Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har fikset problemet med opplasting av alternative versjoner nå smort1 :) Til dere andre; Dersom dere ikke får det til å fungere, fungerer noe av dette:

- En "hard refresh" - CTRL + F5

- Omstart av nettleser (den samme)

- Omstart av maskinen

- En annen nettleser

- Sletting av nettleserdata

 

Hvis ja, vær snill å si hva som fungerte :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg, slettet alt ved bruk av CC, har også prøvd ctrl+f5, omstart av nettleser, annen nettleser samt slått av alle former for blokeringsfiltere, skal nå re-starte maskinen for å se om det fungerer

 

Testet med FF 9.0.1. og IE 9.0.8

 

Edit: hjalp ei med å re-starte maskinen.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar

Har fikset problemet med opplasting av alternative versjoner nå smort1 :) Til dere andre; Dersom dere ikke får det til å fungere, fungerer noe av dette:

- En "hard refresh" - CTRL + F5

- Omstart av nettleser (den samme)

- Omstart av maskinen

- En annen nettleser

- Sletting av nettleserdata

 

Hvis ja, vær snill å si hva som fungerte :)

 

Sorry, men absolutt ingenting av dette hjalp.

Lenke til kommentar

Alle dere som får blank side: Kan dere pinge www.digit.no og fortelle hvilken IP dere får? I windows gjør dere dette med å holde inn windows-knappen og "R" samtidig, så skriver dere "cmd", så enter, så "ping www.digit.no", så enter igjen.

 

Der står det hos meg:

C:\Users\Terje>ping www.digit.no

 

Pinger www.digit.no [87.238.37.99] med 32 byte data:

Svar fra 87.238.37.99: byte=32 tid=13ms TTL=51

...

 

Det vesentlige her adressen, 87.238.37.99 for meg. Hvilken adresse får dere? (Dere som ikke får det til å fungere)

Lenke til kommentar

Vi har lokalisert feilen, men får desverre ikke løst denne i kveld. Dere får smøre dere med tålmodighet til i morgen desverre..

 

EDIT: Dette gjelder fortsatt bare deler av dere, de fleste skal få digit.no til å fungere.

Alt funket hos meg igår, men nå får jeg ikke lastet opp bilde... ! Har det dukket enda flere feil kanskje? :hmm:

Edit: nå funker det igjen, så fikk lastet opp :thumbup:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Huff, håper dere ikke mister trua :) Digit-databasen ble i dag flyttet, til et område med strengere regler, noe som gjorde at databasen nektet å ta i mot et nytt bilde når kopibeskyttelsen for et bilde ikke var satt. Ting skal nå være fikset, og opplastingen skal fungere igjen.

 

Nå er diskusjon, bildedatabasen, digitdatabasen og digit selv alle flyttet over til nye områder, så jeg håper på at det ikke vil bli flere problemer av denne arten nå...

Lenke til kommentar

Huff, håper dere ikke mister trua :) Digit-databasen ble i dag flyttet, til et område med strengere regler, noe som gjorde at databasen nektet å ta i mot et nytt bilde når kopibeskyttelsen for et bilde ikke var satt. Ting skal nå være fikset, og opplastingen skal fungere igjen.

 

Nå er diskusjon, bildedatabasen, digitdatabasen og digit selv alle flyttet over til nye områder, så jeg håper på at det ikke vil bli flere problemer av denne arten nå...

Når enden er god er allting godt heter det vel.... Fornøyd med at dere finner ut av ting jeg iallefall...! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hva var grunne for at jeg og andre ikke fikk åpnet BK-sidene ?

 

Trafikken fordeler seg over flere servere. Noen av disse var ikke tilstrekkelig oppdatert.. En av disse serverne prøvde å servere deg digit når du opplevde blank side. Når det ble bra igjen hos deg hadde du havnet på en ny server :)

Lenke til kommentar

Huff, håper dere ikke mister trua :) Digit-databasen ble i dag flyttet, til et område med strengere regler, noe som gjorde at databasen nektet å ta i mot et nytt bilde når kopibeskyttelsen for et bilde ikke var satt. Ting skal nå være fikset, og opplastingen skal fungere igjen.

 

Nå er diskusjon, bildedatabasen, digitdatabasen og digit selv alle flyttet over til nye områder, så jeg håper på at det ikke vil bli flere problemer av denne arten nå...

Ser at feltet for antall visninger har forsvunnet under hvert bilde i BK etter kl. 12.23 igår! . Er det gjort med hensikt, eller bare en midlertidig feil??? :closedeyes:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

I kveld har jeg fikset på brukerboksen øverst til høyre på Digit.no, og i forumskinnet for de som bruker "Digit.no" skin (vil senere bli omdøpt). Det har lenge irritert meg at denne brukerboksen ser og oppfører seg ganske ulikt avhengig av hvor du ser den fra, enten web eller forum. Jeg har derfor ordnet på dette. Bugtestet i Firefox og Internet Explorer 8.

 

Skjermskudd:

 

post-222538-0-17118800-1330126868_thumb.jpg

 

post-222538-0-27632000-1330126869_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I kveld har jeg fikset på brukerboksen øverst til høyre på Digit.no, og i forumskinnet for de som bruker "Digit.no" skin (vil senere bli omdøpt). Det har lenge irritert meg at denne brukerboksen ser og oppfører seg ganske ulikt avhengig av hvor du ser den fra, enten web eller forum. Jeg har derfor ordnet på dette. Bugtestet i Firefox og Internet Explorer 8.

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...