Gå til innhold

Hva spiller du nå?


Anbefalte innlegg

Wow, mange spill der ja. Har du tid til å gjøre andre ting enn å jobbe, spille, sove og spise/drikke? Trener du?

 

Ja jeg gjør det meste du sier der. Jeg legger av timer der trening/mat er "strengt" forbudt :p

 

Hvorfor ikke spille igjennom et og et, evt et par spill om gangen? De gangene jeg spiller igjennom et spill fra start til slutt, det er de gangene jeg koser meg mest. Spesielt om det er historiedrevne spill er det en fordel, så man slipper å mikse mange forskjellige historier.

 

Hvis jeg gjør slik blir jeg innmari fort lei. Ble lei Ni No Kuni bare etter 32 timer. Dem timene kom iløpet av 4 dager. Jeg må ha variasjon for å kose meg.

Men tar hintet egentlig, kansje jeg skal prøve et par spill om gangen.

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ikke spille igjennom et og et, evt et par spill om gangen? De gangene jeg spiller igjennom et spill fra start til slutt, det er de gangene jeg koser meg mest. Spesielt om det er historiedrevne spill er det en fordel, så man slipper å mikse mange forskjellige historier.

 

Kommer an på spillet. Walking Dead er et eksempel på et spill som nok bør gjennomføres i få økter over kort tid for å virkelig få utbytte av det (historien er viktigst) mens andre spill vil drive deg til vanvidd hvis du fokuserer på å gjennomføre dem raskt, f.eks. Rainbow Moon og The Last Remnant. Spill som sistnevnte er aller best i små porsjoner innimellom og spillopplevelsen tar ikke skade av at du bruker lang tid på å nå slutten, eller at du spiller mange andre spill i samme periode.

Lenke til kommentar

Er dette litt som Persona 4 på Vita, eller er det mer et slåsspill som Tekken og Street Fighter?

 

Dette er slåssespillet i Persona 4 universet :)

Foreløpig er det veldig bra kampsystem. Man må mestre dette systemet virkelig for å nyte fulle potensiale dette spillet gir. Tror dermed dette er det vanskeligste slåssespillet jeg har spilt når man skrur på Hard og Elite!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Sliter med spillmotivasjonen nå som våren og sommeren er kommet, så da klarer jeg ikke helt å sette meg inn i for å fullføre ett spill.

Da blir det heller småspilling av:

Binding of Isaac

FTL

Sword of the Stars: The Pit

 

Prøver også å få plotta noe tid på Hitman Absolution, men føler jeg må dedikere litt mer tid enn de få timene jeg har til rådighet etter skolen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Så evig enig. "Introen" til Mexico er spillets beste presentasjon i mine øyne. Står igjen som blant mine favorittøyeblikk i hvilket som helst spill.

Lenke til kommentar

Akkurat nå spiller jeg Fire Emblem: Awakening på min nyinnkjøpte 3DS XL. Milevis bedre enn standardutgaven, er helt forelska i konsollen (og spillet) allerede :love:

 

Ellers er jeg også en av de som forsøker å spille mange spill samtidig av og til. Men det går sjelden bra, vanligvis ender jeg opp med å ikke fullføre noen av spillene, eller bare ett.

 

Unntaket er multiplayerspill og spill som ikke er historiedrevet og med enkelt gameplay, type mobilspill. Kan godt kombinere f.eks Fire Emblem på dagtid med litt BF3 på kveldstid, og litt Whale Trail på bussen.

 

Men med en gang jeg trekker inn spill som enten er utfordrende eller historiedrevne så merker jeg at det blir vanskeligere å gå fra det ene spillet til det andre.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Har spilt litt Catherine og Uncharted 2 på Playstation 3, men den siste uken på PC har stort sett gått med på å prøve mange av indiespillene jeg har, men har latt ligge uprøvd.

 

Flotilla ble fort fjernet, for det likte jeg ikke.

DLC Quest + DLC'en spilte jeg igjennom.

Fortix 2 falt veldig i smak, og jeg har snart rundet det også.

Zombie Driver HD har jeg spilt gjennom 3-4 oppdrag på. Dette var også overraskende underholdende.

Rochard startet jeg såvidt på tidligere i dag, og det virker også interessant.

Thirty Flights of Loving var bare spesielt.

Blocks That Matter var ikke noe for meg.

Plants vs. Zombies holder jeg fortsatt på med.

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...