Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Alltid hatt lyst å prøve dette, men vanskelig å skaffe syns jeg. :/

 

Både originalen og den første oppfølgeren selges på Amazon.co.uk for under 200 kr-grensa. Og senere i år kommer Inazuma Eleven 3, du kan jo evt vente til da, rart om ikke noen norske butikker tar inn et lite antall ihvertfall.

 

Det er forøvrig gratis frakt når du bestiller Inazuma Eleven 2 hos Amazon, mens eneren muligens er så billig at den ikke når opp til "gratis frakt"-terskelen.

Endret av XE800
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte nylig Diplomacy fra Paradox på Ebay.

 

Spillet er gammelt, den kunstige intelligensen er dårlig og spillet fikk slakt av samtlige anmeldere da det kom ut. Jeg liker imidlertid brettspillet, og spillet er koselig å slappe av med hvis man ikke ønsker den største utfordringen.

Endret av Donkey Kong
Lenke til kommentar

World of Warcraft (for shame)

Super Street Fighter IV (PC)

Might & Magic Heroes VI... kom endelig en patch som fikset bugs som gjorde spillet uspillbart for nvidia-folk, tok dem bare bortimot ett år å få fiksa det etter det ble oppdaget, så nå har jeg et lite håp om å få spilt gjennom litt campaign.

Lenke til kommentar

Har ikke spilt PS3 på en god stund, så kjøpte inn noen spill jeg har hatt lyst på siden release, men aldri fått kjøpt:

God of War |||

God of War: Ascension

inFamous 2

Uncharted 3

Darksiders 2

DmC

 

Spiller de litt om hverandre da jeg aldri klarer å holde meg til bare ett spill helt til slutten, men alle disse spillene er helt fantastisk bra, veldig fornøyd :)

Lenke til kommentar

Skyrim på PS3, Might and Magic Heroes VI på PC og Tales of Destiny på PS2. Gode spill alle sammen, i hver sin sjanger. MMH6 er nok hakket mer avhengighetsdannende for min del, da det er turbasert strategi.

 

Runnet nettopp Tomb Raider. Fantastisk spill.

I dag var jeg å kjøpte meg Star Ocean brukt.

 

Hvilket Star Ocean? Har skaffet meg alle sammen selv, men bare spilt gjennom toeren så langt. Godt spill, men ikke så godt som mange skal ha det til.

Lenke til kommentar

Det jeg spiller nå om dagene er:

Playstation 3:

Persona 4 Arena, Lego Lord Of The Rings, Injustice Gods Among Us, Guacamelee og 3D Game Dot Heroes

Playstation Vita:

Soul Sacrifice og Sly Thieves In Time

PC:

Diablo III, spiller med gamle kjente CS spillere og gode venner av meg.

Nintendo 3DS:

Kingdom Hearts Dream Drop Distance, Luigi's Mansion 2 og Fire Emblem Awakening

Xbox 360:

Soul Calibur V, Gears Of War Judgment coop med broren min og Batman Arkham Asylum

 

Det er slik det har vært hos meg. Det vil fortsette i noen uker til det kommer mer spill jeg skal skaffe meg

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...