Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Da har jeg rullet ut slik at akam.no/bildekritikk nå fungerer. Digit.no vil bli et alias for denne innen kort tid, slik at hvis du skriver digit.no/bilder, så kommer du til akam.no/bildekritikk/bilder.

 

På grunn av kommende designendringer for alle sidene har jeg også endret innloggings og brukerboksen.

 

Sjekk også ut m.akam.no/bildekritikk på mobilen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg rullet ut slik at akam.no/bildekritikk nå fungerer. Digit.no vil bli et alias for denne innen kort tid, slik at hvis du skriver digit.no/bilder, så kommer du til akam.no/bildekritikk/bilder.

 

På grunn av kommende designendringer for alle sidene har jeg også endret innloggings og brukerboksen.

 

Sjekk også ut m.akam.no/bildekritikk på mobilen.

 

Virker ok dette, men hvor ble det av forsiden til bildekritikken? Savner bl.a. at det nå ikke vises info om temadagen...... Mulig jeg er blind, men finner ikke dette akkurat nå iallfall...! ;)

Lenke til kommentar

Da har jeg rullet ut slik at akam.no/bildekritikk nå fungerer. Digit.no vil bli et alias for denne innen kort tid, slik at hvis du skriver digit.no/bilder, så kommer du til akam.no/bildekritikk/bilder.

 

På grunn av kommende designendringer for alle sidene har jeg også endret innloggings og brukerboksen.

 

Sjekk også ut m.akam.no/bildekritikk på mobilen.

 

Kommentarfunksjonen virker ikke som den skal i Google Chrome. I alle fall ikke hos meg. Har du testet ut på denne nettleseren?

Lenke til kommentar

Da skal kommentarene være i orden. Hvor er det du ikke finner forsiden smort1, kan du oppgi adressen du står på når det skjer?

Har tidligere hatt

http://www.digit.no/bilder

som bokmerke. Kom da til forsiden av Bk. Nå kommer jeg rett inn i Bildeoversikten, og der er det ingen knapp eller hurtigvalg tilbake til forsiden. For å komme til forsiden må jeg nå ha

et bokmerke til akam.no/bildekritikk....... ;)

 

EDITH:

Fant ut av det nå gitt! Er jo bare å bruke fanen "Bildekritikk" så er jeg der vettu.... ;)

Endret av smort1
Lenke til kommentar

Når jeg er innlogget på forumdelen så må jeg logge inn i tillegg for å laste opp ett bilde i bildekritikken, litt tungvindt - og man blir da synlig om man har valgt usynlig.

 

Edit - Om jeg som innlogget på forumet velger nedtrekksmenyen for profilen min og klikker på "Forumprofil" så kommer jeg til denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=&siteSkin=digit.no

Endret av Tjernshaugen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det med forumprofil er nå rettet opp i. Angående innlogging er det desverre slik inntil videre at en innlogging på diskusjon.no ikke automatisk logger deg inn på bildekritikken, med mindre du bruker bildekritikk-drakten for forumet, i skrivende stund kalt "digit.no" (kommer til å bli endret til "akam.no bildekritikk" eller noe i den dur).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I går: Gjorde endringene beskrevet her: http://www.diskusjon...owtopic=1447823

Glemte å nevne at jeg også la til en "Vis alle Exif-data for dette bildet."-link på bilder som har exif. Et trykk på denne linken fører til en popupboks som viser alle våre exif-data om dette bildet. Vi kan lagre mer enn det vi gjør i dag, er det noe dere savner her så si ifra.

 

I dag: Har kopiert over alle "Fullt navn" (Navn som brukes i bildekritikken i stedet for visningsnavnet i forumet) fra forum kontrollpanel inn i en egen tabell. Dette gjør at du nå kan må sette bildekritikk-navnet direkte i "Min konto" uten å gå om forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har nå lagt til visning av en brukers kameramodeller og objektiver i profil. Ta en titt på min:

http://www.akam.no/bildekritikk/brukere/terje-andersen/222538 (Nei, jeg har ikke alle disse produktene, men har lagt de inn for å vise det fram).

 

For alle som har brukt utstyrssystemet til nå har jeg skrudd av visning av deres produkter på deres profil. Dette kan skrus på igjen ved å gå til "Min konto" -> "Mitt utstyr" og trykke på "Ja" ved "Vil du vise frem ditt kamerautstyr på din profilside?".

 

Jeg har også, på profilen så vel som i kontrollpanelet begrenset antall objektiver/modeller i listen til fire elementer. Klikker man på "Vis alle" nederst i listen får man opp alle.

 

En sen utrulling dette. Som alltid; Si ifra om dere kommer over noe som ser eller oppfører seg rart ut!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har nå lagt til visning av en brukers kameramodeller og objektiver i profil. Ta en titt på min:

http://www.akam.no/b...andersen/222538 (Nei, jeg har ikke alle disse produktene, men har lagt de inn for å vise det fram).

 

For alle som har brukt utstyrssystemet til nå har jeg skrudd av visning av deres produkter på deres profil. Dette kan skrus på igjen ved å gå til "Min konto" -> "Mitt utstyr" og trykke på "Ja" ved "Vil du vise frem ditt kamerautstyr på din profilside?".

 

Jeg har også, på profilen så vel som i kontrollpanelet begrenset antall objektiver/modeller i listen til fire elementer. Klikker man på "Vis alle" nederst i listen får man opp alle.

 

En sen utrulling dette. Som alltid; Si ifra om dere kommer over noe som ser eller oppfører seg rart ut!

Ser jo flott ut dette! :dribble:

 

Har dog et par spørsmål:

1: Hva styrer rekkefølgen som utstyret legger seg i på Mitt utstyr? Kan dette ev. sorteres iallefall etter merkenavn...?

 

2: Synes jo det er litt trist at jeg ikke får fram "alle" mine Olympus E-speilreflekser da.... :hm: (bare E-5 er blant de aktuelle i Prisguiden, men dere kan vel få lagt til et "frifelt" for manuell registrering skjønner jeg.....) ?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Beklager!

 

1: Hva styrer rekkefølgen som utstyret legger seg i på Mitt utstyr? Kan dette ev. sorteres iallefall etter merkenavn...?

I dag er rekkefølgen at det som ble lagt inn sist havner øverst mener jeg. Dette kan sorteres etter merkenavn ja, jeg har det i tankene :)

 

2: Synes jo det er litt trist at jeg ikke får fram "alle" mine Olympus E-speilreflekser da.... :hm: (bare E-5 er blant de aktuelle i Prisguiden, men dere kan vel få lagt til et "frifelt" for manuell registrering skjønner jeg.....) ?

Jeg skal undersøke om dette kunne ha vært mulig å ha fått til.

Lenke til kommentar

Beklager!

 

1: Hva styrer rekkefølgen som utstyret legger seg i på Mitt utstyr? Kan dette ev. sorteres iallefall etter merkenavn...?

I dag er rekkefølgen at det som ble lagt inn sist havner øverst mener jeg. Dette kan sorteres etter merkenavn ja, jeg har det i tankene :)

 

2: Synes jo det er litt trist at jeg ikke får fram "alle" mine Olympus E-speilreflekser da.... :hm: (bare E-5 er blant de aktuelle i Prisguiden, men dere kan vel få lagt til et "frifelt" for manuell registrering skjønner jeg.....) ?

Jeg skal undersøke om dette kunne ha vært mulig å ha fått til.

Takker, for forsåvidt positive svar.... Håper dere får til en "oppgradering" mht. dette også... :yes:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...