Gå til innhold

Post dine "First world problems" her

L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg er sulten blir jeg så trøtt og slapp at jeg ikke orker å lage mat, selv om kjøleskapet er stappfullt. :mad:

• Liker 1
Skrevet

Livet er så grusomt noen ganger. Skulle lage pizza til familien i stad og selvfølgelig klarte jeg å lage alt for mye. Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre med resten og ikke nok med det, oppvaskmaskinen er full så jeg har ingen steder å legge oppvasken :(

Skrevet

Jeg skulle lage meg eggerøre til frokost tidligere i dag med first price egg. Jeg forstod ikke hvordan EGG kan bli FIRST PRICE men etter å ha knust ca 4 egg utover kjøkkenbenken pga for hardt skall klarte jeg å miste hele talerknen i gulvet. Nye 5 egg.

• Liker 1
Skrevet

lo en pose chili-nøtter i skufla, gjett hva som ligg rundt omkring på bunnen til skufla.

Men mye verre, mor mi har 50års dag snart, og jeg har ikke peiling hva jeg skal gir hun i gave.

Skrevet

Skulle lage frokost. Ordentlig frokost, varm frokost.

Titta i frysen:

Pytt i panne - check

Titta i kjøleskapet:

Bacon - check

Egg - check

Titta i skapet hvor det pleier å ligge rundstykker........ingenting, spiste de opp i går. Måtte ta til takke med rista brød i stedet. Breakfast ruined :cry:

• Liker 5
Skrevet

Bestilte med cola til kebaben, så viser det seg at colaen har ligget der så lenge at mesteparten av kullsyra har gått ut dontgetit.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...