Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og der fant jeg en aldri så liten feil.

 

Skal være fikset nå :)

Funket ikke ved opplasting av nytt bilde nå! Samme som før, valgt objektiv "sitter" ikke, må inn en ekstra gang etterpå og "endre bildet". Da "setter" det seg.... (bruker Firefox).... Still need a fix! :dremel:

Lenke til kommentar

- Har oppdatert layout på bildesiden til å gli mer inn i dagens design på resten av nettstedet

- Flyttet knappen "vis i fullstørrelse" under fotografen, og fjernet "skjul omgivelser". Den nye knappen viser bildet i fullstørrelse med samme bakgrunnsfarge som bakgrunnen på bildesiden, med mulighet til å zoome.

- Ny metode for å endre bildeinfo, det skal nå være likt som å laste opp et nytt bilde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beklager feilskrivingen, men jeg mente så klart at jeg ikke kan finne funksjonen for å sende melding til en annen bruker :)

 

Du kan holde musepekeren over navnet på det personen du vil sende melding til, da skal funksjonen automatisk komme frem, det kan hende at du bare ser halve feltet som du skal trykke på.

Lenke til kommentar

Du kan holde musepekeren over navnet på det personen du vil sende melding til, da skal funksjonen automatisk komme frem, det kan hende at du bare ser halve feltet som du skal trykke på.

Takk for informasjonen, Nautica !

Her inne på diskusjonsforumet går dette greit, men om jeg er inne på bildekritikken og tar fram brukerlista, som ligger som en undermeny under mitt eget navn - så kunne det være fint å ha en direkte meldingstjeneste der også :)

Kanskje har dette med nettleser å gjøre, isåfall er det Safari som jeg benytter.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...