Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde nesten hatt lyst til å sitte her å sutre over at dere maser for mye ;)

 

Men jeg vil nå si at bildekritikken har blitt jævla fin i den nye formen, og det er mye mer aktivitet der nå.

 

Jeg har begynt å poste bilder igjen; men har ikke kommet i gang med å komme med noe særlig med kommentater enda.

Endret av tomsi42
Lenke til kommentar

Jeg hadde nesten hatt lyst til å sitte her å sutre over at dere maser for mye ;)

 

Men jeg vil nå si at bildekritikken har blitt jævla fin i den nye formen, og det er mye mer aktivitet der nå.

 

Jeg har begynt å poste bilder igjen; men har ikke kommet i gang med å komme med noe særlig med kommentater enda.

Så flott, da! Kjekt at flere vil bidra mer.... :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

- Forumtråd opprettes nå automatisk etter en aktivitet blir godkjent.

- Det er nå mulig å søke opp og legge til utgåtte produkter. Si fra dersom et produkt finnes i Prisguiden, men ikke dukker opp i søk.

Veldig kjekt! Da kan vi få lagt inn våre "gamle gode"! :thumbs:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

- La til nytt innloggingskjema som er likt det som er på hardware.no. Nå vil også nettleseren din ferdigutfylle feltene om du haker av for å lagre passord.

- Bilder lastet opp til temadager eller andre aktiviteter vil ikke påvirke grensen på ett bilde per dag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

- La til nytt innloggingskjema som er likt det som er på hardware.no. Nå vil også nettleseren din ferdigutfylle feltene om du haker av for å lagre passord.

- Bilder lastet opp til temadager eller andre aktiviteter vil ikke påvirke grensen på ett bilde per dag.

Lastet opp et bilde til aktivitet Temadag i dag, men får ikke lastet opp bilde i vanlig BK i tillegg! Dette har funket tidligere, men altså ikke idag! :hmm:

Lenke til kommentar

Får du noen feilmelding?

 

Jeg testet nå, og det fungerte for meg

Prøvde igjen, nå! Da funket det igjen, gitt!

Plent umulig tidligere idag. Da var "last opp"-knappen grå. Trodde kanskje det var noe med grensen for opplasting, men den er jo pr. døgn, og vet jo at det har funket før med både opplasting av Temadag-bilde + vanlig BK-bilde.... Merkelig!

Men så lenge det funker nå, så..... :)

Lenke til kommentar

Ser at det øverst på forumsidene nå kommer en boks med spørsmål:

Vil du oppdatere e-postadressen på din konto?

 

Er dette noe "legitimt" fra tek, eller er det noe lureri? :hmm:

 

PS!

Spør fordi jeg opplever/har opplevd lignende "pop-ups" i andre sammenhenger, som bare er lureri....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...