Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Får begynne å børste støv av denne tråden igjen :)

 

I dag har jeg oppgradert til akam design, takk til blant annet tekniker erlend for bidrag her!

 

Har også gjort det slik at det er avataren, ikke profilbildet som vises i toppen, både på digit og i forumet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Får begynne å børste støv av denne tråden igjen :)

 

I dag har jeg oppgradert til akam design, takk til blant annet tekniker erlend for bidrag her!

 

Har også gjort det slik at det er avataren, ikke profilbildet som vises i toppen, både på digit og i forumet.

Kunne gjerne likt å vite hva det er som foregår nå om dagen! De små bolkene av info er såvidt spredt og vanskelig tilgjengelig i og med at det er et svare strev å få logget på tidvis i BK og nesten alltid på Forumet! Aktiviteten ser jeg klart gjenspeiler dette! Flere av BK-trådene forteller også om at mange har problemer....!

Siden dette varer ved over flere dager nå, så kunne det vel vært en ide å legge ut en feed e.l. på Forsiden av Akam.no (får iallefall opp denne siden uten problem).... Har nå gått over til kun å bruke Firefox da IE og BK/Forum ikke liker hverandre noe særlig....! :hmm:

 

Skjønner godt at det er "hete dager/døgn" for dere, men vil tro at mer/bedre info utad kan ta vekk noe av "presset"! Håper "dere" blir "friskmeldt" snart!

Husk det er mange "avhengige" der ute som nå begynner å få sterke abstinenser! Den daglige dosen greier vi oss ikke uten vettu... :whistle:

Lenke til kommentar

Får begynne å børste støv av denne tråden igjen :)

 

I dag har jeg oppgradert til akam design, takk til blant annet tekniker erlend for bidrag her!

 

Har også gjort det slik at det er avataren, ikke profilbildet som vises i toppen, både på digit og i forumet.

Kunne gjerne likt å vite hva det er som foregår nå om dagen! De små bolkene av info er såvidt spredt og vanskelig tilgjengelig i og med at det er et svare strev å få logget på tidvis i BK og nesten alltid på Forumet! Aktiviteten ser jeg klart gjenspeiler dette! Flere av BK-trådene forteller også om at mange har problemer....!

Siden dette varer ved over flere dager nå, så kunne det vel vært en ide å legge ut en feed e.l. på Forsiden av Akam.no (får iallefall opp denne siden uten problem).... Har nå gått over til kun å bruke Firefox da IE og BK/Forum ikke liker hverandre noe særlig....! :hmm:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Skjønner godt at det er "hete dager/døgn" for dere, men vil tro at mer/bedre info utad kan ta vekk noe av "presset"! Håper "dere" blir "friskmeldt" snart!

Husk det er mange "avhengige" der ute som nå begynner å få sterke abstinenser! Den daglige dosen greier vi oss ikke uten vettu... :whistle:

 

 

 

:sick::realmad::devil::whistle::innocent: Håpløst, nå får jeg ikke logget meg ut av hverken bildekritikk eller forum. :sleep:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

I dag har Digit blitt flyttet over på nye servere. Problemet med antall kommentarer, endring av forumtråd ved endring av bilde/sletting av bilde og korrekt brukerliste skal være fikset. I tillegg har jeg fikset problem med opplasting som skjedde i lys av flyttingen i dag.

 

Jeg har lagt til to punkt på opplastingssiden:

- Filnavnet må inneholde minst en bokstav eller tall.

- Filnavnet vaskes for spesialtegn, "0000tittel!#¤%&( test.jpg" blir til "0000tittel-test.jpg")

 

Fjernet påkrevd felt-symbolet ved "karakterer". Håper dette ikke har ført til mange har trodd at de ikke har hatt noe valg, at karakterer har vært påkrevd.

 

Det er meget mulig at det er noen andre problemer som ligger å lurer i forbindelse med flyttingen, så ikke nøl med å rop ut!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bildekritikken er visst ikke oppe og går i det hele tatt. Bare en stor hvit side uansett hvilke linker jeg bruker.

Jeg kommer inn her: http://www.digit.no/bilder/

eller her: http://www.digit.no/

 

På de linkene får jeg bare en hvit side, dessverre.

Merklelig ja!

Jeg bruker forøvrig Firefox/Windows 7 på den maskinen jeg er nå...! Har logget helt ut og så inn igjen og det går helt fint! :yes:

edit:

testet også med IE9 og Windows 7, går helt fint da også... :yes:

 

edit:

testet også med Opera og Windows 7, går også helt fint..........:yes:

Endret av smort1
Lenke til kommentar

har dere fremdeles problemer med dette?

 

Helt dødt fortsatt, har også prøvd og slå av div. sperrer for og se om det er det som er problemet fortsatt samme resultat.

 

Gikk også inn via "mine Innlegg" på en BK tråd som jeg har respondert på, ingen lykke den veien heller.

 

Fungerer ikke med IE heller.

 

Kan det være en lokal server som tuller ?

 

Skal teste med å bruke CCleaner for og fjerne all informasjon på nettleseren.

 

Hadde også samme problem når Forumet byttet server for et par uker siden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...