Gå til innhold

Forumbestefar pensjonerer seg.


Anbefalte innlegg

You will be missed grandpa!

 

Du har tydeligvis satt dine spor over store deler, om ikke hele forumet her, og jeg liker den litt harde, men humoristiske måten du har satt ned begge beina og tatt livet av usaklige diskusjoner og personangrep på, tilogmed når du har rota deg over i bildelen av forumet de gangene du har gjort det..

 

DE som overtar din jobb skal få slite vil jeg tro :)

 

Men, selvom jeg ikke har hatt for mye med deg å gjøre har du satt dine spor, og jeg tror jeg snakker på vegne av hele forumet når jeg sier lykke til videre med dine tanker og idéer, og kult at du fortsetter å henge rundt på forumet med oss vanlige dødelige :)

 

 

Mvh

Daniel :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men han forblir jo på forumet, men han vil ikke ha en autoritetstilling lengre. Hva med å falle tilbake til som moderator eller veileder?

Nei, jeg tror ikke det. Jeg har lovet å ikke være noen 7. far i huset, og det skal jeg holde. Å være moderator uten å mene noe blir vanskelig...

 

Det er trist å se TWFA gå, men sett ifra den lyse siden så vil vi se han mer i Politikkforumet. Det synes jeg er positivt.

Ja, det synes i grunnen jeg også. Jeg har savnet å være aktiv i debatten.

 

Det hadde vært bedre om TWFA fikk seg jobb, politikkforumet klarer seg selv. Beste er jo både jobb og mer i politikkforumet. Om han selv vil, selvfølgelig.

Jeg vil, men desverre er det ikke nok å ville ha jobb. Som førstesiden i Finansavisen sa det for et par dager siden: "40 år og utgått på dato. Norske bedrifter foretrekker ansatte i alderen 30 til 35 år." Jeg er 54 og halvt ufør. Ikke det ideelle utgangspunktet for en jobbsøknad.

 

You will be missed grandpa!

Takk. :love:

 

... tilogmed når du har rota deg over i bildelen av forumet de gangene du har gjort det..

Nå som jeg har fått meg så morsom bil, kanskje jeg burde rote meg over der flere ganger.

 

DE som overtar din jobb skal få slite vil jeg tro :)

De er dyktige folk alle sammen. Jeg er ikke redd for det. Det som bekymrer meg er om det er mulig å drive forumet på rent ideell basis.

 

Jeg ser frem til at du nå kan være enda mer brutal i 4chan-tråden uten å bli anklaget for å misbruke administrator-tittelen :)

Nja, det var jo halve moroa det, å erte på seg folk som mente at admins var programforpliktet til å være nøytrale.

 

Nei, ikke slutt :(

Beklager, men gjort er gjort. Jeg skulle gjerne fortsatt under andre omstendigheter, men jeg har ikke noe krav på at andre skal betale meg for å leke forumbestefar.

 

Geir :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Synd for oss, bra for deg.

 

Har tråla forumet rundt i noen år, og alltid sett spor av TWFA her og der. Ordet kvalitetsposter har blitt nevnt opptil flere ganger allerede, og jeg støtter meg på den.

 

Flott måte å moderere uten å tråkke på noen tær, og skulle alikevel noen ha følt seg tråkket på, har TWFA alltid vært diplomatisk og hyggelig i sine svar.

 

Jeg foreslår å få betegnelsen "potetgulltøffing" inn i ei norsk ordliste. :)

Lenke til kommentar

Nei, jeg tror ikke det. Jeg har lovet å ikke være noen 7. far i huset, og det skal jeg holde. Å være moderator uten å mene noe blir vanskelig...

 

Geir :)

Nåja, Geir. Det er ingenting som tilsier at vi ikke kan mene noe, eller for den saks skyld gi (tidvis) sterkt uttrykk for dette. Så lenge vi ikke lar det gå ut over modereringen..

 

:)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Da må jeg og resten av staben takke mannen som i mange år har signert med pseudonymet 'Geir' for mangt og meget.

 

Mange kvelder har det blitt med prinsippielle diskusjoner for å finne ut hvordan politikkdelen skal kjøres. Prating om visse små tyskproduserte biler med britiske merker, en fascinerende venstrefortid og en del annet. Det er to personer som virkelig har endret måten jeg tenker og skriver på. Den ene er Tom Waits for Alice. Den andre er Onar Åm. Uten sammenligning forøvrig.

 

Det er med stor sorg vi sier farvel til forumets helt egne bestefar.

 

Dessverre fant vi ikke noen måte å markere dagen på. Dæng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...