Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

- Ryddet litt i "min konto"-seksjonen: http://www.akam.no/b...ritikk/minkonto

Litt for mye Møllers tran her, kanskje? :hmm:

Under Min konto - Bilder, vises nå kun bilder tilbake til 13.02.2013!! Hvor ble det av muligheten til å redigere/slette resten? Vi har vel ikke mistet råderetten over egne bilder, har vi vel...? :nei2:

Regner med en fix er på plass raskt... :dremel:

 

PS!

Ellers, så er det jo bra skjønnhetspleie dere bedriver :green:

 

(og jeg venter jo tålmodig på å få kunne registrere godt gammelt utstyr....) :whistle:

Lenke til kommentar

Og det skal selvfølgelig vises bilder som er eldre enn det. Jeg fant en liten feil i uthentingen, og det skal være rettet nå :)

Takk for rask fix! :yes:

 

En liten ting til i BK:

Går inn på et bilde, og når en klikker på "Vis alle exif-data for dette bildet", så får en opp boksen med dataene, men å lukke boksen med den røde X'en oppe til høyre funker ikke. Må trykke tilbakepil i nettleseren eller høyrepil (neste bilde) på tastaturet for å komme ut av boksen.... Fixer vel det også du..? ;)

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Nye endringer:

 

- Større bilder i galleriet.

- Fjernet sidenavigeringen. Nye bilder lastes nå automatisk mens du scroller

- Viser totalt antall bilder for en bruker på profilsiden

- Viser hvor mange bilder som er lastet opp siste døgn i toppen av siden med en lenke for å se dem.

Endringene er bra! ... men jeg kommer ikke inn under bildene for å kommentere. Der står "din mening" men får ikke langt inn en eneste bokstav, heller ikke kan jeg se om noen andre har kommentert bildene. :(
Lenke til kommentar

- Fikset noen ting som gjorde at bildesiden ikke fungerte i Internet Explorer 8

- Lagt til en egen seksjon for "dagens bilde" med en knapp i bildeoversikten. Denne seksjonen viser alle bilder som har blitt valgt som "dagens bilde" av redaksjonen

- Sørget for at bildekritikken ser OK ut på mobiltelefoner og små skjermer igjen

Lenke til kommentar

- Fikset noen ting som gjorde at bildesiden ikke fungerte i Internet Explorer 8

- Lagt til en egen seksjon for "dagens bilde" med en knapp i bildeoversikten. Denne seksjonen viser alle bilder som har blitt valgt som "dagens bilde" av redaksjonen

- Sørget for at bildekritikken ser OK ut på mobiltelefoner og små skjermer igjen

Begynner jo å se veldig så bra ut, både mht. layout og brukergrensesnitt.... :yes:

Keep up the good work! :thumbup:

Lenke til kommentar

Oppdaget en liten ting her forleden. Gjelder ved opplasting av bilde, hvor jeg har valgt objektiv fra "min utstyrsliste". Det objektivet jeg velger kommer ikke fram i Kameradata etter at opplastingen er fullført. Må gå inn og Endre bildet, og velge objektiv nok en gang. Først da "sitter" det! Har skjedd de siste dager, inkl. opplastingen nå i kveld!

Need a fix! :dremel: (jeg bruker Firefox)....

Endret av smort1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...