Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

 

Synes bossene stort sett har vært lette til nå. Nesten bare physical damage. Tok Lost Sinner i kveld, til å være en av storeslemmene var det ikke store utfordringen. Samme taktikk her som på flere andre bosser. Sirkle tett og angrip etter at bossen er ferdig med et angrep.

 

Belfry gargoyles er utsatt på ubestemt tid, dog. Satser på at de er valgfrie.

har spilt gjennom spillet snart 3 ganger, har ikke møtt gargoyles enda. :p Vet ikke hvor de er engang.

 

 

 

Rett under bålet i Servant quarter, Lost Bastille. Du trenger en lockstone.

 

 

Bra, da sparer jeg dem en stund.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har straks rundet spillet på NG+ med min første bruker, og jeg liker NG+ svært godt. Liker at det er flere ulikheter enn kun vanskelighetsgrad mellom NG og NG+ - men FYYYYY som jeg sleit med de to fantomene utenfor døren til Nashandra/Throne Watcher & Throne Defender, døde sikkert 7-8 ganger.

 

Ellers har jeg lyst til å lage en Mundane Build. Noen som har erfaring, blant annet med hvor høyt mitt laveste level bør være? Så at noen skrev at 30 var greit å stanse på.

Lenke til kommentar

Har nettopp tatt looking glass bossen(:

Tok han på andre forsøk, men han var rimelig seig, brukte sikkert 10-12 minutter før han pakka tøflene.

 

Det er rimelig mye låste greier på de forskjellige stedene som jeg lurer litt på...f.eks det å lage et king-sign eller hva det nå var, for å åpne dører i forest of giants..(dette vet jeg hvordan man gjør, har bare ikke kommet så langt) og hu rypa som sitter fast i Drangelic castle? Får beskjed om at jeg kan redde ho senere i spillet..

Men er dette ting jeg løser, kun om jeg husker å gå tilbake hit eller er det mission-basert å åpne dette senere?

Eller, blir disse dørene og damene åpne når jeg går på med second playthrough? Det er så mye jeg har måtte springe i fra, husker jo ikke halvparten av det engang??

 

(:

 

Og ei anna ting..hørte at det var lurt å spare på soulse jeg fikk av bossene, det har jeg gjort. Men, gjelder dette kun bosse-soulsa eller de andre også? Souls of a brave warrior osv....byner å få ganske mange...de brenner i lomma(:

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

Tok alle bossene aleine bortsett fra Pursuer og The rotten... (Som jeg husker iallefall. )

 

Last giant burde du klare ganske enkelt aleine. Hvis han blir et problem så kan jeg si at du har mye værre bosser i vente, så det er greit å være forberedt. :)

Lenke til kommentar

Er jo en del av spillet. Så det er smak og behag det. :).

 

Må si det er dårligere med PvP action i BoB sine duel statuer i NG i forhold til PS3 (3-5 min ventetid mot 20sek-1min på PS3) Men lagg er overhodet ikke et problem på PC, så det ser ut til å være et PS3 relatert problem. Har iallefall hatt mange gode og LANGE dueller så langt.

 

 

 

. Håper trafikken tar seg opp etterhvert. Litt usikker på om jeg skal gå inn i NG+ og prøve PvP der i stedet.

 

Meget god invading rate med cracked red eye orb i Forest of fallen giants. 10 sek maks :)

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar

 

Håper trafikken tar seg opp etterhvert. Litt usikker på om jeg skal gå inn i NG+ og prøve PvP der i stedet.

 

 

Hørt det er mye mere trafikk på NG+ for reds and blues, skal komme meg dit og teste snart.. må bare... slåss mot.. Darklurker en gang til... eller 100 ganger til..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...