Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

For tiden koser jeg meg med:

 

Pokémon Mystery Dungeon - Explorers of Sky

Mens jeg venter på 3D-oppfølgeren som kommer 17/5. Muligens beregnet på et noe yngre publikum, men jeg elsker Rouge-aktige spill og dette er jo i tillegg veldig sjarmerende.

 

Ocarina of Time

Ser mye bedre ut på 3DSen enn på N64+storskjerm, kanskje ikke så merkelig. Første gangen jeg får spilt det seriøst, veldig bra inntrykk sålangt (tross min iboende skepsis til 3D-Zeldaer).

 

Fire Emblem Awakening

Sliter med at jeg vil spille i Classic mode men samtidig ikke vil at de kjære soldatene mine skal dø, så tror jeg har satt en slags personlig spill-omstartsrekord. Men begynner å få taket på det nå, så regner med at det snart er slutt på døingen og omstartene *krysse fingre*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemte helt å nevne

 

Inazuma Eleven

En ufortjent oversett RPG/fotball-hybrid. Like avhengighetsskapende som Pokemon men i en deilig fotballsetting. Skolens fotball-lag er truet av nedleggelse og bare noen få ildsjeler kjemper for lagets fortsatte eksistens. Du må finne spillere til laget, spille masse minikamper (3 mot 3) for å tjene inn EXP/penger, du må dra på eventyr for å finne "special moves" og viktigst av alt, gjøre det bra i turneringskamper (11 mot 11) for å øke lagets rykte. Var selv litt skeptisk til å spille fotball med stylus, men dette funker faktisk kjempebra, elsker dette spillet! :love:

Lenke til kommentar

Kjører competitive på counter strike GO med klanen, counter strike condition zero public og insurgency mortal combat public(gratis mod til hl2, meget bra), når klanen ikke er med på match.

 

Skal til neste helg kjøpe nye insurgency(10 euro) og da blir det nok endel spillling den helgen også?

 

NorKarsk består mest av svensker, men endel norsker også, de aller fleste er 30 år ++ og vi har det morsomt i TS3 ca hver dag, men mest på helgene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...