Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir interessant å følge dette, ikke minst trender. Antar at dette også vil skape debatt med ulike konklusjoner :)

 

Skulle være stille jeg, så lenge varte det :)

 

En konklusjon er klar (og udiskutabel?) - det ER bunnivå i antall kommentarer, og samtidig en oppgang i antall karakterer avgitt. En for meg ikke overraskende sammenheng, og ganske så deprimerende for en som ikke er glad i karakterer.

 

Edit: Endret "deprimerende for oss" til "deprimerende for en" - må nesten bare skrive på vegne av meg selv..

Endret av Jan R. Halvorsen
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Kult. Bare karakteren 5 som avviker noe fra normalfordelingen. Hvilke slutninger vil man trekke av det?

"At noen trekker feil slutninger", antar jeg. Det er ikke 5 som avviker - det er 6.

Det er helt normalt at toppkarakteren (og ofte bunnkarakteren) gis ekstra mye. Se bare på statistikker som hos IMDb.com, så ser du en klar overvekt for toppkarakteren.

Alternativ forklaring: "At noen (dvs undertegnede) ikke kan lese tall", antar jeg.. :D D'oh! :blush:

Endret av Trondster
Lenke til kommentar

Kult. Bare karakteren 5 som avviker noe fra normalfordelingen. Hvilke slutninger vil man trekke av det?

"At noen trekker feil slutninger", antar jeg. Det er ikke 5 som avviker - det er 6.

Det er helt normalt at toppkarakteren (og ofte bunnkarakteren) gis ekstra mye. Se bare på statistikker som hos IMDb.com, så ser du en klar overvekt for toppkarakteren.

Mulig jeg misforstår deg Trondster, men kan ikke se at karakteren 6 avviker noe..... :roll:

 

Siden topp- og bunnkarakt gis desidert minst på Bildekritikken, kfr grafene og antallet som framkommer i kulepunktene,

da betyr det altså at digit er "avvikende" fra all annen statistikk....???:hmm: (uten at jeg kjenner noe til "normalen" på IMDb.com).....

 

PS! Jeg synes at statistikken viser akkurat det en kan forvente. De færreste gir laveste karakter og de færreste gir høyeste karakter..., noe som er helt normalt iallefall i mitt hode.... De fleste karakterene havner i midtsjiktet 3-4-5, helt som forventet!

 

Konkluderer derfor at bruken av karakterer er "sunn" på digit! :thumbup: Hadde nok blitt sjokkert dersom 1 og 6 var de karakterene som ble brukt mest! :ohmy:

Lenke til kommentar

Mulig jeg misforstår deg Trondster, men kan ikke se at karakteren 6 avviker noe..... :roll:

Ooog - du og Erik har helt rett. Det var grafene som bugget så jeg bare så tall og ikke grafer, og jeg så feil i det jeg skumleste tallene. Syntes det så ut som om det var flere 6'ere enn 5'ere.

 

Note to self: Ikke skrive når man har for travelt til å være sikker på fakta.

Lenke til kommentar

Lagt til temadagen som arrangement på facebooksiden vår:

https://www.facebook.com/digitno

 

Har også skrevet et innlegg om ny funksjonalitet, og et om tilbakemeldinger til digit.no.

 

Facebook er per i dag et ubrukt potensiale for Digit.no. Vi tenker å bli flinkere her. Hvis noen har innspill på hvordan vi bedre kan markedsføre digit.no tar jeg gjerne i mot det :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...