Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du har nok bare dårlig connection til motstanderen. Jeg har ingen problemer med melee i PVP og de fleste andre som spiller har ikke problemer med det. De eneste gangene det oppstår problemer i PVP er når connection til motstanderen er dårlig.

 

Kommer helt an på, jeg sa det samme til jeg plutselig ble backstabba av en fyr som stod foran meg. Jeg er på 65 / 65 Mbit og satt limited på hvem jeg skal koble meg til. I areaner virker det mye bedre men ved invasjoner så har jeg sett mye hits som ikke registrerer i det hele tatt + hitbokser på våpen som når langt lengre enn våpen modellen.

 

I tillegg er det nå kjent at du kan locke fpsen til 30fps og få flere invisibility frames, lengre rolls og durability ......................

Lenke til kommentar

Restricted Region gjør nada for meg på PC. Møtte en haug av folk fra Brazil og USA uansett. Sjekk recently played på Steam etter en kamp(med lagg) og du vil kanskje se at de enten er fra et annet kontinent eller fra Russland. Så i hovedgrunn er det lagg som er problemet. Husk at din connection har null å si om motstanderen har en linje på 0.5/0.5 med 300 i Ping.

 

Det er hitbox problemer med enkelte våpen, men det er langt i fra det som er problemet på generell basis. Har selv opplevd mange av hitbox problemene og du merker forskjellen på lagg vs hitbox etter en stund.

Lenke til kommentar

 

Da var jeg ferdig med siste boss :)

Da gjenstår det bare å skaffe meg litt items og gjøre meg klar for NG+ :fun:

 

Gled deg til ng+, der er det action!

 

 

Fyttikætta som jeg gleder meg til NG+ da gitt :)

 

Jeg kom meg til Crypt of Undead igår og det er en av de cooleste plassene jeg har vært hittils. Det er vel også her jeg etterhvert får tilgang til Symbol of King også, slik at jeg endelig får åpnet den spennende døra i Forest of Fallen Giants :)

 

Fantastisk sted for Grinding også! Endte opp igår med 2 timer konstant leking, der det er 5 flyge-dyr som konstant spawner - Der en liten zombie står under trappa og ringer i kirkeklokka...holdt på å le meg ihjel da jeg til slutt fant ham - en utrolig morsom greie :) ...Hadde over 300k souls da jeg til slutt bestemte meg for å drepe ham :hrm:

Lenke til kommentar

Cerb: Tror du får Dragon Chime av å dose Darkdiver Gan...dalf (close) også, men Darklurker var sykt kul fight, så hadde ikke skippet :) flere andre rewards av å gjøre hele greia også :)

 

Country: Yeahh, kan tilogmed slå den bjella selv for å respawne de. Jeg grindet de en god stund for å få blue flame, uten å sette meg ned :)

Lenke til kommentar

Country: Yeahh, kan tilogmed slå den bjella selv for å respawne de. Jeg grindet de en god stund for å få blue flame, uten å sette meg ned :)

Ja er Blue Flame verdt å oppgradere?

 

Jeg bruker nå et Drangelic sword som jeg har hatt siden tidlig i spillet (Dette er kun oppgradert til +2 tror jeg). Jeg finner en drøss av sverd, men ingen av de er i nærheten av å gjøre den samme skaden, med noenlunde samme reach..

Egentlig en litt kjedelig ting ved spillet (den eneste hittils), at man finner mye greier, men det kan svært sjelden matche det jeg allerede har.

Også, en del annet utstyr jeg finner nå, går ut ifra jeg er godt over midtveis i spillet, krever en Titanite Shard for å starte oppgraderingen - Disse fant jeg jo kun helt i starten av spillet..?

Lenke til kommentar

Cerb: Tror du får Dragon Chime av å dose Darkdiver Gan...dalf (close) også, men Darklurker var sykt kul fight, så hadde ikke skippet :) flere andre rewards av å gjøre hele greia også :)

 

Darklurker er veldig lett om man allerede har investert mye points i Faith/Miracles. Jeg tok darklurker på 3 Sunlight Spears og 1 Firestorm, noe som skjedde på ~30 sekunder. Om man er melee derimot, blir bossen ekstremt mye vanskeligere.

Lenke til kommentar

Ja er Blue Flame verdt å oppgradere?

 

Den er morsom, siden man både kan slå og caste med den. Helt klart bare for sorcerers. Om man gjør den +5, infuser med magic og buffer den med crystal magic weapon så gjør den ca like mye skade på cast som Magic Staff of Wisdom +5 (staffen med mest damagebonus for sorceries).

 

Litt tregere casting speed, men det gjør opp at du har raske swings på r1 om noe kommer nære.

Lenke til kommentar

 

Cerb: Tror du får Dragon Chime av å dose Darkdiver Gan...dalf (close) også, men Darklurker var sykt kul fight, så hadde ikke skippet :) flere andre rewards av å gjøre hele greia også :)

 

Darklurker er veldig lett om man allerede har investert mye points i Faith/Miracles. Jeg tok darklurker på 3 Sunlight Spears og 1 Firestorm, noe som skjedde på ~30 sekunder. Om man er melee derimot, blir bossen ekstremt mye vanskeligere.

 

Syntes han var vrien med hexes også. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...