Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+412

Bioshock infinite var et elendig spill

 

Far cry 3

 

Skjønte ikke en shit av det... Men så har jeg bare spilt litt i begynnelsen av det, looooool.

 

BF3 om en liten stund.

 

Men er ikke stemmen min søt?

 

Ikke pipestemme værtfall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg spiller er disse

Injustice Gods Among US (PS3), Metal Gear Solid IV (PS3), Lego Lord Of The Rings (PS3), Metal gear Rising (PS3), Gears Of War 3 (X360) og Mario Kart 7 (3DS)

 

Dette er omtrent de første dagene jeg ikke har spilt noe som helst på PC. Men det vet jeg grunnen til, har enda store problemer med Wifi på modemet

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Bioshock infinite var et elendig spill

 

Og hvorfor mener du det? Selv likte jeg det ekstremt godt, men jeg ble litt irriterende av enkelte valg utviklerne hadde gjort, men jeg er fremdeles overasket over slutten. Det minner veldig om Inception.

Lenke til kommentar

 

 

Og hvorfor mener du det? Selv likte jeg det ekstremt godt, men jeg ble litt irriterende av enkelte valg utviklerne hadde gjort, men jeg er fremdeles overasket over slutten. Det minner veldig om Inception.

Jeg har ikke tid til å utdype meg nå, men jeg synes rett og slett ikke det var noe bra. Ingenting som fikk meg til å ville fortsette. Grafikken var veldig pen (pc), og lyder var bra laget, men det var det. Var ikke noe annet som fikk meg til å ville spille det.
Lenke til kommentar

Jeg har ikke tid til å utdype meg nå, men jeg synes rett og slett ikke det var noe bra. Ingenting som fikk meg til å ville fortsette. Grafikken var veldig pen (pc), og lyder var bra laget, men det var det. Var ikke noe annet som fikk meg til å ville spille det.

 

Det er nå så, jeg ble ikke helt blåst vekk selv, men det er et stykke fra 'ikke helt min greie' til 'elendig'.

Lenke til kommentar

Det jeg spiller nå om dagen er disse

Metal Gear Rising (PS3) ble jeg ferdig med på tirsdag

 

Så nå spiller jeg det meste Diablo III (PC), Age Of Empires 2 HD (PC), Dragon Age Origins (PC), WarCraft III Reign Of Chaos (PC) Thomas Was Alone (PS3, fikk det gratis da jeg har PS+), Injustice Gods Among Us (PS3), RAGE (PS3), Lego Lord Of The Rings (PS3), og Metal Gear Solid IV (PS3)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...