Gå til innhold

Post dine "First world problems" her


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom på noen hverdagslige problemer også:

 

- Når jeg for en gangs skyld vil være sunn og drikke litt vann, er vannkrana i isbitmaskinen ødelagt, og det tar over 20 sekunder før vannet i springen blir kaldt. Med vannmangel hadde vi i det minste hatt en uskyldning for å ikke drikke vann. Noen er visst heldigere enn andre...

- Når jeg bruker isbitmaskinen etter å ha helt oppi brus, bruser det over og søler langs hele kjøleskapet og ned til gulvet, slik at det blir ekstra stor flate å tørke opp. Det får da være grenser for hva man må gjennomgå for en iskald cola. Og siden jeg først er inne på isbiter, er det ganske irriterende når jeg har gått tom for sugerør, slik at jeg får en vond ising på tenna når jeg drikker.

- At jeg åpner kjøleskapet hvert 15 minutt bare for å oppdage at det er fullt av mat som ikke frister, har blitt en plage den siste tiden...

- Og tenk hvor praktisk det ville vært å ha mindre møbler i huset. Hver gang jeg skal støvsuge står det jo masse unødvendige ting i veien. Andre steder trenger man i det minste ikke å være veltrent og smidig for å få rengjort huset.

Endret av Sanony
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...