Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den oversikten som ligger her; http://www.akam.no/b...kk/aktiviteter/ linket tidligere til den enkelte aktivitet, men nå fører linken en ut i det store intet...... :ph34r: Mulig med en fix snart? :dremel:

 

Dette oversikten kunne ha vært en flott portal til mye av de aktivitetene som skjer på forumet. Men den har to store (indirekte) mangler.

Den ene er som du skriver linking videre til trådene for den enkelte aktivitet.

Den andre er en eller annen form for linking til denne aktivitetssiden fra akam's forside.

 

Når det gjelder det andre punktet så har jeg hatt en viss "korrespondanse" med akam's redaksjon, både via forum og mail, og har egentlig gitt opp håpet om noen fast linking til aktivitetene på forumet.

 

Denne oppgittheten som jeg føler retter seg dog ikke mot de som sitter i redaksjonen, men mer mot måten de nye nettsidene er bygd opp på i systemet til Mediahuset Tek, og samhandlingen med forumsidene på diskusjon.no (selvsagt sett ut fra mitt subjektive ståsted).

Jeg kunne og vil vel kanskje engang i fremtiden skrive en liten (stor) epistel om hva jeg finner negativt med de nevnte nettsidene. Men det får bli i rett post, til rett tid (når jeg får "ånden" :wee: )

 

PS!! På langt nær alt er negativt, jeg finner positive sider også!!!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hei.

 

I går foretok jeg noen endringer i bildekritikken. Jeg fjernet forsiden som var der og sørget for at forsiden til bildekritikken nå er selve bildegalleriet. Det var relativt få som brukte forsiden, og den var for det meste bare et ekstra klikk for å komme til galleriet.

 

I tillegg la jeg til en del visuelle endringer rundt omkring, blant annet har bildevisningen i galleriet nå fått en ny look.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hei. I går foretok jeg noen endringer i bildekritikken. Jeg fjernet forsiden som var der og sørget for at forsiden til bildekritikken nå er selve bildegalleriet. Det var relativt få som brukte forsiden, og den var for det meste bare et ekstra klikk for å komme til galleriet. I tillegg la jeg til en del visuelle endringer rundt omkring, blant annet har bildevisningen i galleriet nå fått en ny look.

Jeg er vel da kanskje en av de få som syntes den forsiden var grei, bl.a. pga. det som kom fram under "populære bilder", f.eks. antall opplastede bilder idag og info om kommende temadag....... :whistle:

 

Greier nok å venne meg til å finne slik info andre steder, men vil allikevel be dere om å vurdere å få lagt til muligheten til å få fram info om kommende temadager under Bildeoversikten.... Vet selvfølgelig at dere(les: Are) nå, når vi ber om det, legger ut slik info. på forsiden av Akam.no, men tror nok det også kan være lurt å ha infoen framme på BK-siden også.... (alt som kan fremme interessen bør få plass) ..... :hmm:

Lenke til kommentar

Alle bildene i galleriet kuttes nå slik at de blir like store. Dette gjøres for at de skal passe inn i bilde-griden.

 

Dette kan medføre at enkelte bilder blir litt mer uheldig kuttet enn andre, men inne på bildesiden vises alle bilder i sitt opprinnelige format.

Akkurat som flickr og andre gjør det på enkelte sider, som oversiktsiden på sets.

Lenke til kommentar

Det liker jeg ikke siden jeg vurderer bildene på førstesiden og flere av bildene mister sitt opprinnelige uttrykk, både portrettutsnitt og panorama blir veldig missvisende.

Jeg forstår at dette er noe dere gjør av etiske grunner men synes det fungerte med grå kanter der hvor bildene har en ikkeautorisert form :)

Endret av Nautica
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nye endringer:

 

- Større bilder i galleriet.

- Fjernet sidenavigeringen. Nye bilder lastes nå automatisk mens du scroller

- Viser totalt antall bilder for en bruker på profilsiden

- Viser hvor mange bilder som er lastet opp siste døgn i toppen av siden med en lenke for å se dem.

Filtrering på Aktivitet virker ikke! Men det fixes vel snart? :dremel::)

 

Kunne vel også være greit å ha infoen om Temadagen liggende på forsiden til dagen er omme? :hmm:

 

Hvordan går det forresten med å få mulighet til også å få registrere eldre utstyr i "Mitt utstyr" under "Min konto"? :hm:

Endret av smort1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...