Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Savner fremdeles løsning på "escape"-mulighet fra exif-boksen (får opp boksen når en klikker på utvidet exif under bildet, men kan ikke X'e den ut, må faktisk gå tilbake i nettleseren, ev. bruke en av pilene ved siden av bildet, men da kommer en f.eks. til neste bilde....) Altfor tungvindt spør du meg! Håper dere fixer dette snart!? :dremel::hmm:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Savner fremdeles løsning på "escape"-mulighet fra exif-boksen.

 

Hvis du refresher siden nå (F5) så skal boksen forsvinne når du klikker utenom den. Jeg har også fått fikset bakgrunnsfargen på innloggingsknappen i IE9.

Yess! :thumbup: Da er den grei, men skulle vel allikevel ønsket den gamle X-knappen oppe til hø. da.... :innocent:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Minner på at jeg takker og bukker for alle rapporter jeg får om ting som ikke fungerer skikkelig i bildekritikken! Vi oppdaterer endel rammeverk i utviklingsmiljøet vårt om dagen og det kan påvirke bildekritikken, noe som fort kan gå meg hus forbi da jeg jobber deltid fra Trondheim. Så ikke vær redd for å si ifra :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bildekritikk - Akam.no;

Thumbnails med mer, har forskjøvet seg et steg til høyre og legger seg delvis over reklamefeltet ute til høyre! Og i tillegg er linkene til Komplett.no og MPX.no nå overlappende med login og brukernavn, noe som kan gjøre det utfordrende å nå underliggende popup-menyer (under brukernavnet)!

Oppleves likt i Firefox og IE9 iallefall! :hmm:In need of.... :dremel: !

Lenke til kommentar

Takk for at dere fortsetter å minne meg på bugs i bildekritikken! Jeg glemte å si ifra når det var rettet.

 

Problemet var at det er kun bildekritikken som har noe innhold i det området annonsene ble lagt, og pga. det glemte man bildekritikken når man la ut annonsene for alle sitene våre (akam.no,hardware.no osv.).

Lenke til kommentar

Takk for at dere fortsetter å minne meg på bugs i bildekritikken! Jeg glemte å si ifra når det var rettet.

 

Problemet var at det er kun bildekritikken som har noe innhold i det området annonsene ble lagt, og pga. det glemte man bildekritikken når man la ut annonsene for alle sitene våre (akam.no,hardware.no osv.).

OK!

Men nå er de samme problemene der igjen i BK(Firefox), med at komplett.no og mpx.no legger seg over login-feltet, må virkelig finsikte med pekeren for å greie å velge login..... :hmm: Need of permanent fix... :dremel:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...