Gå til innhold

Post dine "First world problems" her


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hatt sex på 9 år, dette er ikke et first wold problem, men et ekte problem, selv de fattigste av fattigste kan ha sex oftere enn hvert 9ende år, ellers ville ikke HIV epedemien være like stor.

 

(1000kr, på at jeg kommer til å angre på at jeg skrev dette i mårra, damn you wine)

 

Derfor quoter jeg det, så det ikke fjernes.

 

Mitt problem: jeg er ikke trøtt ennå

 

Det er bra, det bør stå , så skammen min er synlig for alle 200 000 brukere av forumet.

 

Jeg har også et problem med at jeg ikke har Rocky horror i 7.1, men bare lusene 5.1, for et elendig liv jeg lever, tenk å ikke kunne se rocky horror i 7.1

Lenke til kommentar

Nei, det må stå til advarsel for alle mennesker som tror det er uskyldig å poste på nettet, et øyeblik tror man det er gøy å poste en range comic, et annet øyeblikk har det godt 9 år siden sist man hadde sex, dette er noe alle må vite, jeg kaster meg på sverdet og blir latterlig gjort så alle vet faren ved internettet.

 

OK, det er visse andre grunner til at jeg ikke har hatt sex på 9 år, men det kan snakkes om når jeg er edru

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei, det må stå til advarsel for alle mennesker som tror det er uskyldig å poste på nettet, et øyeblik tror man det er gøy å poste en range comic, et annet øyeblikk har det godt 9 år siden sist man hadde sex, dette er noe alle må vite, jeg kaster meg på sverdet og blir latterlig gjort så alle vet faren ved internettet.

Dette kommer du til å få svi for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...