Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Snakk med Maiden dama og du får første charge. Flere charges kan oppnåes ved å finne Estus Flask Shards. Du kan også øke effektiviteten på hver charge ved å finne <something> bone dust-ish(husker ikke helt hva det het). Maks oppgradering er 12 Charges +5 styrke. (Estus Flask er ikke flere flasker, men en flask med flere slurker tilgjengelig!)

 

Og om du vil vite hvor du kan finne en enkelt Estus Flask Shard

Gå bort til brønnen i Majula og spark ned steinen der. En kropp kommer opp med en Shard på seg.

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Estus flask shards oppgraderer antall flasker (maks 12 uansett playthrough) og sublime bone dust oppgraderer styrken på flaskene.(maks +5) Bone dust må du brenne i majuala bonfire for å bruke.

 

 

Den brønnen ved mansion i majuala, hvis du slår på steinen oppå den får du en, og om jeg ikke tar helt feil finner du også en i kista inni mansion :)

 

 

Det med våpenene tabba jeg meg ut på første gang. Irriterte meg at jeg brukte opp twinkling titanite da jeg trodde jeg kunne farme som i DS1. Og jeg oppgraderte roaring halberd og infusa med darkstone, og ble så skuffa at jeg slutta av spillet der og da :p

 

Lykke til!

Endret av BakaBerg
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der er det endelig offisielt. Dark Souls 2 skal få DLC!

 

The release date for each episode are as follows:

 

The Crown of the Sunken King – July 22, 2014

The Crown of the Old Iron King – August 26, 2014

The Crown of the Ivory King – September 24, 2014

Each DLC will be $10 each individually or $25 all together with a Season Pass.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 

Estus flask shards oppgraderer antall flasker (maks 12 uansett playthrough) og sublime bone dust oppgraderer styrken på flaskene.(maks +5) Bone dust må du brenne i majuala bonfire for å bruke.

 

 

Den brønnen ved mansion i majuala, hvis du slår på steinen oppå den får du en, og om jeg ikke tar helt feil finner du også en i kista inni mansion :)

 

 

Det med våpenene tabba jeg meg ut på første gang. Irriterte meg at jeg brukte opp twinkling titanite da jeg trodde jeg kunne farme som i DS1. Og jeg oppgraderte roaring halberd og infusa med darkstone, og ble så skuffa at jeg slutta av spillet der og da :p

 

Lykke til!

 

 

Snakk med Maiden dama og du får første charge. Flere charges kan oppnåes ved å finne Estus Flask Shards. Du kan også øke effektiviteten på hver charge ved å finne <something> bone dust-ish(husker ikke helt hva det het). Maks oppgradering er 12 Charges +5 styrke. (Estus Flask er ikke flere flasker, men en flask med flere slurker tilgjengelig!)

 

Og om du vil vite hvor du kan finne en enkelt Estus Flask Shard

Gå bort til brønnen i Majula og spark ned steinen der. En kropp kommer opp med en Shard på seg.

 

Hvilken stein? Mener dere de tre menneskelignende statuene?

Lenke til kommentar

En annen shard du finner raskt, er når du kommer til bålet ved siden av hun gamle heksa ved Forest of Fallen Giants. Gå opp trappen, ødelegg døren ved å slå den to-tre ganger, drep fienden som ligger på bakken, åpne opp neste dør, og vips; en kiste med enda en shard.

 

Den første sublime bone dust du finner, er i Heide's Tower of Flame. Fiende nummer 2 respawner ikke når du dreper ham, og han gir deg en bone dust.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det dumt å oppgradere intelligence og faith når karaktereren min er en knight? Jeg har lyst til å bruke spells, spesielt mot bosser.

Det er valgfritt. Jeg mener at en karakter som er 100% melee/bow uten noen form for spells er ubrukelig. Men det er smak og behag. De fleste bossene blir MYE lettere om du har noen spells på lager.Du har jo også mulighet til å angre deg seinere ved bruk av Soul Vessel. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skal snart i gang med DS2 på PC. Eg har høyrt snakk om ein DS fix og noko greier. Bør eg installere noko greier før eg går i gang?

Jeg har ramlet litt av DS2 etter at jeg fullførte det på 360, men etter å ha spilt 4-5 timer av pc-versjonen skjønner jeg ikke hva DS-fixen skulle hjelpe med. Jeg har stabilt 60fps og null problemer.

Lenke til kommentar

Bør eg installere noko greier før eg går i gang?

 

Spørs litt, om du skal bruke mus/keyboard så finnes det en fix for input lag: http://www.reddit.com/r/DarkSouls2/comments/23ws2g/guaranteed_fix_to_mouse_input_lag

 

Spillet er mye penere på pc, og 60fps over 30 gjør underverk. Men om du har en sterk pc og lyst så finnes det grafiske mods her også. Han som laget DSfix til eneren har laget GeDoSaTo nå, kan finnes her: http://blog.metaclassofnil.com/?tag=gedosato - Kan bl.a. downsample fra 4k-oppløsning til 1920x1080/whatever du kjører på skjermen din. Mange andre options også.

Krever at du kjører et lite program, forteller det hvor DarkSouls2.exe er og activater før du starter spillet. (ikke bare en *.ini i gamedirectory som det var i eneren)

 

GeDoSaTo gir deg også mulighet til å endre textures på div. (det er bare du som ser endringen) Jeg bruker det til å fjerne grønn og gul glow fra stamina regen og hp regen-ringene.

 

TLDR: Spillet trenger ingen fixes så lenge du spiller med kontroller, men har optional fixes for beauty.

Endret av Arakini
Lenke til kommentar

Hele spillfølelsen er bedre, du kommer nærmere skjermen når man spiller PC. I tilegg til at du har 60 fps og bedre grafikk, så fikk jeg faktisk et helt nytt perspektiv på spillet når jeg fikk spilt det på PC. (spilt dark souls 1 & 2 + demon souls på ps3). I tilegg så er beveligheten med mus og tastatur 1000 ganger bedre enn på PS. Friheten til å velge oppsett og hurtigere tilgang til å bruke menyer ol m tastatur..

 

Jeg var veldig PRO ps3 før jeg prøvde det på pc. Det må bare prøves, du vil ikke angre. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...