Gå til innhold

Anbefalte innlegg

  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Teksten på profilsiden hentes ikke lenger fra forumet. Det er nå lagt til et eget felt for dette i bildekritikken.

Alle som hadde skrevet noe i forumet har fått kopiert dette over.

Hvilken tekst er kopiert hvor? Og hvor i BK er det nå lagt til et eget felt.?

(Skjønte ikke dette, jeg.... :omg: )

Lenke til kommentar

Får ikke lastet opp bilde til BK idag! Får en rød tekst nederst etter at jeg har forsøkt opplasting (gått til 100%), hvor det står at jeg ikke får laste opp flere bilder idag. Forrige bilde jeg lastet opp var kl.1958 i går! Betyr dette at dere har gjort om fra 1 bilde pr dag til 1 bilde pr. 24 timer?????? :hmm:

Skal forsøke etter kl. 1958 idag, så får vi se...... :confused:

 

Edit!

Prøvde nå etter at det er gått 24 timer, men det blir automatisk krysset av for "prøverommet"..... :wallbash:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Hei.

 

Kan du slette bildet og prøve å laste opp på nytt nå? Hvis det fremdeles ikke fungerer, kan du sende meg filen du har problemer med?

Prøvde på nytt nå, men funket ikke. Fikk riktignok ikke opp noen feilmelding eller melding om opplasting til prøverom.... Legger ved bildet!

post-251380-0-25106400-1365788941_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Prøvde på nytt nå, men funket ikke. Fikk riktignok ikke opp noen feilmelding eller melding om opplasting til prøverom.... Legger ved bildet!

Glemte å slette bildet via profilsiden før ny opplsting i sted. Slett først nå, så lastet jeg opp, og da funket det. Eneste rare var at opplastingsboksen ikke forsvant, men den ble helt "grå" og ble stående. Jeg klikket utenfor den, og så videre på Bildekritikk. Da var bildet lastet opp, gitt!

PS!

Så først etterpå at det var dere som bare testet, så da funket altså ikke min opplasting allikevel.... :hm:

(har slettet også denne siste opplastingen "fra mine bilder")

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Funksjonen "Endre bildet" funker ikke! Klikker en på "Endre bildet", så blir hele skjermbildet nedtonet i grått. Får ikke tilgang til å endre f.eks. bakgrunn o.a. (edit : funker igjen nå idag, 15.4.)....

Knappen for å poste kommentar under et bilde er også "nedtonet" grå! Får ikke kommentert noe som helst direkte i BK, og må ev. bruke forumtråden! Slik skal det vel ikke være? (edit: er likedan også idag, 15.4., men ser en kan velge Kommenter nå - men den grå "post"knappen under kommentar kan vel fjernes...? )

Sikkert en liten teknisk sak, igjen...? Need a fix! :dremel: (Bruker Firefox 20.0.1)

edit:

Prøvde også med IE9, og det er samme problem

 

 

Edit, idag 15.4.;

Ser at "min" tråd her inne vedr. Temadagen 14.4.13-Soft focus, har forsvunnet fra "Akam.no Bildekritikk -Tilbakemeldinger" ..???

Dere fjerner vel ikke tråder uten å gi tilbakemdlinger til trådstarter, gjør dere vel?Skulle gjerne hatt den tilbake, av ymse årsaker....!

 

Edit, idag 15.4.;

Ser nå i ettermiddag at dette sikkert har sammenheng med at dere flyttet et bilde som ble postet i tråden til selve bildetråden for Temadagbildene....?

 

HVA SKJER A´ ??? :ohmy:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg presterte å ødelegge muligheten til å endre et bilde på fredag, og fikset det igjen i går kveld.

 

At kommentarknappen er grå og det ikke er mulig å poste klarer jeg ikke å reprodusere hos meg, og har heller ikke hørt noe fra noen andre om dette. Vi bruker samme system på mange nettsider, så hvis flere hadde hatt problemer med dette vil jeg tro vi hadde hørt noe. Jeg testet i Firefox og Chrome.

Merk at knappen er alltid grået ut før du begynner å skrive, og blir aktivert mens du skriver.

 

Tråden din ble ikke slettet, men flyttet. Jeg flyttet den under "Akam.no bildekritikk", da den egentlig ikke passet under "tilbakemeldinger". I tillegg knyttet jeg den opp mot temadagen, slik at du kan kommentere rett fra temadagsiden. Tråden finner du her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1500033

Temadagen finner du her: http://www.akam.no/bildekritikk/aktiviteter/temadag-soft-focus/175

Lenke til kommentar

Hei.

 

Jeg presterte å ødelegge muligheten til å endre et bilde på fredag, og fikset det igjen i går kveld.

 

At kommentarknappen er grå og det ikke er mulig å poste klarer jeg ikke å reprodusere hos meg, og har heller ikke hørt noe fra noen andre om dette. Vi bruker samme system på mange nettsider, så hvis flere hadde hatt problemer med dette vil jeg tro vi hadde hørt noe. Jeg testet i Firefox og Chrome.

Merk at knappen er alltid grået ut før du begynner å skrive, og blir aktivert mens du skriver.

 

Tråden din ble ikke slettet, men flyttet. Jeg flyttet den under "Akam.no bildekritikk", da den egentlig ikke passet under "tilbakemeldinger". I tillegg knyttet jeg den opp mot temadagen, slik at du kan kommentere rett fra temadagsiden. Tråden finner du her: http://www.diskusjon...owtopic=1500033

Temadagen finner du her: http://www.akam.no/b...-soft-focus/175

OK!

 

Ser at den gråe "post"-knappen blir svart nå.

 

Greit å finne igjen tråden. Disse temadagene har jo alltid vært kommunisert under Akam.no BK-Tilbakemeldinger, men det er jo greit å få samlet alt under BK. Bare en vet om det! ;) Noe annet er at slike tråder da har lett for å drukne i alle postene med bilder..... , lite hensiktsmessig spør du meg! :hmm:

Thanks! :)

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Tanken var at når det kan kommenteres rett fra temadagsiden så er det ikke så farlig hvor synlig den er i forumet. Det kan være at kommentarene på temadagsiden ikke er synlige nok?

 

Jeg skal i alle fall sørge for at forumtråd opprettes automatisk for en aktivitet i det den godkjennes.

 

Kanskje vi skulle hatt en litt alternativ layout for aktivitetene, med bildelisting til venstre og kommentarfelt til høyre?

Lenke til kommentar

Birger: Det var flere grunner til at jeg fjernet det filteret:

 

1: Det førte til at folk filtrerte seg bort til tomme resultater, siden det er så få bilder per aktivitet at hvis du i tillegg filtrerer på kategori er det mindre sannsynlig at det finnes et bilde i den kategorien i den aktiviteten

 

2: Det er en egen oversikt over aktiveteter her: http://www.akam.no/bildekritikk/aktiviteter/. Denne er kanskje litt for usynlig?

 

3: Som nevnt i punkt 1, det er så få bilder per aktivitet at videre filtrering er unødvendig.

Lenke til kommentar

Birger: Det var flere grunner til at jeg fjernet det filteret:

 

1: Det førte til at folk filtrerte seg bort til tomme resultater, siden det er så få bilder per aktivitet at hvis du i tillegg filtrerer på kategori er det mindre sannsynlig at det finnes et bilde i den kategorien i den aktiviteten

 

2: Det er en egen oversikt over aktiveteter her: http://www.akam.no/b...k/aktiviteter/. Denne er kanskje litt for usynlig?

 

3: Som nevnt i punkt 1, det er så få bilder per aktivitet at videre filtrering er unødvendig.

Da får man vel forsøke å sortere på alle bilder "siste døgn" de gangene det er aktiviteter :mellow:
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...