episode av twilight zone. Hva feiler folk ? "Skal ihvertfall ikke ha LBP" ? Som er kanskje det spillet man MÅ ha til playstation av alle spill. Er helt insane.

Hvis du ikke en er så hypp på platformspill eller å lage sine egne brett, så er det helt klart at LBP ikke blir så utrolig fascinerende. Men for alle de fjortisene som mener at spillet er for "barnslig" dem...

 

http://www.youtube.com/watch?v=na0xwuBnOkg

 

:p

Lenke til kommentar

jeg så på noen reviews av NFS:Shift2 hvis du har disse NFS shift,NFSHP og NFS undercover registrert på ea.com så får man bonus biler.Jeg har registrert meg der og lagt til spilla,men jeg finner ikke noen steder der jeg kan legge til min psn slik jeg faktisk får de når jeg begynner med NFS:Shift2.

 

Noen som vet hvor man går for og registrere det?

Lenke til kommentar

Eg er rett og slett ikke av den kreative eller tolmodige typen til å få særlig mye ut av gameplayet til LBP, derfor er dette spillet helt bortkastet for min del.

Er stort sett enig i det du sier, men selv fikk jeg noen morsomme coop-timer ut av det. På den annen side finnes det mange andre spill som jeg foretrekker å spille coop fremfor LBP, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...