Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

547926_10151347772231345_869827153_n.jpg

Heftig truck du har der, det skal du ha! Hvor mange penger har du brukt på den?

 

Jeg tapte rundt 50k en gang. Jeg sovna i irl mens jeg kjørte mot Tyskland. Hadde på hodetelefoner også. Jeg bråvåkna i det jeg traff autovernet. Hva jeg har lært, er å verken kjøre truck, eller spille truck simulator mens man er trøtt :p

Lenke til kommentar

Har jobbet mye i det siste, så det har ikke blitt noe særlig tid til spilling, annet enn Half-Life 2: Episode 2. Det er jeg litt over halvveis igjennom, og spillet holder seg virkelig godt!

 

Ellers så har jeg vært lynkjapt innom Uncharted 2 igjen, og det forventer jeg at jeg vil fullføre iløpet av neste uke.

 

Det jeg har spilt aller mest er The Simpsons: Tapped Out på iOS. Blir level 30 iløpet av dagen :)

Lenke til kommentar

Stardrive PC

 

veldig gøy når man har satt seg godt inn i det

 

Antar du har med de siste oppdateringspakkene også?

Er spillet verdt å kjøpe det med de endringene som har blitt gjort? Forstod det sånn at det var litt "Alpha / Beta" følelse fortsatt i det.

 

Personlig spiller jeg akkurat nå Dishonored på PS3 men kan ikke si at jeg rekker så mye med to små gutter som krever sitt :)

Lenke til kommentar

Antar du har med de siste oppdateringspakkene også?

Er spillet verdt å kjøpe det med de endringene som har blitt gjort? Forstod det sånn at det var litt "Alpha / Beta" følelse fortsatt i det.

 

Personlig spiller jeg akkurat nå Dishonored på PS3 men kan ikke si at jeg rekker så mye med to små gutter som krever sitt :)

kjøpte det på steam så jeg tenker at de siste oppdateringene er der.

Er noen få bugs men det er absolutt verdt å skaffe seg

 

spiller Dark souls ps3 akkurat nå

Lenke til kommentar

Har ikke hatt så mye tid til å spille om dagen, men det går litt i:

Star Wars The Old Republic (blitt ganske bra nå med en del oppdateringer og server merges)

Guild Wars 2

Kerbal Space Program

SimCity

 

Ser frem til 12 Juni da RIFT blir helt gratis. Liker virkelig spillet, men ønsker ikke å betale abbonoment, særlig når det nesten ikke er andre spillere der.

Lenke til kommentar

Most recent: League of Legends (Level 6, Sivir)

 

Døgnet har for få timer.

 

^ This. Det skulle gjerne ha vært nærmere 40...

 

Jeg har også for mye på timeplanen:

Dark Forces

Far Cry 3: Blood Dragon

SpellForce 2 + expansions (3stk. eller så)

Hele Tomb Raider-serien

Far Cry 3

Dragon Age + Origins

 

Bare søren at man må kaste bort så mye tid på å sove. :hrm:

 

Nesten så jeg er glad for at SCII ikke er i nærheten av å være så bra som SC vanilla, så det var enkelt å legge bort det igjen etter å ha rundet HoTS-kampanjen...

Endret av Paladin@LANur
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...